Software update 2.2 en lancering Toon app | Eneco Community

Software update 2.2 en lancering Toon app

• 11 december 2012
  • 272 reacties
  • 14017 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

272 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
@stef1978 De software wordt gefaseerd uitgerold, in badges!
@jeroen

het probleem zit in in de app, of in het account.

Toon krijgt geen verbinding met wifi.( zie andere topic)
@marco Zorg dat je de app op je iPhone of Android eerst goed afsluit of reboot de telefoon.

heb al een paar me telefoons uitgezet en toen weer aan maar krijg nog steeds de melding toon heb 220 nodig terwijl er bij de update sta 2218
snap er niks van
Reputatie 3
Badge +4
Net de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd . Het ziet er top uit van de week eerst even een iphone kopen 🙂 was toch aan vernieuwing toe . 
Reputatie 2
Badge +2
@marco Lukt het vanaf een pc wel om in te loggen?
Hier nog steeds geen update zichtbaar...
Reputatie 3
Badge
De update is dan voor jou nog niet beschikbaar. Deze zal de komende dagen voor iedereen beschikbaar komen.

Bericht van een half uur geleden 😉 Het wordt in delen gelanceerd, mogelijk was je nog niet aan de beurd.
De update is dan voor jou nog niet beschikbaar. Deze zal de komende dagen voor iedereen beschikbaar komen.

Bericht van een half uur geleden 😉 Het wordt in delen gelanceerd, mogelijk was je nog niet aan de beurd.

Hadden ze wel eerst even de update van de Toon beschikbaar mogen maken vóór ze de App lanceerde. Dit is echt een beetje een vreemd...
@marco Lukt het vanaf een pc wel om in te loggen?

nee lukt ook niet ik
ik ga de fabriek instelling maar proberen dan maar gegevens kwijt
Reputatie 2
Badge +2
@Marco Er kan natuurlijk ook iets verkeerd zijn gegaan in Service Center. Misschien Kim je morgen beter eerst even bellen. Het is zo zonde als je alles kwijt bent en het is voor niets!
Reputatie 1
Badge
Ik las vanmiddag de posting door Joep.
O.a. Testers die zich op gegeven hadden in de genoemde posting zouden hem krijgen.

Ik was daar nummer 3 of 4 en dacht yesss vanavond testen.
Reuze benieuwd.

Maar bij thuiskomst nog geen update/ envelopje te bekennen 😞
Reputatie 2
Badge +2
@Carla Kijk even bij software daar staat waarschijnlijk het update knopje
Reputatie 1
Badge
@Carla Kijk even bij software daar staat waarschijnlijk het update knopje

Thanks!

Voor ik poste keek ik op de toon  en er was geen envelopje.
Jij reageert en ik loop weer naar de toon om onder software te kijken en ineens is daar een envelopje te zien.

Ik ben benieuwd!
Reputatie 2
Badge +2
Simsalabim ;- )
@ Joep Zit er ook in de update het communicatie probleem met AWB ketels. Wordt er beetje gek van om dagelijks de berichten te verwijderen.
Reputatie 1
Badge
hahahahaha

android werkte meteen
apple moest even verwijderd worden en opnieuw gedownload
Reputatie 1
Badge
overigens werkt toonopafstand.eneco.nl bij mij niet

Moet ik daarvoor nog iets anders instellen?
Reputatie 3
Badge
https://toonopafstand.eneco.nl/
Reputatie 2
Badge +2
@carla Nee gewoon je userid en password
Reputatie 1
Badge
Thanks Jeroen en Paul

via toonopafstand.eneco.nl werkte hij niet
wel onder https:// enz

maarja wanneer gebruik je het als je app werkt :-)

maar het werkt wel!
Reputatie 3
Badge
Sla de link toch maar even op Carla, kan altijd handig zijn.
Reputatie 3
Badge +4
Eerste bug :de meter voor stroom werkt niet meer  krijg een - te zien en geeft niks aan. Tijdens dit typen springt ie ineens aan . En gaat gelijk weer naar streepje.
App ook gedownload, nu hopen dat ze snel mijn Toon gaan update. Ben heel nieuwsgierig. Wat een stukje techniek !! Blij dat ik ben overgestapt. Ik merk dat ik toch weer wat bewuster met het stromm en gas verbruik om ga. En deze App is daar zeker heel geschikt voor.
ik heb de fabriekinstellingen gedaan en eindelijk dat hij het alleen dat je alles kwijt ben maar over 2 maanden heb ik alles weer
Reputatie 3
Badge
Werkt het nu dan wel?