Slimme rookmelder en software-update 3.1 woensdagmiddag beschikbaar | Eneco Community

Slimme rookmelder en software-update 3.1 woensdagmiddag beschikbaar

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

87 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dank Eva.

Zal wel 3.1 zijn die je bedoeld, maar toch voorlopig bedankt. Dan kunnen de rookmelder eraan.
We wachten verder rustig af tot 3.2 met Zon komt.

3.2.4 is net vorige week voor de veldtesters beschikbaar gekomen.
Zitten helaas nog wel wat bugs in waar Quby nu mee bezig is.
Ik vermoed nog minimeel een extra test ronden voordat deze aan Eneco wordt vrijgegeven.
Goedemorgen,

Ik vind het uiteraard goed dat Eneco de updates voor Toon goed test, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is dat ik dan als Toon Zon klant al wel sinds september het aanbod kreeg om rookmelders te kopen, die ik dan nog niet kan gebruiken. Want ik heb nu al wel 180 euro betaald voor 3 rookmelders, die ik als ik het forum hier lees de komende 2-3 maanden nog niet kan gebruiken.

Het had toch wel netjes geweest van Eneco om dit te melden bij de aanschaf van de rookmelders, dan had ik nog wel even gewacht.
Goedemorgen,

Ik vind het uiteraard goed dat Eneco de updates voor Toon goed test, maar wat ik dan niet helemaal begrijp is dat ik dan als Toon Zon klant al wel sinds september het aanbod kreeg om rookmelders te kopen, die ik dan nog niet kan gebruiken. Want ik heb nu al wel 180 euro betaald voor 3 rookmelders, die ik als ik het forum hier lees de komende 2-3 maanden nog niet kan gebruiken.

Het had toch wel netjes geweest van Eneco om dit te melden bij de aanschaf van de rookmelders, dan had ik nog wel even gewacht.

Toen versie 3.0 in september werd uitgerold is er wel degelijk gemeld, dat deze versie niet geschikt is voor Toon Zon klanten.
Voor de rookmelders is inderdaad versie 3.1 nodig!

Jammer dat je het forum niet eerder ontdekt hebt; nu is het inderdaad wachten tot misschien eind november of later.
Kan je je wel nu wat inlezen op het forum.
Brandje,

bedankt voor je reactie. Ik heb nu inderdaad voldoende tijd om mij in te lezen op het forum.
maar het punt dat ik wilde raken is dat Eneco die mij per mail een aanbod doet. Eneco weet ook dat ik Toon Zon gebruik, en die meld niet dat ik er nog niks aan heb.

Ik kom er nu uiteindelijk zelf achter, omdat ik de rookmelder niet kon vinden op Toon en maar ben gaan zoeken hoe ik dan aan de nieuwere software versie kan komen.
Wat dat betreft is het forum wel een goede bron qua informatie, maar verzuimt Eneco dit dus bij het aanbieden van haar producten aan haar bestaande klanten.

Dus nu gaan we maar wachten tot de update er aan komt
Brandje,

bedankt voor je reactie. Ik heb nu inderdaad voldoende tijd om mij in te lezen op het forum.
maar het punt dat ik wilde raken is dat Eneco die mij per mail een aanbod doet. Eneco weet ook dat ik Toon Zon gebruik, en die meld niet dat ik er nog niks aan heb.

Ik kom er nu uiteindelijk zelf achter, omdat ik de rookmelder niet kon vinden op Toon en maar ben gaan zoeken hoe ik dan aan de nieuwere software versie kan komen.
Wat dat betreft is het forum wel een goede bron qua informatie, maar verzuimt Eneco dit dus bij het aanbieden van haar producten aan haar bestaande klanten.

Dus nu gaan we maar wachten tot de update er aan komt

Hoi Blokkie,

Graag gedaan!
Goed dat je het sportief opvat; je bent helaas tussen wal en schip gevallen, met name vwb de info voorziening.

Geldt voor mij, niet qua aanschaf rookmelders, maar ook ik moet wachten op versie 3.2, maar wat mij tevreden stelt is dat mijn Toon Zon versie 2.10.12, stabiel werkt en doet wat ie moet doen en dat alles zonder fouten in de gegenereerde data (behalve op onderdelen in de App op Tablet).

Daar heb ik het wachten op 3.2 versie wel voor over!

Overigens raad ik je aan ten alle tijde het forum te raadplegen als er veranderingen of updates zijn.
Je wordt uit eerste hand geïnformeerd en je bent meteen ook op de hoogte van de wijzigingen die in de update zitten.
Heb de rookmelder binnen maar geen update 3.1. Ontving gisteren de update 3.0 maar niets over de rookmelder. Wat nu?
Heb de rookmelder binnen maar geen update 3.1. Ontving gisteren de update 3.0 maar niets over de rookmelder. Wat nu?

Gewoon even wachten. Tot een moderator maandag je verzoek leest.
Komt vast goed!
Okay dank je, Brandje!
Reputatie 7
Badge +6
@H.A.F. Warren

Welkom op de community. Je kan de update binnenhalen.

Groet,

Folkert
Ja de rookmelder doet het nu. Dank je wel!
Ja de rookmelder doet het nu. Dank je wel!

Kijk dat zijn weer leuke betichten.
Goed dat alles nu werkt!!
Ben het met Blokkie76 eens. Ik heb ook nadat ik een mail heb binnen gekregen over rookmelders me er 3 aangeschaft, echter net zoals Blokkie kom ik er later achter dat deze nog niet te koppelen zijn met Toon Zon. Jammer had ik dit geld beter aan lampen of iets dergelijks kunnen uitgeven. Maar ik vond rookmelders belangrijker. Trouwens de gasmeterstanden komen sinds 2 weken ook al niet meer door.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen