Software update 4.13.7

Reputatie 7
Badge +6
Beste forumleden,

Zojuist is de uitrol van 4.13.7 gestart! Deze uitrol neemt enkele weken in beslag. De releasenotes van de update kun je hier lezen. Kun je echt niet wachten op deze update? Laat het dan via dit topic weten.

Groet,

Folkert

97 Reacties

Reputatie 1
Badge
Folkert,

Graag voor mij z.s.m. de update i.v.m. problemen Hue lampen. Alvast bedankt voor de snelle service!
Reputatie 1
Badge
Voor mij graag de nieuwe update 4.13.7 in verband met issues met mijn Hue lampen momenteel in combinatie met Toon, alvast bedankt!
Zo Folkert!
Perfect en snel; het issue deed zich 26-2-2018 voor en nu 7/3, na uiteraard bouwen nieuwe versie en testen, is de update met de fix er al.
Zelf heb ik vanmorgen Hue op Toon via her-koppeling van de bridge het al mogen proberen, en het werkt! Ook de niet meer actieve Hue-lampen waren daarna keurig verwijderd.
Reputatie 3
Hoi @Verduijnovic,

Ik heb jouw Topic en vraag naar deze topic verhuisd, omdat dit de juiste topic is.
Ik heb zojuist de nieuwe versie naar jouw Toon toegestuurd. Veel plezier ermee!
Reputatie 7
Badge +8
Sinds kwart voor 1 draaiend. Gelijk weer stukje extra in kunnen vullen bij de CV Ketel.
Hue bridge weer "up and running" en geen "snotjes" achtergebleven. Ketelprofiel aangepast. Keep up the good work ☺
Reputatie 6
Badge +3

Versie 4.13 - Sinds maart 2018 beschikbaar
In versie 4.13 hebben we aan CV monitoring gewerkt. We hebben extra vragen aan je profiel toegevoegd, waardoor Toon je beter kan adviseren bij een storing of onderhoud. Zo maken we Toon weer iets slimmer.

In de release notes staat "extra vragen" ... Het is er maar 1 ! 🤣 🤣 🤣
Maar Toon is weer iets slimmer ...😂 😂 😂
Reputatie 3
Badge +3
Als ik het goed begrijp moet je Hue lampen nu ook kunnen dimmen met Toon.
Ik heb geen idee hoe dat zou moeten.
Hier draaid hij inmiddels ook op de nw software, hoewel dit nog niet zo eenvoudig was.

Na 3 mislukte updates en 1 vastloper was het de vijfde keer raak.

Hoera hue geeft weer licht
Downloaden ging snel, installeren daarentegen erg langzaam... Ik kreeg ook geen melding in de wittebalk, ik moest er via de site achter komen dat er een update was.
Vandaag toon ontvangen, alleen draait nog op versie 3.2.18. Graag ontvang ik zsm die nieuwste versie. BVD!
Draaimolen wrote:

Vandaag toon ontvangen, alleen draait nog op versie 3.2.18. Graag ontvang ik zsm die nieuwste versie. BVD!

Houdt er rekening mee, dat je Toon nog administratief verwerkt moet worden.
Dus er komt zo-ie-zo enige vertraging in de toekenning.
Heb je voor mij ook de nieuwste update heb daar ook al een topic over gestart en wel om dat mijn hue lampen het niet meer doen via Toon en Toon gebruiken wij elke dag om lampen aan en uit te doen. BVD Groet Jan
Reputatie 5
Badge +3
@Draaimolen en @janbruins, jullie hebben de update binnen!
Hallo Kelly, bedankt maar zie nog niets op mijn toon scherm
Hallo Kelly sorry was te snel zie net op scherm dat Toon update heeft bedankt!!!!
Hardstikke mooi, gelijk bij opstarten update vindt de software Hue en installeert deze Top
Reputatie 5
Badge +3
Fijn dat je de update gevonden hebt en Toon de Hue lampen gelijk weer te vinden/besturen zijn 🙂
Badge +1
Goedeavond , graag zou ik ook de nieuwe update ontvangen.

Bedankt alvast
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Sniekmaas,
De update is verstuurd.
Ikbenmallehenkieniet wrote:

Downloaden ging snel, installeren daarentegen erg langzaam... Ik kreeg ook geen melding in de wittebalk, ik moest er via de site achter komen dat er een update was.

Hier kreeg ik ook de melding niet. Ik was in gesprek met 1 van de moderators die mij erop attendeerde dat hij voor mij klaar stond.
Reputatie 6
Badge +4
Willen jullie deze aan ons toekennen? Thnx!!
Mag ik de update ook?

Bedank, Johan
Badge +1
Kelly wrote:

Hallo Sniekmaas,
De update is verstuurd.

Goedeavond Kelly,
Hartelijk dank!
Reputatie 6
Badge +4
Binnen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen