Software update 4.10 | Eneco Community

Software update 4.10

Reputatie 7
Badge +4
Daar is hij dan, de aankondiging voor software update 4.10! Gisteren zijn we langzaam begonnen met de uitrol hiervan, wat betekent dat update de komende dagen ook jullie kant op komt. De bijbehorende releasenotes vinden jullie hier. Mocht je nou niet kunnen wachten, geef ons dan een seintje via dit topic. In dat geval zetten we de update handmatig voor je klaar.

Veel plezier ermee!

131 Reacties

Graag gedaan en veel plezier met je nieuwe App!
Reputatie 1
Klopt bedankt nu geeft wel wat aan ik wacht netjes af
Die melding zou weg moeten gaan als je de App verwijderd en opnieuw installeert.
Reputatie 1
De startpagina werk het instellen van termostaat werkt aleen al die tchacker aan klik in men nu geeft hij 3 paginas wat ik door lopen

De VC vraagt nu niet om een Toon update, maar wacht op te analyseren data.
De App verder werkt neem ik aan nu goed, zoals de Startpagina?
Reputatie 1
Heaas gwwft de toon app nog steet dit aan in venster toon zou wel updatw willen ssn volgende zie hoe je het moet doen dan staat er dit ?? Zie foto
Wat nu ik zit op sofware van toon wat jullie hadden verstuurd

Hoe kan ik dit oplossen
Reputatie 1
Dankje wel hij is er mee bezig is dat de alle neiuwste ?
Reputatie 3
@Mtevaarwerk,

Wauw, dat was snel. 😉 Bedankt! Ik heb de nieuwste software versie voor je klaar gezet, veel (bespaar)plezier!
Reputatie 1
Klantummer toe gevoegt
Reputatie 3
Hi @Mtevaarwerk,

Bedankt voor je bericht, goed je ook op het forum te zien. Onder jouw profiel missen we nog het klantnummer, zo kunnen we niet tot je gegevens komen om zo de update voor Toon toe te wijzen. Wil je dit nog aan jouw profiel toevoegen? Het topic welke je zelf gestart bent met deze vraag heb ik gesloten. Alvast bedankt!
Reputatie 1
Ik zou graag de update willen ontvangen wand kan de verspilingtchacker niet gebruiken en mijn toon staat nig op 3.2 sofware
Mtevaarwerk wrote:

Hier bij deze vraag ik graag de update aan van mij toon

Zie mijn vorige reactie; ik was die nog even compleet aan het maken met een link.
Reputatie 1
Hier bij deze vraag ik graag de update aan van mij toon
Begin dan in ieder geval hier even om een update op Toon®️ aan te vragen.

https://forum.toon.nl/software-updates-26/software-update-4-10-1121

Versie 4.13.7 wordt nu uitgerold.
Reputatie 1
Mijn verspillintchacker zegt dat toon geupdate moet worden maar geeft geen update aan ?? 3.2 staat er op nu
Reputatie 5
Hi @Jhak,

Vervelend zeg!
Ik kijk graag met je mee naar wat er speelt.
Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je gegevens?

Groet, Vincent
Jhak wrote:

Voor mij geen Eneco en Toon meer.

Maar waarom dan nog deze reactie?
Ik zou zeggen nu je dit hier meldt kan een moderator toch voor je na (laten) kijken wat er aan de hand is? ???
Brandje wrote:

Hoi Ricardo,

Klopt helemaal, daarom de ts verwezen naar de klantenservice, die neemt alle mogelijkheden met hem door. Denk hierbij ook aan de activatiecode; koppeling aan account (zonder abo uiteraard), enz. Vaak zit het display nog gekoppeld aan een ander adres/account ivm 2e hands.
Dan kan er door de ts een goede afweging gemaakt worden.

Vandaar dat overdag het via een pbtje van een moderator loopt.
Situaties als deze hebben we inmiddels al vaker hier gehad; bellen is de enige oplossing.

Geweldig bedrijf dat Eneco....dus niet...
Op 6 maart een abbo afgesloten maar na diverse telefoontjes nog geen activatiecode en ineens zijn ze gegevens kwijt.
Voor mij geen Eneco en Toon meer.
Heel fijn en bedankt?
Reputatie 5
Badge +3
@Benraki,
Bedankt voor je bericht.
Niet openbaar in ieder geval 🙂 Ik heb je klantnummer verwijderd en aan je profiel toegevoegd.

Ik heb een update naar Toon gestuurd. Als je deze uitvoert, verwacht ik dat het probleem verholpen is.
Er wordt gevraagd om mijn klnr in mijn profiel te zetten, maar waar?
Klnr
Benraki wrote:

Ik heb 4.11.6 al en het werkt niet meer met de bridge van hue???

Als je problemen met je bridge hebt, verwijder je je bridge eerst en koppel je bridge opnieuw.
Lukt dat niet dan dien je versie 4.13.7 aan te vragen.
Dan is koppeling weer gewoon mogelijk?

Dat kan hier:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109
Ik heb 4.11.6 al en het werkt niet meer met de bridge van hue???
Helaas dat ik steeds problemen met Toon heb als er een update is geinstalleerd. Nu ook weer hetzelfde liedje, Toon geeft voor de zoveelste keer aan dat de Toon geen verbinding heeft met de ketelmodule. Stekker eruit en probleempje voorbij, maar helaas dit keer dus niet!!!😡 Na een paar keer gedaan te hebben ja eindelijk verbinding. maar na een paar minuten nog steeds geen warmte van de radiatoren. Ketel de stekker eruit. ook daar verder geen storingen te zien.
Heeft Toon dus na de update de ketelmodule in plaats van open therm op uit gezet. Kwam er niet meer uit , dus maar de monteur gebeld ,en kon dit in de Toon ook maar moeizaam weer terug zetten naar open therm.
Dus al met al een zeer slechte verandering die updates.
En klantenservice maar moeilijk te bereiken.

Dus Eneco doe hier wat mee!!!
Hoi Ricardo,

Klopt helemaal, daarom de ts verwezen naar de klantenservice, die neemt alle mogelijkheden met hem door. Denk hierbij ook aan de activatiecode; koppeling aan account (zonder abo uiteraard), enz. Vaak zit het display nog gekoppeld aan een ander adres/account ivm 2e hands.
Dan kan er door de ts een goede afweging gemaakt worden.

Vandaar dat overdag het via een pbtje van een moderator loopt.
Situaties als deze hebben we inmiddels al vaker hier gehad; bellen is de enige oplossing.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen