Software update 4.11 | Eneco Community

Software update 4.11

• 17 januari 2018
  • 75 reacties
  • 2935 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

75 Reacties

Reputatie 4
Badge
Kon hem updaten maar heb geen melding op scherm gehad dat deze klaar stond. Kwam erachter door te kijken naar welke vers er op stond.
Maar goed hij is nu aan het installeren.
Reputatie 7
Badge +7
Je kunt deze update toch pas krijgen nadat je de Toon hebt geïnstalleerd?

Reputatie 7
Badge +7
Kon hem updaten maar heb geen melding op scherm gehad dat deze klaar stond. Kwam erachter door te kijken naar welke vers er op stond.
Maar goed hij is nu aan het installeren.

Voor mij hetzelfde..
Hè Ton dat is eigenlijk vreemd!
Die notificatiebalk zou de update aan moeten geven/ aan moeten kondigen.
Zou dat komen doordat deze update handmatig door een mod aan je toegekend is?
Reputatie 7
Badge +7
Ja handmatig. Toen ik zelf naar de software versie ging kijken verscheen deze na een paar seconden.
Hoi @Ton van Rijn

Oké, als wij veldtesters een nieuwe versie krijgen, dan zie ik ook nooit vooraf een notificatie verschijnen. Ook daar zijn vragen over gesteld.
Reputatie 4
Badge +1
Graag zou ik ook de nieuwe update ontvangen

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Die is onderweg @Sniekmaas!

Wil je laten weten of jij wel een melding krijgt?

Groet, Vincent
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag Vincent,
Heb de melding gekregen en geinstalleerd.

Groetjes
Ik heb nog steeds versie 4.10.6 Wanneer zie ik de update in Toon? Ze komen op dit moment slimme meters bij mij plaatsen dus dan kan ik dat mooi één op één regelen.
Reputatie 7
Badge +6
@BasH,

Mooi dat de slimme meters geplaatst worden! Update 4.11 heb ik aan ej toegekend en volgende keer ontvang je nieuwe updates als 1 van de eersten. 🙂
Hij is inmiddels van een update voorzien. Dank je wel!
Badge
Hallo,
Mijn app wil dat ik toon update. Mijn toon zit op v4.10.6. Dus denk dat de app graag v4.11 wil zien? Kunnen jullie daar voor zorgen?
Reputatie 3
Goedemorgen @SietzeB,

Bedankt voor jouw bericht, goed je ook op het forum te treffen. Ik heb de laatste update aan je toegekend. Via Menu > Instellingen > Software > Update kun je ermee aan de gang, alvast veel (bespaar)plezier! ;-)

Groet,

Rodney
Reputatie 1
Badge
Beste.

Kan ik de update ook ontvangen? Helaas nog niet gehad 😞
Reputatie 3
@Verduijnovic,

De update is onderweg!;-)
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb nog steeds mijn update niet binnen. Kan dit kloppen? Gr.
Ik heb nog steeds mijn update niet binnen. Kan dit kloppen? Gr.

Het daar vragen wil niet zeggen dat het geregeld is.
Een moderator leest je bericht pas op een maandag en kan dan pas handmatig de update aan je toekennen.
Dus bewoon even wachten op nader bericht.
Na een jaar weer terug met Toon. Heb alleen problemen met het koppelen van de slimme stekkers. Heb nu nog versie 3.2.18 dus zou heel graag de update ontvangen.
Zit ook op versie 3.2.18 komt zo uit de doos. Graag zou ik ook de update ontvangen zodat ik mijn stekkers kan koppelen.

Mvg,
Thomas
Reputatie 3
Badge
Hoi @Ghiasite,
Jou heb ik zojuist al de nieuwe softwareversie gestuurd.

@thomas91, Jou heb ik de nieuwe softwareversie toegestuurd.

Veel plezier ermee.
Ik heb toon ontvangen vandaag maar er komt geen update binnen?
Ik heb toon ontvangen vandaag maar er komt geen update binnen?

Dat lukt ook niet, want het administratief verwerken van je nieuwe Toon®️ kost enkele (werk)dagen.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Dit topic is gesloten. Reageren op de nieuwste update kan hier.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen