Release Notes Toon® van Eneco versie 3.0 | Eneco Community

Release Notes Toon® van Eneco versie 3.0

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

373 Reacties

Ik zou hem ook graag ontvangen, ben erg benieuwd! Alvast bedankt!!
Zou ik ook de nieuwste update alvast mogen ontvangen. Kan ik weer een beetje verder spelen, en kijken of ik mijn SSID weer hidden kan zetten bijv.

Bij voorbaat dank !
Reputatie 7
Badge +6
@witsel (ketel comfort), mvd65, Basfromtheside, T Dorssers, W.H.C. Robben en Zoolook

Jullie kunnen de update nu binnenhalen.

@witsel kun je aangeven wanneer je hem binnen hebt gehaald. je maakt gebruik van ketelcomfort en dan zorg ik dat je weer in de juiste groep komt.
@witsel (ketel comfort), mvd65, Basfromtheside, T Dorssers, W.H.C. Robben en Zoolook

@witsel kun je aangeven wanneer je hem binnen hebt gehaald. je maakt gebruik van ketelcomfort en dan zorg ik dat je weer in de juiste groep komt.

@Folkert
De update is op de Toon nog niet zichtbaar
Updat binnen en geïnstalleerd. Ik ben gebruiker van stadsverwarming met Toon. Voor installatie 3.0 werkte alles prima. Na installatie geen info meer van warmtemeter. Reset helpt niet.
Probleem op 15-09-2015 opgelost. Monteur van Eneco heeft onderdeel van Toon van nieuwe software voorzien en hij deed het weer. Waarschijnlijk door iets te grote afstand tussen toon en onderdeel (max. 2 meter) software niet goed opgeladen.
Ik zou ook heel graag de update ontvangen.

Jasper
Reputatie 4
Badge +4
@witsel,

Excuses, er is iets misgegaan. Ik heb de update nu goed aan je toegewezen. Wil je het laten weten zodra je de update hebt uitgevoerd, dan zetten we je weer in de juiste groep voor ketelcomfort.
Reputatie 4
Badge +4
@J.F. van der Elst,

Fijn dat het probleem is opgelost en alles weer naar behoren functioneert! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
@A.J. Verschut,

Je kan de update uitvoeren. Veel plezier met de nieuwe software!
Beste Eneco, graag zou ik ook de nieuwste update voor mijn toon ontvangen. Groet, Thomas
Reputatie 4
Badge +4
@Peters,

Welkom op de Community!

Ook aan jou heb ik de nieuwe software toegewezen. Je kan de update uitvoeren.

@Folkert
De update is op de Toon nog niet zichtbaar

@Folkert
Ik zie de update ook niet op de Toon!
Reputatie 4
Badge
Beste T Dorssers,

Ook bij jou was er iets niet goed gegaan. Ik heb je de update wederom gestuurd en het moet nu gewoon goed werken. Ben benieuwd of het je bevalt, laat je ervaringen nog eens weten via deze Community.

Groet Martijn
Reputatie 2
Badge
Wanneer komt de update met NS informatie beschikbaar?
@witsel,

Excuses, er is iets misgegaan. Ik heb de update nu goed aan je toegewezen. Wil je het laten weten zodra je de update hebt uitgevoerd, dan zetten we je weer in de juiste groep voor ketelcomfort.

ik heb de update geïnstalleerd
Hoi,

Zou ik ook de nieuwste update kunnen ontvangen?
Reputatie 4
Badge
Hoi Car,

De update is inmiddels naar je Toon gestuurd. Laat nog eens weten of het bevalt ;-)

Groet Martijn
Sinds gisteren ben ik dan eindelijk de trotse bezitter van een Toon. Ik zou ook graag alvast de update naar versie 3.0 ontvangen. De Toon komt dan meer overeen met de Tablet App.
Beste eneco, ik zou graag de update 3.0 willen ontvangen.

M.v.g
Reputatie 4
Badge +1
R. Swinkels en E.E.N Brouwer; de update is toegekend! 🙂
Reputatie 4
Badge
Ook ik zou graag de update ontvangen.
Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge
Hoi Remco71, ik heb je de update gestuurd. Veel plezier ermee, laat nog eens weten of het bevalt ;-)

Groet Martijn
Reputatie 4
Badge
Hoi Martijn, bedankt. Mooie interface en het werkt allemaal een stuk sneller.

Groeten,
Remco
Zou ook graag de update willen ontvangen
Reputatie 7
Badge +6
@J. Eliesen,

Zodra 3.2 beschikbaar is kunnen we de update aan je toekennen. 3.1 is niet geschikt in combinatie met Zon.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen