Software update 4.10 | Eneco Community

Software update 4.10

Toon eerste bericht

131 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
@thewhale,
Bedankt voor je bericht. Dit kan inderdaad een tijd duren hoor. Heel verschillend, soms wel enkele weken. Wat dat betreft kan ik je alleen adviseren af te wachten.
De toegang mag weer uit :)

Zie ook: https://www.toon.nl/service/faq/toon-app/hoe-werkt-verspillingschecker-precies-in-de-toon-app/
Kelly wrote:

@ikbenmallehenkieniet, wil je de toegang op Toon aanzetten via Menu > Toon support? Ik hoor graag wanneer deze aanstaat, dan maak ik een melding aan van dit probleem!

Staat aan...
Reputatie 5
Badge +3
@Ikbenmakkehenkieniet, dankjewel, ik heb de melding gemaakt en informeer je zo snel mogelijk
@Kelly

Hierbij de foto. Loop hier al vanaf het begin tegenaan.

Al voor de test via het forum

Reputatie 5
Badge +3
@mpleizr, ik stuur je een pb
Goedendag.

Ik heb een probleem met de toon na de laatste update. Ik heb hem gisteren laat ge-update. En tot mij verbazing. Was het 0:40 vandaag in de nacht. En staat alles niet op 0, nou is het bijna 12 uur smiddag’s en alles telt nog steeds bij elkaar op. Dit had ik nooit voor de nieuwste update. Ik heb al een soft reset gedaan en een harde reset, maar niks werkt. Lijkt mij een bug in de nieuwe software?
Ik kan mijn ketel profiel niet voor 100% invullen.
Het ontbrekende item is namelijk het telefoonnummer voor notificaties bij ketelprofiel.
Dit telefoon nummer kan wel ingevuld en opgeslagen worden in het detail invoer scherm, maar wordt niet overgenomen in het hoofdscherm
Reputatie 7
Badge +4
@Rvdw19

Ik haal uit je bericht niet helemaal wat er nou precies gebeurd is na het updaten. Kan je dit nog eens toelichten?

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +4
@guusb

Bedankt voor het doorgeven! Ik durf niet te zeggen of dit een bug is of een individueel probleem, dus ik ga het voor je navragen. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik je het weten.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +8
Rvdw19 wrote:

Goedendag.

Ik heb een probleem met de toon na de laatste update. Ik heb hem gisteren laat ge-update. En tot mij verbazing. Was het 0:40 vandaag in de nacht. En staat alles niet op 0, nou is het bijna 12 uur smiddag’s en alles telt nog steeds bij elkaar op. Dit had ik nooit voor de nieuwste update. Ik heb al een soft reset gedaan en een harde reset, maar niks werkt. Lijkt mij een bug in de nieuwe software?

Logisch. Als jij de update iets voor 12uur savonds start, kan Toon niet het stroom en gasverbruik berekenen voor het status verbruik, komt dit niet op 0 te staan voor de volgende dag.

@Denise,

@Rvdw19 heeft waarschijnlijk de 4.10 update gestart, paar minuten voor 12 savonds. Waardoor Toon geen berekenen voor status verbruik heb kunnen doen, en dag KWh en m3 niet op 0 heb kunnen zetten voor de volgende dag.
Waarschijnlijk klop Rvdw19 zijn status verbruik nou ook niet meer, maar dat laat ik jou beoordelen (Lief hé, zo voor weekend ?.)

Groetjes,

Ricardo
Reputatie 7
Badge +4
@guusb

Zou je alleen de externe toegang op Toon nog willen aanzetten? Dit kan via menu > Toon Support.

Groet, Denise
mAiden wrote:

Rvdw19 wrote:

Goedendag.

Logisch. Als jij de update iets voor 12uur savonds start, kan Toon niet het stroom en gasverbruik berekenen voor het status verbruik, komt dit niet op 0 te staan voor de volgende dag.

@Denise,

@Rvdw19 heeft waarschijnlijk de 4.10 update gestart, paar minuten voor 12 savonds. Waardoor Toon geen berekenen voor status verbruik heb kunnen doen, en dag KWh en m3 niet op 0 heb kunnen zetten voor de volgende dag.
Waarschijnlijk klop Rvdw19 zijn status verbruik nou ook niet meer, maar dat laat ik jou beoordelen (Lief hé, zo voor weekend ?.)

Groetjes,

Ricardo

Ja de update was ongeveer 23:15 uitgevoerd gisteren, en het is dus niet op nul komen te staan. Beetje belachelijk dat toon dat niet kan maar goed. In de dagen totaal overzicht staat die wel van gisteren de totale stand. Maar bij het overzicht van vandaag is die doorblijven tellen van gisteren. Dat is ook het probleem @Denise

Gisteren mijn kWh en m3 is blijven doortellen. Vanaf gisteren check de screenshot even, een kleine moeite toch 😉
Rvdw19 wrote:

Goedendag.

Hallo @Rvdw19

Heb dit voorval hier ook eens ondervonden. Dit is geen bug, maar kan voorkomen door een onderbreking van de sw. wellicht dat bij het updaten de data corrupt is geraakt.

Je zal zien dat morgen de data weer correct werkt
mpleizr wrote:

Rvdw19 wrote:

Goedendag.

Hallo @Rvdw19

Heb dit voorval hier ook eens ondervonden. Dit is geen bug, maar kan voorkomen door een onderbreking van de sw. wellicht dat bij het updaten de data corrupt is geraakt.

Je zal zien dat morgen de data weer correct werkt

Oké bedankt! Dan zal het goed moeten komen 🙂
Kelly wrote:

@mpleizr, ik stuur je een pb

@Kelly

Nadat ik vanmiddag ff een belletje heb gedaan vanwege aanpassing toon sw door de herstelaansl. werkt nu ook de nieuw test app zowaar 🙂

Zowel op de iphone als android draaid het als een zonnetje ( nou ja bijna dan)
Reputatie 5
Badge +3
Hallo mpleizr,
Goed nieuws! Fijn dat het nu allemaal wel werkt.
Je kunt in dat geval mijn pb van vanmorgen negeren 😉
Reputatie 5
Badge +3
@ikbenmallehenkieniet en de rest,

Bij de aan/uit aansturing van de ketel wordt er geen sms gestuurd bij een storing. Het enige hoe de foutmelding zichtbaar wordt is via het driehoekje bovenin het scherm en de gebruikelijke plek in het instellingenmenu.

De enige manier om de berichtjes via de mobiele telefoon te ontvangen is met een Opentherm ketel.
Reputatie 4
Badge +2
mpleizr wrote:

Hier zit ik nog steeds met een doode app. Niks geen verspillmanager, niks geen inzicht.

@Denise is er nu eindelijk duidelijkheid waarom de app niet werkt. Duurt nu al veel te lang, en je betaald er nu wel voor

@mpleizr

Ligt het bij jou ook niet aan een verkeerde display code in de 2.88 app ?
Voor zo ver ik weet werkt de nieuwe hybride App bij mPleizr nu inmiddels perfect.
Badge
@Denise

Mag ik de 4.10 ook nu ?

vrgr
Hans
Reputatie 5
Bij deze toegewezen @hazet 😉
Reputatie 7
Badge +4
@guusb

Bedankt voor het aanzetten! Kan je een foto maken van het hoofdscherm op Toon waar je je telefoonnummer normaliter ziet terugkomen? De ontwikkelaars hebben namelijk je telefoonnummer wel teruggevonden, dus er komt vordering in.

Groet, Denise
Graag ontvang ik ook de update.
Toegang staat open.

Alvast bedankt.
Reputatie 3
Badge
Hoi @Renemans,

De update is al toegewezen! Veel plezier ermee!

Groet, Saida
Hallo @Denise,

Hierbij de gevraagde screenshots:

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen