Software update 2.9.15 | Eneco Community

Software update 2.9.15

• 26 november 2014
  • 297 reacties
  • 11604 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

297 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Joop558,

Wij zijn er druk mee bezig om ervoor te zorgen dat dit het extreem hoger verbruik in 2013 wordt verholpen. Er komt waarschijnlijk een fix voor, alleen wanneer is nog niet bekend.
Tot die tijd kun je het beste op de waardes van de Tablet App af gaan.
Reputatie 7
Badge +6
@Hompie,

Ik zie dat de meteradapter goed geüpdate is. Krijg je een storingsmelding op Toon? Misschien helpt een reset van de meteradapter als je dat nog niet gedaan hebt.
Ik verneem graag of je daarna het verbruik wel weer ziet.
Grappig, update staat gelijk klaar na mijn vraag (zat naast toon). Eerst fotos gemaakt, daarna update uitgevoerd en nu wordt geen signaal meer opgepikt van slimme meters !

Wat nu?
Reputatie 7
Badge +6
@Hompie,

Nee hoor, voor iedereen komt de update beschikbaar. Maar als we bij 1 forumklant de update klaarzetten omdat erom gevraagd wordt, kunnen we de rest niet overslaan 😉 Jij kunt ook de update uitvoeren!
Zet Eneco een update alleen klaar voor mensen die daarnaar vragen? :8

Mvg, Gerrit
Badge
@Joop558,

Bedankt voor het uploaden van de foto's.
Gebruik je de TabletApp misschien? Zo ja, kun je nagaan of fdaar het verbruik in 2013 anders is?

Zodra ik er meer over weet, laat ik het jou ook weten.

In de tablet app lijkt het wel goed te staan.
Ik hoor het dan wel.
Reputatie 7
Badge +6
@hhNijkamp,

Leuk dat je de Philips Hue lampen hebt!
De update staat voor je klaar.
Benieuwd naar de update, heb nu reeds een week of 2 van die hue lampen alleen komt de update van TOON maar niet! Kan dat niet sneller?
Reputatie 7
Badge +6
@Joop558,

Bedankt voor het uploaden van de foto's.
Gebruik je de TabletApp misschien? Zo ja, kun je nagaan of fdaar het verbruik in 2013 anders is?

Zodra ik er meer over weet, laat ik het jou ook weten.
Badge
@Joop558

Dat is vreemd inderdaad, is het mogelijk om hier een schermprintje van te maken en te posten op het forum? Ook wil ik je vragen om de toegang klantenservice aan te zetten.

De toegang is aangezet en hierbij de foto's, want de optie schermprint ken ik niet.
Reputatie 7
Badge +6
@Dissidend en @Paul S,

Leuk jullie te verwelkomen op het forum!
De update kunnen jullie uitvoeren.
Hallo Folkert,

Naar aanleiding van de Toon aankondiging Hue lampen gekocht. De lampen zijn al twee weken actief en ben het bedienen met alleen de app een beetje zat. Ik zou deze week de update ontvangen maar nog niks gezien.
Zou ik als verse forumdeelnemer de update ook mogen ontvangen?

Alvast bedankt,

Paul
Badge
Hallo Folkert, zou ik de update ook mogen ontvangen?
Reputatie 7
Badge +6
@Marco46

Welkom op het forum 🙂 De update staat klaar voor je.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
@Joop558

Dat is vreemd inderdaad, is het mogelijk om hier een schermprintje van te maken en te posten op het forum? Ook wil ik je vragen om de toegang klantenservice aan te zetten.
Ik zou de update ook graag alvast ontvangen, kan dat?
Badge
Sinds deze update geeft de grafiek van jaar 2013 een geheel verkeerd aantal aan zowel voor gas als electra in euro's en ook in m3 als kw. 2012 e 2014 lijken wel juist te zijn. 16000 euro aan gas kan toch niet. Was daarvoor wel goed. Heb Toon al sinds Sept 2012. Wie heeft dezelfde ervaring?
Badge +5

De update staat klaar voor jullie.

Je bent er maar druk mee Folkert. Nog even volhouden tot de 23e?;)
Zou graag ook de update willen, heb 3 Lux en 5 Hue lampen.
Kan niet wachten !
Reputatie 7
Badge +6
@ajwkappe & @jwchess

De update staat klaar voor jullie.
Badge
Mag ik ook een update?:8
Beste Eneco... ik heb nog geen software update naar 2.9 gekregen. Als ik het goed begrijp had ik deze inmiddels al wel moeten hebben? Geen email of berichtje op Toon in elk geval en bij de software versie is geen update knop te vinden.

Zouden jullie kunnen kijken wat er aan de hand is?

Groet
Alex
Top! Dank je wel!
Reputatie 7
Badge +6
@superthea en @JeroenVr,

Welkom op het forum!
Ook jullie hebben de update gekregen.
@danielle zou je voor mij de update ook klaar kunnen zetten? Alvast bedankt!