Software update 2.4 | Eneco Community

Software update 2.4

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

205 Reacties

Reputatie 1
Badge
Dan ook graag juiste gevens vermelden. Want Toon geeft op dit moment voor gasverbruik minder dan 50 liter, 0 kubieke meter aan.
Spannend.................

Ik doe een gok:
via de app een programma in Toon wijzigen
Zeg dat wel. Drie maanden nodig hebben om liters in kubieke meters om te rekenen.
Ja, die nieuwe functie gaat het helemaal maken. Als je 's-morgens weg gaat de pan op het fornuis zetten en dan kun je een half uur voor je naar huis gaat via de app het vuur aansteken. Kom je thuis, kun je meteen eten. :D
Nou dat lijkt mij wat overdreven. Dat met die pan op het vuur................

Maar bv het aanpassen van een bestaand programma op Toon op afstand via de App dus kan makkelijk zijn.
Standaard staat thuis komen om17:00 uur en je moet bv nog doorwerken; dan op afstand wijzigen in een uur later bv..................
Dat kun je nu toch gewoon met de hand instellen, dan hoef je niet steeds de programmainstellingen te wijzigen.
Als je met de hand wijzigt, kun je thuisgekomen met één druk op de knop het normale programma laten vervolgen.
Mij zou het liever zijn als ze in Toon de optie toevoegen om de volgende dag als zondag aan te merken.
Een veel gebruikte optie op de vertrouwde Honeywell Chronoterm, maar ondanks herhaalde verzoeken hoor je daar niets over.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen