Software update 4.12.0 | Eneco Community
beantwoord

Software update 4.12.0

• 11 februari 2018
  • 2 reacties
  • 334 Bekeken

Reputatie 5
Badge
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 418 reacties
Gisteren kreeg ik een melding dat er nieuwe software was. Deze heb ik geïnstalleerd maar ik vroeg mij af wat er nieuw is. Zijn er al release notes? Of weet hier iemand wat er nieuw is?

Verder verbaast het mij dat ik hier nog niemand over de update heb gehoord. Ben ik de enige die hem gisteren heeft gehad?
icon

Beste antwoord door Danielle 13 februari 2018, 10:54

@RalfR,

Goed dat je het aankaart! 4.12 is enkel uitgerold onder WarmteWinner klanten, vandaar dat er geen aankondiging was en op toon.nl niets te zien was.
Sorry voor het ongemak dat we er niets over hebben geplaatst op het forum.
4.12 heeft wat verbeteringen in de vormgeving en het probleem is opgelost waarbij andere warmtepompen door Toon herkend werden als de WarmteWinner. Toon herkent nu alleen nog maar de WarmteWinner!
Bekijk origineel

2 Reacties

Er is nog geen topic door een moderator gestart met de melding dat 4.12.0 is uitgerold.
Dus zijn er ook nog geen release-notes

Hier vind je ze normaliter:

https://www.toon.nl/service/faq/software/
Reputatie 7
Badge +6
@RalfR,

Goed dat je het aankaart! 4.12 is enkel uitgerold onder WarmteWinner klanten, vandaar dat er geen aankondiging was en op toon.nl niets te zien was.
Sorry voor het ongemak dat we er niets over hebben geplaatst op het forum.
4.12 heeft wat verbeteringen in de vormgeving en het probleem is opgelost waarbij andere warmtepompen door Toon herkend werden als de WarmteWinner. Toon herkent nu alleen nog maar de WarmteWinner!

Reageer