Software update 2.8.16 | Eneco Community

Software update 2.8.16



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

285 Reacties

Reputatie 4
Badge
Ik vraag me af of er ook een optie in komt om de stekker te updaten van nieuwe firmware.
Software update vorige maand al geïnstalleerd.
Maar sinds eenw dag 4 de toon slaat weer eens op hol
met regelmatigheid een verbruik van 950.000 kwh
afgelopen 2 dagen zag ik op de toon een totsal verbruik voor vrijdag van € 29 en voor de zaterdag € 79,00.
al meerdere malen gerest en stekkers er allemaal uit gehad
geen resultaat.
Ik heb nu sinds mei 2014 toon en nog geen een maand zonder problemen kunnen draaien
en daar vraagt eneco 3,95 voor echt belachelijk.
morgen maar weer eens met ze bellen-
Software update vorige maand al geïnstalleerd.
Maar sinds eenw dag 4 de toon slaat weer eens op hol
met regelmatigheid een verbruik van 950.000 kwh
afgelopen 2 dagen zag ik op de toon een totsal verbruik voor vrijdag van € 29 en voor de zaterdag € 79,00.
al meerdere malen gerest en stekkers er allemaal uit gehad
geen resultaat.
Ik heb nu sinds mei 2014 toon en nog geen een maand zonder problemen kunnen draaien
en daar vraagt eneco 3,95 voor echt belachelijk.
morgen maar weer eens met ze bellen-


Heb je de module van Toon onder de CV ook stroomloos gehad?
Wacht een minuutje en sluit 'm weer aan.
@danielle

Het heeft een aantal weken goed gewerkt
nu al weer 4 dagen een op hol geslagen toon met een verbruik op zaterdag van € 79,15.
En ik heb echt geen plantjes op zolder staan. ;-)

Bel morgen wel weer met de klantenservice



@Naw.pel,

Werkt het stroomverbruik weer naar behoren? Ik verneem het graag.
Software update vorige maand al geïnstalleerd.
Maar sinds eenw dag 4 de toon slaat weer eens op hol
met regelmatigheid een verbruik van 950.000 kwh
afgelopen 2 dagen zag ik op de toon een totsal verbruik voor vrijdag van € 29 en voor de zaterdag € 79,00.
al meerdere malen gerest en stekkers er allemaal uit gehad
geen resultaat.
Ik heb nu sinds mei 2014 toon en nog geen een maand zonder problemen kunnen draaien
en daar vraagt eneco 3,95 voor echt belachelijk.
morgen maar weer eens met ze bellen-


Heb je de module van Toon onder de CV ook stroomloos gehad?
Wacht een minuutje en sluit 'm weer aan.

En belle met Eneco is zonde van je geld voor zo'n duur 0900 nummer.
Via dit forum kan je prima een dialoog opzetten ook met de moderators van Eneco!

Hebben ze je gegevens al een keer opnieuw naar je Toon gepushed?
@brandje
ook dit heb ik gedaan zoals vorige keer ook al door jou geopperd


Software update vorige maand al geïnstalleerd.
Maar sinds eenw dag 4 de toon slaat weer eens op hol
met regelmatigheid een verbruik van 950.000 kwh
afgelopen 2 dagen zag ik op de toon een totsal verbruik voor vrijdag van € 29 en voor de zaterdag € 79,00.
al meerdere malen gerest en stekkers er allemaal uit gehad
geen resultaat.
Ik heb nu sinds mei 2014 toon en nog geen een maand zonder problemen kunnen draaien
en daar vraagt eneco 3,95 voor echt belachelijk.
morgen maar weer eens met ze bellen-


Heb je de module van Toon onder de CV ook stroomloos gehad?
Wacht een minuutje en sluit 'm weer aan.
Badge +5
@naw.pel.
Heb je een plaksensor op de kWh meter? Zo ja kontroleer dan eens of hij wel goed gepositioneerd is ten opzichte van de "draaiende schijf". Het komt nogal eens voor dat de sensor er iets naast zit en dan gebeuren er rare dingen zoals pieken in de registratie. Als hij los zit dan met de reserve plakker de transparante sensor opnieuw recht voor de schijf plakken maar wel eerst het oppervlak goed schoonmaken.
Als je een slimme meter, dus geen plaksensor hebt dan kun je maar beter je meter standen eens noteren en die vergelijken met de Toon meterstanden. Uiteraard wel de adviezen eerst opvolgen die hierboven vermeld zijn.
Suc6.
@brandje
ook dit heb ik gedaan zoals vorige keer ook al door jou geopperd


Software update vorige maand al geïnstalleerd.
Maar sinds eenw dag 4 de toon slaat weer eens op hol
met regelmatigheid een verbruik van 950.000 kwh
afgelopen 2 dagen zag ik op de toon een totsal verbruik voor vrijdag van € 29 en voor de zaterdag € 79,00.
al meerdere malen gerest en stekkers er allemaal uit gehad
geen resultaat.
Ik heb nu sinds mei 2014 toon en nog geen een maand zonder problemen kunnen draaien
en daar vraagt eneco 3,95 voor echt belachelijk.
morgen maar weer eens met ze bellen-


Heb je de module van Toon onder de CV ook stroomloos gehad?
Wacht een minuutje en sluit 'm weer aan.


Oké naw.pel,

Je had het in je uiteenzetting hiervoor niet genoemd en deze reset is essencieel, vandaar.........:D
Reputatie 4
Badge
@naw.pel.
Heb je een plaksensor op de kWh meter? Zo ja kontroleer dan eens of hij wel goed gepositioneerd is ten opzichte van de "draaiende schijf".

Ik heb hetzelfde gehad, en dacht dat de sensor goed zat, maar dat zat hij dus niet. Hij zat wel recht, maar was in zijn geheel gezakt. Ook heb je kans dat het lichtje van de sensor dan knippert.

Dus ik zou toch eerst dat even controleren voordat je beld of wacht op een forum reactie van één van de moderators. Aan jou natuurlijk de keus.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen