Problemen met de app op m'n smartphone | Eneco Community
vraag

Problemen met de app op m'n smartphone

• 18 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb sinds afgelopen vrijdag problemen met de app. op m'n smartphone.
Op het ogenblik geeft hij de actuele temperatuur niet meer aan, maar hij heeft ook al het gas en stroomverbruik niet meer aangegeven. Heb toen de app. opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt niet echt nu zie ik dus de actuele temperatuur niet meer en kan op de app. ook niet meer zien op welke temperatuur hij nu staat ingesteld. Kan ik dit zelf oplossen? Zo niet willen jullie dan zo snel mogelijk een update van de app. maken zodat de problemen zijn opgelost.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

3 Reacties

Sinds vrijdag zijn er problemen met de App's op de smartphones.
Bij Eneco wordt er hard aan gewerkt.

Overigens geef je niet aan welk besturingssysteem je bedoelt en je meldt ook niet welke App. Ik vermoed dat je de App Toon op Afstand bedoelt.........

Op het forum staan vele topic's waar je ook nog nadere info hierover kan vergaren!
Het ging inderdaad om de app. Toon op afstand en om een Android smartphone namelijk de Samsung Galaxy S4.
Het ging inderdaad om de app. Toon op afstand en om een Android smartphone namelijk de Samsung Galaxy S4.

Heb je de andere topic's ook nog even gelezen?
Hopelijk is het morgen over, want een storing als deze is nog nooit zo lang geweest.
Eneco werkt er hard aan op het op te lossen.
Zelf heb ik Ios en daar zijn de problemen nu opgelost!