Software update 4.10 | Eneco Community

Software update 4.10

Toon eerste bericht

131 Reacties

Reputatie 5
Badge +6
Ja, ik klik daarop, en krijg dan het download scherm, met het draaiende dingetje. Dan stopt het dingetje met draaien, en krijg ik een scherm met Mislukt, en de melding dat de verbinding verbroken is.

Echter alle 3 knopjes zijn met een groene vinkje (dus overal is een verbinding mee)
Reputatie 3
Badge
Hoi @Juan,

Zou je voor mij de externe toegang aan willen zetten via Menu > Toon support > Externe toegang aan. Ik zal dit doorzetten naar onze ontwikkelaars en zodra ik antwoord heb, kom ik hierop terug!

Groet, Saida
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Saida,

Het zal vermoedelijk drukte geweest zijn, een laatste poging lijkt nu te werken, en de Software word gedownload.

Server overbelasting met deze update wellicht?

Zo ja, dan is het handig om dan te melden dat het te druk is.
Ipv melden dat de verbinding verbroken zou zijn.

Wel bedankt voor de reactie.
En volgensmij heb ik Externe Toegang altijd al open staan.
Dat laatste werkt niet!
De verbinding wordt altijd na een x-periode automatisch verbroken.
Dus eerst uitzetten en dan weer aanzetten zorgt voor een echte (weer tijdelijke) openstaande verbinding.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Juan,

Altijd fijn om te lezen dat het is gelukt. Bedankt voor de feedback. Dit heb ik doorgezet naar de ontwikkelaars, wellicht een idee.

Groet, Saida
Reputatie 5
Badge +6
Zo te zien werkt de update prima.

Kunnen we nog andere extra functies verwachten binnenkort?
Mijn toon werkt nog op 4.08.25 heb geen nieuwe software-updates meer gehad

Nu heb ik geen verbinding met het servicecenter. Storing D03. Heb alle stappen ondernomen om het op te lossen. Niet gelukt
Denise we hebben sinds gisterenmiddag een storing: geen verbinding met servicecentrum.
we hebben alle stappen doorlopen volgens jullie instructie filmpjes maar zonder resultaat.
We hebben de nieuwe software nog niet op TOON staan mogelijk zou dat de storing kunnen verhelpen. Kan die update versneld worden?
Reputatie 6
Badge +7
@Theos Ik zal je klantnummer maar snel weghalen en in je profiel zetten om privacy redenen ..
inmiddels zonder update is t probleem opgelost.
Fijne 2e kerstdag.
Theo
Inderdaad een update was daar ook geen oplossing voor.
Het is puur op het SC opgelost en Toon reageert daar vanzelf op.

Jullie ook fijne 2e Kerstdag.
Reputatie 3
Badge
Hoi @ERBARENDS,

Welkom op de Toon community. Jammer dat je geen nieuwe software kan downloaden. Wil je je klantnummer in je profiel toevoegen? Dan kijk ik met je mee. Is de storing D03 inmiddels verholpen?

Groet, Saida
Badge
Afgelopen woensdag is bij ons dan eindelijk Toon (met zon op Toon) geïnstalleerd door jullie.
Volgens de installateur zat de nieuwste software versie er op.

Helaas zitten wij op software versie 3.2.18 en is dit dus niet de nieuwste versie. Zou je deze naar ons toe kunnen pushen want we hebben nog geen melding ontvangen dat er een update beschikbaar zou zijn.. Thanks alvast.

Daarnaast ga ik er van uit dat de hardware van alles nog steeds gelijk is..?

P.S. ons klantnummer is aan dit profiel toegevoegd. 🙂

Groet, Anton.
Reputatie 3
Badge
Beste @antondekan,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat Toon is geïnstalleerd! Ik heb de nieuwe softwareversie aan je toegekend! Verder blijft alles hetzelfde.

Veel plezier ermee!

Groet, Saida
Reputatie 1
Badge +3
Update 4.10.6 is binnen en werkt prima.

Grt,
Badge
Is er al iets meer bekend wanneer Toon deze update voor iedereen gaat uitrollen?
Is er ook iets bekend wanneer de volgende update uit wordt gerold met internet stabiel fix?
De update 4.10 is voor iedereen beschikbaar.
Aanvragen kan hier:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109
Reputatie 4
Badge
Kon vandaag de toon met versie 4.10.6 updaten naar een nieuwe versie maar de toon heeft hier geen melding van gegeven!
Reputatie 5
Heeft de update wel goed kunnen draaien @fam.roetman ?
Reputatie 4
Badge
Heeft de update wel goed kunnen draaien @fam.roetman ?

Jawel de update draait uitstekend 👌🏻
Ik heb een tweedehands Toon overgenomen. Alles werkt naar behoren. Hoe kan ik voor een update in aanmerking komen?
Ik heb een tweedehands Toon overgenomen. Alles werkt naar behoren. Hoe kan ik voor een update in aanmerking komen?

Als je wilt dat alles goed geregeld wordt kan je het beste even bellen met 088 895 59 59

Als je wilt dat alles goed geregeld wordt kan je het beste even bellen met 088 895 59 59
Dat is dus de enige manier?
Proberen ze zeker een abbo te slijten?
Dat is dus de enige manier?
Proberen ze zeker een abbo te slijten?

Als je alles geregeld wil krijgen; dus activatiecode enz dan is dat de enige manier.
Uiteraard is een abo totaal niet verplicht; je hoort daar vanzelf wat de mogelijkheden zijn.

Reageer