Release Notes Toon® van Eneco versie 3.0 | Eneco Community

Release Notes Toon® van Eneco versie 3.0

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

373 Reacties

Bedankt Folkert! :D
Ik heb alleen nog geen bericht gehad van Toon dat ik ook kan updaten.

Heb gezocht bij de berichten, bij het software scherm waar ook de huidige versie getoond wordt en heb opnieuw opgestart.
Mis ik iets?
Reputatie 7
Badge +6
@J.H.A. Deelen

Ik heb het nogmaals aan je toegekend, kun je controleren of het nu lukt?
Super Folkert, update is inmiddels doorgekomen.
Bedankt
Ik heb momenteel versie 3.2.10 Klopt het dat hier geen buienradar meer in zit of ben ik toe aan een sterkere leesbril?
Ik zou buienradar wel heel erg gaan missen.
Ik heb momenteel versie 3.2.10 Klopt het dat hier geen buienradar meer in zit of ben ik toe aan een sterkere leesbril?
Ik zou buienradar wel heel erg gaan missen.

Ja ik zou op zoek gaan naar een andere bril:P
Oh gelukkig nouja ook weer niet natuurlijk ;)
Vanavond dan toch maar weer even goed zoeken
Oh gelukkig nouja ook weer niet natuurlijk ;)
Vanavond dan toch maar weer even goed zoeken

Goed zoeken valt wel mee, gewoon even de icoontjes goed nalezen en je komt 'm vanzelf tegen.
Suc6!!
Ik dacht dat iedereen altijd automatisch een update krijgt, maar als ik dit topic lees, begrijp ik dat je daar om moet vragen en dat hij dan klaar gezet wordt.
Ik heb nu 2.9.18. Graag ontvang ik ook de nieuwste update.

Ook ben ik benieuwd naar het uitrol beleid van nieuwe updates.

Je krijgt de updates altijd automatisch. Eneco werkt met groepen en rolt een update altijd in enkele weken uit.
Sommige kunnen en willen niet wachten en vragen dan om voorrang, dat is alles.

Ik heb de update nog steeds niet binnen. Kan je hem voor me klaar zetten?
Alvast bedankt.
Gewoon even wachten tot een moderator reageert en die regelt het voor je!
Reputatie 4
Badge +4
@Dijkie,

Ik heb de nieuwste software aan je toegewezen. Je kan de update uitvoeren!
Badge +3
@EvavdZ

Waarschijnlijk zat ik in een verkeerd topic te reageren... :)
Zouden wij ook de nieuwe update mogen ontvangen? Onze Toon heeft nu nog v2.10.15 aan boord en we zouden graag een iets nieuwere willen hebben.

Edit: Dank je wel EvavdZ! Update wordt nu uitgevoerd.
@EvavdZ

Waarschijnlijk zat ik in een verkeerd topic te reageren... :)
Zouden wij ook de nieuwe update mogen ontvangen? Onze Toon heeft nu nog v2.10.15 aan boord en we zouden graag een iets nieuwere willen hebben.

Je zat prima met je eerste reactie in het topic over update versie 3.2.10.
Alleen heeft een moderator daar nog niet op gereageerd.
Komt heus goed.

Update:
En sterker nog.....
Eva heeft in het andere topic net de update al aan je toegekend.
Hoi allemaal, Vanmiddag is mijn Toon opgehangen met nog een oude software versie. Kan een moderator de nieuwste versie voor mij klaar zetten, zodat ik mijn Hue lampen wat makkelijker kan bedienen?
Badge +3
Update:
En sterker nog.....

Ja, dat heeft ze keurig in dat andere topic gemeld, maar bedankt voor de 'bevestiging' (bovenop een melding via mail dat Eva gereageerd had) :?
Update:
En sterker nog.....

Ja, dat heeft ze keurig in dat andere topic gemeld, maar bedankt voor de 'bevestiging' (bovenop een melding via mail dat Eva gereageerd had) :?

Hoe zo? Bedoel je dit sarcastisch?
Je trekt een gedeelte uit een bericht en dan krijg je wel een vertekend beeld hè?
Toen ik een reactie aan je gaf en het net geplaatst was; kwam de reactie van de moderator er overheen.
Dan vind ik het wel zo netjes om het eerdere bericht te updaten.
Dus als je quote in dit geval dan svp wel het hele bericht!:@
Toon is net bij mij geïnstalleerd, met de mededeling dat de nieuwste software versie via Eneco forum te krijgen is. Hoe werkt dat?
Toon is net bij mij geïnstalleerd, met de mededeling dat de nieuwste software versie via Eneco forum te krijgen is. Hoe werkt dat?

Er is een topic versie 3.2 waar je je melden kan.
Normaliter gaat de toewijzing automatisch; wil je het eerder dan kan je het daar vragen.
Reputatie 7
Badge +6
@JeroenH

Je kan de update binnenhalen. Ik heb het tooic gesloten.

@Allen

Voor het toekennen van updates verzoek ik jullie dit aan te geven via dit topic. , het 3.1 topic is bij deze is gesloten, er is inmiddels een topic met de laatste software release..

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen