Software update 4.13.7 | Eneco Community

Software update 4.13.7



Toon eerste bericht

97 Reacties

@Ray1966

Kijk eens aan! Dat is mooi nieuws. Goed houd ons op de hoogte!!

groetjes,
Dionne
Badge
Monteur is langs geweest,
Nieuwe Toon geïnstalleerd.
Wifi doet het nu, alleen de activatie code werkte niet ? .

Nu tot morgen wachten en dan bellen zei de monteur, voor nieuwe activatiecode.
Nu kan ik dus niet veel.

Groetjes
Raymond
RAY1966 wrote:

Dionne,
Bedankt voor de feedback.
Storingsmonteur komt al om 14:00 uur langs. Perfecte service, je hoort het straks wel, wat het is geweest.

Met vriendelijke groet,
Raymond



Zo Raymond dat is klasse service hè?
Wel jammer dat de backoffice toch nog nodig is.
Maar dat is morgen telefonisch zo geregeld.
Je Toon®️ is nu weer gewoon op WiFi werkend en dat is nog belangrijker.
Badge
Hij is dus al langs geweest,

Wifi doet het nu,
Nieuwe Toon geplaatst,
Alleen de activeringscode werkte niet.
Dus nu moet ik wachten tot morgen zei hij en dan bellen.
Kan nu helemaal niks ... maar wel super snelle service.

Groetjes,
Raymond
Hoi Raymond,

Idd zeer rap geregeld (bijna) alles. Ideaal hè als een moderator ook op zondag online is. ?
Vond je het niet jammer dat je je historie nu kwijt bent??
Badge
Ja heel jammer .... maar ja niks aan te doen.
Nu maar afwachten morgen.
Meteen uit het werk maar even bellen ??
Reputatie 7
Badge +7
Zou wel heel fijn zijn als een backup optie gaat verschijnen! Toon is meer dan eens 'van slag' waarna een gebruiker zijn geschiedenis kwijt is.

Ook wanneer Toon NXT op de markt komt willen gebruikers hun geschiedenis overzetten.

Werk aan de winkel @Eneco
Badge
Dankzij @Dionne

Werkt alles weer super !!
Bedankt voor de activeringscode !!!
Ben super geholpen hier.

Bedankt iedereen voor de snelle service !!!

Met vriendelijke groet,

Raymond
@Ray

We komen er wel met z'n allen 🙂 Gelukkig werkt alles weer!

Nog een fijne dag iedereen.

Groetjes,
Dionne
Badge
Programma er weer ingezet, alleen zon op toon is weg. Kan het nergens vinden in het menu.
Ook toon op afstand werkt niet meer.
Ik hoor het wel.
Groetjes
Raymond
Badge
En stroomverbruik nu , staat ook niks ...
??
@Ray

Zoals privé besproken neemt een andere moderator dit vanmiddag over. Plaats hier je reactie en dan komt het goed!

Groet,
Dionne
Reputatie 7
Badge +8
@RAY1966,

Meteradapter al gekoppeld aan Toon? Zoja deze al eens 30secde gereset?
mAiden wrote:

@RAY1966,

Meteradapter al gekoppeld aan Toon? Zoja deze al eens 30secde gereset?



Hoi Ricardo,
Heeft geen zin ivm Zon op Toon®️.
Het displaynr is vermoedelijk nog niet gekoppeld; dan krijgt hij op Toon®️ dat stukje software niet beschikbaar. Dat gaat een collega van Dionne vanmiddag dus verder regelen.
Reputatie 7
Badge +8
Brandje wrote:

mAiden wrote:

@RAY1966,

Meteradapter al gekoppeld aan Toon? Zoja deze al eens 30secde gereset?



Hoi Ricardo,
Heeft geen zin ivm Zon op Toon®️.
Het displaynr is vermoedelijk nog niet gekoppeld; dan krijgt hij op Toon®️ dat stukje software niet beschikbaar. Dat gaat een collega van Dionne vanmiddag dus verder regelen.



Hoi Ton,

Bedoelde het meer zodat het stroom nu weer beschikbaar kwam bij @RAY1966.
Zon op Toon zou inderdaad even administratief geregeld moeten worden.
Badge
Ben nu op het werk ... ik laat het vanmiddag weten.
Groetjes

,Raymond
Badge
Waarschijnlijk zijn we eruit ....
Meteradapter heeft de monteur ook vervangen ... voor de niet zon op toon werkende. Nieuwe adapter word opgestuurd . Zodra ik hem binnen heb, en getest hebt dan horen jullie het.

Groetjes Raymond
Tja dan krijg je idd nooit de extra software op je Toon®️.
Jammer van deze actie van de monteur.
Wordt vervolgd.
Badge
Ja, heel jammer. Maar ben tot nu toe, hier perfect geholpen !!! ?
Jullie horen het.

Groetjes Raymond
Badge
Vandaag de nieuwe meteradapter (voor zon op Toon) binnengekregen van @Dionne echt super blij mee. Alles werkt weer zoals het moet !!!
De Toon App, het stroomverbruik, en de zonnepanelen opbrengst.

Bedankt @Dionne en iedereen voor het meedenken.

Ik ben weer blij 😀

Met vriendelijke groet,

Raymond
Reputatie 6
Goed om te horen @RAY1966

Ik zal @Dionne een seintje geven dat het opgelost is. Fijne avond!

Groet Vinny
Badge
Heb haar al privé bericht gestuurd ??

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen