Software release 4.22

Toon eerste bericht

93 Reacties

Reputatie 6
Badge +2
Daarbij wordt er geklaagt over die 10% dim feature. Wellicht hebben ze hierdoor de uitrol tijdelijk stop gezet.
Reputatie 5
Badge +3
thehognl wrote:

Daarbij wordt er geklaagt over die 10% dim feature. Wellicht hebben ze hierdoor de uitrol tijdelijk stop gezet.

Mooi kunnen we gelijk door naar de "belangrijke" update .23
daar waar de snoepjes in verstopt zijn....
Johnniekk wrote:

Mooi kunnen we gelijk door naar de "belangrijke" update .23
daar waar de snoepjes in verstopt zijn....

Of nog meer enge 🐞 🐞
Het dimscherm van Toon loopt maar van 5% tot 10% Hoger of lager kan niet. Op 10% is het scherm amper te lezen. Ketel module is al van stroom geweest en klantenservice is ook al gebeld. Dit alles na de laatste update. 4.22.7. En terug bellen als beloofd deed ze ook niet. Gaarne de mogelijkheid om het dimscherm op een hogere stand te kunnen zetten.
Reputatie 5
Badge +2
de mogelijkheid daartoe hebben ze in de nw update er uit gehaald
graag zou ik ook zien dat dit weer ongedaan gemaakt zou worden want idd je kijkt zowat in een zwart gat.
Reputatie 6
Badge +2
Ik vind het raar. Pas bij 5% begint het wat ik ervaar als 'bijna niet te zien'. 10% is bij mij echt duidelijk verlicht nog.
Blijkbaar verschillen tussen verschillende toons hoe ze met de dimstand setting om gaan?
Reputatie 5
Badge +2
dat zou misschien kunnen dat sommige Toons er anders mee omgaan
maar ik update voorlopig niet meer als eerste dit is de zoveelste keer dat ik met iets zit waar ik niet meer vanaf kom.

wacht voortaan eerst wel de reviews af wat er in zit en hoe het bevalt.

Graag zou ik zien dat de dimfunctie in zijn geheel terugkomt

maar ja weet dat het schreeuwen in de woestijn is omdat er gewoon niet geluisterd wordt naar je
heel frusterend !!!!!
Reputatie 5
Badge +3
thehognl wrote:

Ik vind het raar. Pas bij 5% begint het wat ik ervaar als 'bijna niet te zien'. 10% is bij mij echt duidelijk verlicht nog.
Blijkbaar verschillen tussen verschillende toons hoe ze met de dimstand setting om gaan?

Ik heb dezelfde ervaring. Standaard dimstand 10% en geen probleem met lezen op een Toon 2. Misschien hebben ze de configs uitgelezen van de Toons in het veld, als daar uitgekomen is dat 70 a 80% de 10% dimstand gebruikt het geen probleem zou moeten zijn..
Reputatie 7
Badge +8
thehognl wrote:

Dezelfde ervaring. Met 10% dimstand kan ik op beide Toons het beeld prima lezen van grote afstand.
Reputatie 7
Badge +2
Bij mij is 10% te weinig, ook door de verminderde kijkhoek van de Toon 2
Mijn Toon hangt er al een jaar of 4 / 5 dus zal wel een Toon 1 zijn. Ik moet dus elke keer in mijn rolstoel wippen om de temperatuur af te lezen. Geef me gewoon de mogelijkheid om zelf te bepalen welke dimstand ik wil hebben. Dit doet me denken aan Henry Ford. Je kan alle kleuren kiezen als het maar zwart is.
Met die dim instellingen vanuit de laatste update zie ik hier op toon2 echt niets anders dan een backhole?. Ook bij wat dichterbij zie ik niet alles op het scherm.
Reputatie 6
Badge +2
Bij mijn toon2 op stand 5% nog in alle hoeken prima te lezen. Zie wel dat ie wat zachter is maar je hoort me niet klagen. Gek hoor..
Reputatie 2
Badge +2
Hier ook prima te doen. Van af de bank nog duidelijk genoeg
hallo
wanneer ik de nieuwe versie bij mij verwachten diversen mensen uit mijn omgeving hebben hem al.
moet ik hiervoor iets doen zodat de update binnen komt❓
gr Arjan
Reputatie 5
Badge +2
zou hem nog niet installeren of je wilt je dim op 10% hebben
grote kans dat daarna weinig tot niets meer ziet op Toon
Reputatie 5
Badge
@amvdree

Welkom op het Toon forum. De nieuwe software updates worden in fases uitgerold, wat inderdaad kan betekenen dat mensen om jou heen het al hebben en dat jij zo spoedig mogelijk volgt. Je hoeft er niks voor te doen. Zodra de software aan jou is toegekend, krijg je een bericht te zien op Toon.

Groet,
Mitchel
Reputatie 7
Badge +8
@amvdree,

Je kan in onderstaande topic om een push vragen voor de nieuwste update

https://forum.toon.nl/software-updates-26/is-mijn-toon-up-to-date-109

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen