Software update 4.11 | Eneco Community

Software update 4.11

  • 17 januari 2018
  • 75 reacties
  • 2964 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4
4.11 rollen we in de loop van vandaag uit! De totale uitrol duurt zo’n 2 weken.

De releasenotes vinden jullie hier. Mocht je niet kunnen wachten dan kun je de update aanvragen in dit topic, dan zorgen we er handmatig voor dat de update voor je klaar staat.

We lezen graag jullie bevindingen!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

75 Reacties

Laat hem maar komen ben klaar voor.
Badge
Laat hem maar komen ben klaar voor 😛
Laat hem maar komen ben klaar voor :P

Dan zou ik ‘m maar hier aanvragen, zoals Denise dat hier eerder vroeg.

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109/index1.html
@Denise,

Bedankt voor de update 4.11 voor toon

nog geen probleem ondervonden
Reputatie 2
Badge +2
Misschien een idee om de reacties op de update uit te zetten?
Dan moet iedereen wel op de linkjes klikken!

Groetjes,
Xsjlo
Reputatie 5
Badge +3
Goedemorgen,

@marcofranken88 @Ruud @Sjumpie

De nieuwe update staat klaar!

Groet, Audrey
Reputatie 3
Goedemorgen @SietzeB,

Bedankt voor jouw bericht, goed je ook op het forum te treffen. Ik heb de laatste update aan je toegekend. Via Menu > Instellingen > Software > Update kun je ermee aan de gang, alvast veel (bespaar)plezier! ;-)

Groet,

Rodney
Ik heb nog steeds mijn update niet binnen. Kan dit kloppen? Gr.

Het daar vragen wil niet zeggen dat het geregeld is.
Een moderator leest je bericht pas op een maandag en kan dan pas handmatig de update aan je toekennen.
Dus bewoon even wachten op nader bericht.
Mooi dan ben ik nu toch benieuwd of het aantal D01 en D03 meldingen, die sommigen nog hadden, afneemt.
Reputatie 7
Badge +8
@Denise,

Thanks voor de toelichting & update.
Badge
@Denise

De update aanvragen kan in dit topic.

Maar die verwijst naar inSided Control waar ik niet op kan inloggen?
@Denise,

Thanks voor de toelichting & update.


Hoi Ricardo,@mAiden

Het is inmiddels 16:30 uur.
Heb jij ook de update nog niet?
Hier vanmiddag de update binnen gehaald. Merk nog geen merkwaardige verschil
Ik zal je zeggen Ton dat ik het weer op toon helemaal niet gebruik. Staat ergens op het laatste scherm.

Ik ken uiteraard de problemen en ja hij doet het hier nu ook weer correct
Hoi @mpleizr

Klopt Mark, ik ook niet.
Ik heb de smartphone daarvoor.
Ik ga eigenlijk alleen kijken als de Weer applicatie op het forum ter sprake komt.
Reputatie 7
Badge +8
@Denise,

Thanks voor de toelichting & update.


Hoi Ricardo,@mAiden

Het is inmiddels 16:30 uur.
Heb jij ook de update nog niet?


Hoi Ton,

Er kwam even van alles tussen hier.. 14uur had ik een update button, toen ik om kwart voor 3 terug kwam, was hij klaar, was alles up to date.
Oké Ricardo!
Alles opgelost dus!
ook ik wil graag de update. heb sinds gister foutcode D01 op wifi. als jullie hem willen klaarzetten dan kan ik hem downloaden met UTP kabel. wil die kabel uiteraard niet continue in de kamer hebben liggen.
Maar Jeroen heb je het bericht van Denise vlak voor jouw bericht gelezen?

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109/index1.html
Laat hem maar komen ben klaar voor.

Dan zou ik ‘m hier aanvragen, zoals Denise eerder in dit topic vroeg:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109/index1.html
Reputatie 3
Badge +1
Hier ook alles oke.
Ach, je bedoelt eigenlijk het topic dan sluiten?
Want gedeeltelijk uitzetten is volgens mij niet mogelijk.

Als men nu een update verzoek hier doet, dan blijkt ook uit de eerdere reactie van Denise, dat het veel langer duurt voor je een toewijzing krijgt.
Zet je je verzoek dus in het juiste topic dan heb je veel sneller respons.
Zou ik de update mogen?
Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Marco
Stuur hem maar gelijk door
Ik ben benieuwd stuur maar door.