Software update 2.9.15 | Eneco Community

Software update 2.9.15

• 26 november 2014
  • 297 reacties
  • 11607 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

297 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Vosje en @Pietvs,

De update kunnen jullie uitvoeren.
Ik zou de update toch wel graag willen hebben. Hier 4 Hue lampen zou de update rond de 18e krijgen. Maar helaas 😞 nog niets gezien.
Badge
Zou ik ook de update mogen ontvangen heb helaas hem ook nog niet binnen gehad.
Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@Harmski,

Jij hebt ook de update ontvangen, mooi voor de kerst. 🙂
Badge +5

Harm, het heeft geen zin om Toon te herstarten voor een update. Kijk eens in de handleiding in Toon, in het boekje of op het forum. Het is er meermalen uitgelegd de laatste dagen.
Je kunt natuurlijk ook gewoonweg in het menu van Toon kijken.

Hoi Theo,

Het is toch onvoorstelbaar dat als je dit topic hebt gevonden, dan lees je het toch gewoon even terug.........
Daar heb jij de werkwijze ook al eens een keer geplaatst.

Ja Ton, op dezelfde pagina notabene.

Harm, het heeft geen zin om Toon te herstarten voor een update. Kijk eens in de handleiding in Toon, in het boekje of op het forum. Het is er meermalen uitgelegd de laatste dagen.

Hoi Theo,

Het is toch onvoorstelbaar dat als je dit topic hebt gevonden, dan lees je het toch gewoon even terug.........
Daar heb jij de werkwijze ook al eens een keer geplaatst.
Badge +5
Hallo,

hier ook de philips hue lampen aangeschaft maar de software update komt maar niet binnen, ook niet na herstart Toon, zou het nog lukken voor kerst ?

Gr Harm

Hallo,

hier ook de philips hue lampen aangeschaft maar de software update komt maar niet binnen, ook niet na herstart Toon, zou het nog lukken voor kerst ?

Gr Harm
@jeromeTV,

Nu zie je de update wel als het goed is. Veel plezier ermee!

@Danielle , dank ! 😃 De update is binnen en werkt prima, gelijk alle hue lampen onder controle met de toon.
Reputatie 7
Badge +6
@JeromeTV,

Nu zie je de update wel als het goed is. Veel plezier ermee!
@Bergie
@TheVault
@JeromeTV

Welkom op het forum! De update staat voor jullie klaar.

Dank voor deze snelle reactie, en goed om forum door te lezen hier, en dank voor de update, maar zit er nog vertraging in?, want het blijft nog angstvallig stil op mijn toon.... (Heb natuurlijk wel even gekeken bij software menu op de toon)
helemaal blij met de update, mijn hue (en living colors) lampen doen het super icm Toon!!
Reputatie 7
Badge +6
@Bergie
@TheVault
@JeromeTV

Welkom op het forum! De update staat voor jullie klaar.
Ha dank voor dit topic, was ook al bang dat mijn Toon niet met Hue wilde gaan spreken. maar wacht ook met smart. Ideaal om toon en hue hier ook aan elkaar te knopen.
Durf het bijna niet te vragen, maar de 23 ste komt sneller dichterbij en nog geen update :-(
Mijn twee HUE lampen kijken me droevig aan.

Ach gewoon doen; helaas moet je er toch echt tot maandag op wachten.
Ze zijn er nu eenmaal een dag of 10 geleden met begonnen om op verzoek de update incidenteel te verstrekken en ze kunnen daarmee dus niet terug!
Maandagavond doen je HUE-lampen het gewoon via Toon!
En de droefheid is meteen weg......
Durf het bijna niet te vragen, maar de 23 ste komt sneller dichterbij en nog geen update :-(
Mijn twee HUE lampen kijken me droevig aan.
Hoe krijg ik die update? Met herstarten komt er niks binnen :-(

Oh, oh Bergie.....
Als je al die tijd wacht dan ga je je toch even inlezen op het forum en je vindt zo de werkwijze.
En Theo heeft gelijk; er is ook nog een handleiding, toch............

Als het gelukt zou ik Theo, maar een duimpje geven.............
Badge +5
Hoe krijg ik die update? Met herstarten komt er niks binnen :-(

Hoi Bergie, hoe bedenk je het om een software update binnen te halen met herstarten?
Ga naar menu, meer, systeem, software en check of er een update gereed staat.
Ook kun je op een snellere manier kijken of er bovenin Toon een berichtje is in de vorm van een envelopje.
Heb je dit niet wacht dan op een reactie van een moderator en in de tussentijd ...... kijk eens in je handleiding, daar steek je wat van op. 😉
Hoe krijg ik die update? Met herstarten komt er niks binnen 😞
Reputatie 7
Badge +6
@Marcel B,

Als je nu op Toon kijkt staat er iets moois voor je klaar!
Badge
Ik kijk al elke dag, maar... nog geen update gevonden. Mag ik 'm ook al? 🙂
Reputatie 7
Badge +6
@Joop558,

Bedankt, ik wens je hetzelfde! 🙂
Badge
@Joop558,

Wij zijn er druk mee bezig om ervoor te zorgen dat dit het extreem hoger verbruik in 2013 wordt verholpen. Er komt waarschijnlijk een fix voor, alleen wanneer is nog niet bekend.
Tot die tijd kun je het beste op de waardes van de Tablet App af gaan.

Ok weet ik ten minste waar ik aan toe ben. Bedankt en ook hele fijne feestdagen gewenst.
Reputatie 7
Badge +6
@Hompie,

Oh dat zou kunnen ja. Blij dat het in ieder geval weer werkt.

Bedankt en jij ook prettige kerstdagen!
Ik denk dat het een dipje was, zie het nu niet meer terug. In de grafiek kun je die dip zien. Dank voor de hulp!

Fijne kerst, hompie.