Software update 4.10 | Eneco Community

Software update 4.10



Toon eerste bericht

131 Reacties

Brandje wrote:

Jhak wrote:

Dat is dus de enige manier?
Proberen ze zeker een abbo te slijten?



Als je alles geregeld wil krijgen; dus activatiecode enz dan is dat de enige manier.
Uiteraard is een abo totaal niet verplicht; je hoort daar vanzelf wat de mogelijkheden zijn.


Ok, bedankt. Ga ze morgen bellen
Suc6!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Jhak
Jhak wrote:

Ik heb een tweedehands Toon overgenomen. Alles werkt naar behoren. Hoe kan ik voor een update in aanmerking komen?



Op welke software versie staat uw Toon nu ? werkt de internet verbinding (wifi) ?
AadjeB wrote:

Hoi Jhak

Jhak wrote:

Ik heb een tweedehands Toon overgenomen. Alles werkt naar behoren. Hoe kan ik voor een update in aanmerking komen?



Op welke software versie staat uw Toon nu ? werkt de internet verbinding (wifi) ?


Wifi werkt. Software versie is 3.5.4
Reputatie 4
Badge +3
@Jhak
Updates komen ook zonder abbo, soms duurt het even voordat de update knop zichtbaar wordt.
Als je echt naar de laatste versie wil kan je een abbo afsluiten en hier vragen om de update te 'pushen'
Abbo is per maand opzegbaar.
Reputatie 7
Badge +8
AadjeB wrote:

@Jhak
Updates komen ook zonder abbo, soms duurt het even voordat de update knop zichtbaar wordt.
Als je echt naar de laatste versie wil kan je een abbo afsluiten en hier vragen om de update te 'pushen'
Abbo is per maand opzegbaar.



Zonder abbonement word je Toon niet voorzien van de laatste updates. Mijn schoonmoeder heeft Toon zonder abbonement, deze krijg geen updates. Toon hang al lange tijd op 4.4.
Hoi Ricardo,

Klopt helemaal, daarom de ts verwezen naar de klantenservice, die neemt alle mogelijkheden met hem door. Denk hierbij ook aan de activatiecode; koppeling aan account (zonder abo uiteraard), enz. Vaak zit het display nog gekoppeld aan een ander adres/account ivm 2e hands.
Dan kan er door de ts een goede afweging gemaakt worden.

Vandaar dat overdag het via een pbtje van een moderator loopt.
Situaties als deze hebben we inmiddels al vaker hier gehad; bellen is de enige oplossing.
Helaas dat ik steeds problemen met Toon heb als er een update is geinstalleerd. Nu ook weer hetzelfde liedje, Toon geeft voor de zoveelste keer aan dat de Toon geen verbinding heeft met de ketelmodule. Stekker eruit en probleempje voorbij, maar helaas dit keer dus niet!!!😡 Na een paar keer gedaan te hebben ja eindelijk verbinding. maar na een paar minuten nog steeds geen warmte van de radiatoren. Ketel de stekker eruit. ook daar verder geen storingen te zien.
Heeft Toon dus na de update de ketelmodule in plaats van open therm op uit gezet. Kwam er niet meer uit , dus maar de monteur gebeld ,en kon dit in de Toon ook maar moeizaam weer terug zetten naar open therm.
Dus al met al een zeer slechte verandering die updates.
En klantenservice maar moeilijk te bereiken.

Dus Eneco doe hier wat mee!!!
Ik heb 4.11.6 al en het werkt niet meer met de bridge van hue???
Benraki wrote:

Ik heb 4.11.6 al en het werkt niet meer met de bridge van hue???



Als je problemen met je bridge hebt, verwijder je je bridge eerst en koppel je bridge opnieuw.
Lukt dat niet dan dien je versie 4.13.7 aan te vragen.
Dan is koppeling weer gewoon mogelijk?

Dat kan hier:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109
Er wordt gevraagd om mijn klnr in mijn profiel te zetten, maar waar?
Klnr
Reputatie 5
Badge +3
@Benraki,
Bedankt voor je bericht.
Niet openbaar in ieder geval 🙂 Ik heb je klantnummer verwijderd en aan je profiel toegevoegd.

Ik heb een update naar Toon gestuurd. Als je deze uitvoert, verwacht ik dat het probleem verholpen is.
Heel fijn en bedankt?
Brandje wrote:

Hoi Ricardo,

Klopt helemaal, daarom de ts verwezen naar de klantenservice, die neemt alle mogelijkheden met hem door. Denk hierbij ook aan de activatiecode; koppeling aan account (zonder abo uiteraard), enz. Vaak zit het display nog gekoppeld aan een ander adres/account ivm 2e hands.
Dan kan er door de ts een goede afweging gemaakt worden.

Vandaar dat overdag het via een pbtje van een moderator loopt.
Situaties als deze hebben we inmiddels al vaker hier gehad; bellen is de enige oplossing.


Geweldig bedrijf dat Eneco....dus niet...
Op 6 maart een abbo afgesloten maar na diverse telefoontjes nog geen activatiecode en ineens zijn ze gegevens kwijt.
Voor mij geen Eneco en Toon meer.
Jhak wrote:


Voor mij geen Eneco en Toon meer.



Maar waarom dan nog deze reactie?
Ik zou zeggen nu je dit hier meldt kan een moderator toch voor je na (laten) kijken wat er aan de hand is? ???
Reputatie 5
Hi @Jhak,

Vervelend zeg!
Ik kijk graag met je mee naar wat er speelt.
Wil je hiervoor je klantnummer toevoegen aan je gegevens?

Groet, Vincent
Reputatie 1
Mijn verspillintchacker zegt dat toon geupdate moet worden maar geeft geen update aan ?? 3.2 staat er op nu
Begin dan in ieder geval hier even om een update op Toon®️ aan te vragen.

https://forum.toon.nl/software-updates-26/software-update-4-10-1121

Versie 4.13.7 wordt nu uitgerold.
Reputatie 1
Hier bij deze vraag ik graag de update aan van mij toon
Mtevaarwerk wrote:

Hier bij deze vraag ik graag de update aan van mij toon



Zie mijn vorige reactie; ik was die nog even compleet aan het maken met een link.
Reputatie 1
Ik zou graag de update willen ontvangen wand kan de verspilingtchacker niet gebruiken en mijn toon staat nig op 3.2 sofware
Reputatie 3
Hi @Mtevaarwerk,

Bedankt voor je bericht, goed je ook op het forum te zien. Onder jouw profiel missen we nog het klantnummer, zo kunnen we niet tot je gegevens komen om zo de update voor Toon toe te wijzen. Wil je dit nog aan jouw profiel toevoegen? Het topic welke je zelf gestart bent met deze vraag heb ik gesloten. Alvast bedankt!
Reputatie 1
Klantummer toe gevoegt
Reputatie 3
@Mtevaarwerk,

Wauw, dat was snel. 😉 Bedankt! Ik heb de nieuwste software versie voor je klaar gezet, veel (bespaar)plezier!
Reputatie 1
Dankje wel hij is er mee bezig is dat de alle neiuwste ?

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen