Software update 2.1.0 | Eneco Community

Software update 2.1.0

Reputatie 3
Badge +4
Vanmorgen software update gedaan. Installatie verliep goed , alle instellingen zijn behouden en gelijk status update. Hoop dat de verwarming nu niet meer zijn eigen gang gaat?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Bedoel je update 2.1.0, ?

gr
Reputatie 3
Badge +4
Ja sorry @moderator kunnen jullie dit veranderen?
haha dacht ik al,

De update is voor mij perfect uitgekomen. Ik had alleen geen problemen maar meer wensen.

gr
Reputatie 7
Badge +6
@PieterMary

Is gebeurd.
Reputatie 3
Badge
Hier werkt hij ook, maar geen verandering in statusupdate. Deze werkt dus nog niet helemaal zoals het hoort. Ga ook geen reset doen nu.
Badge

Hier werkt hij ook, maar geen verandering in statusupdate. Deze werkt dus nog niet helemaal zoals het hoort. Ga ook geen reset doen nu.

Die reset doet hij als hij klaar is met de update, dus extra resetten lijkt mij ook helemaal geen nut te hebben.
Reputatie 3
Badge
Klopt,

Ging na de update ook alle instellingen na. Zag ook een spelfout maar moet even zoeken waar precies.
Bij de meters zat volgens mij een spelfout, dacht ik
Reputatie 3
Badge
Lokale toegang; het woord "TO" staat er ipv Tot. 🙂
Reputatie 3
Badge +4
En  onder status update (duimpje ) staat nog steeds vangaf ipv vanaf.
Reputatie 3
Badge +4

@PieterMary

Is gebeurd.

Dankje was nog vroeg.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen