Software 4.19.10 Wat is er nieuw ?

Reputatie 6
Badge
Hi Forumleden,

We zijn begonnen met het uitrollen sofwareversie 4.19.10. Zoals jullie weten zal dit gefaseerd gedaan worden. Er zijn geen grote veranderingen.

Wat is er nieuw ?

* Een definitieve fix voor het flatline issue. Hierbij is het vastlopen van het verbruik verleden tijd.

Groeten Chantal

6 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
Thanks voor de release notes @Wrangler ?
Hopenlijk is die vervelende flatline bug, nu echt verleden tijd.
Kijk alsnog de start van een topic door een mod inzake de nader info van deze update.
Voor zo ver de veldtesters hebben ervaren is de flatline nu definitief over.
Aanvankelijk hadden we een versie 4.19.5, maar ook daar deed de flatline zich voor.
Snel is er toen deze update fix vorige week gemaakt en die fixt idd nu het probleem wel.
Reputatie 6
Badge
@Brandje

Fijn dat je dit bevestigd. Dat is ook de reden dat we gefaseerd uitrollen 🙂
Begreep ik al Chantal, want hier hebben veel leden met een flatline echt baat bij.
Dus een snelle uitrol van deze fix zullen die dan ook waarderen!
Top!😉 💪
Reputatie 1
Badge +1
Prima de luxe. Ik ben 1 van de weinige in dit forum die inspeelt op meer features, van mij mag er veel gewerkt worden aan stabiliteit. Uiteindelijk zal die compleet zijn en dan mag er best wel iets nieuws worden toegevoegd wat de andere wensen zijn.
Reputatie 5
Badge
marcel2345 wrote:

Prima de luxe. Ik ben 1 van de weinige in dit forum die inspeelt op meer features, van mij mag er veel gewerkt worden aan stabiliteit. Uiteindelijk zal die compleet zijn en dan mag er best wel iets nieuws worden toegevoegd wat de andere wensen zijn.

Kip en ei. Elke nieuwe feature brengt in meer of mindere mate onstabiliteit met zich mee. Dat is een gegeven feit bij software. Ook al wordt de code nog zo goed geschreven en getest.

Wat ze wel zouden kunnen doen is werken met twee releases. Een waarvan ze alleen werken op stabiliteit en geen nieuwe features (de release train) en een waarvan ook nieuwe features worden toegevoegd (de feature train). En dan de klant laten kiezen. Er zijn voldoende klanten die gewoon die stabiliteit willen en helemaal niet op zoek zijn naar die top-notch features.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen