Prijs voor zon op toon | Eneco Community

Prijs voor zon op toon

• 17 september 2019
  • 7 reacties
  • 224 Bekeken

Contract ontvangen voor zon op toon, staat er dat dit voor 14 panelen 199 euro gaat kosten. Vul je op de site in dat je minder dan 55 panelen hebt kost het 99 euro.
Wat een verschil van 100 euro oplevert.

Slechte zaak dit.

7 Reacties

Wellicht speelt hier mee dat je een 3fase kWh-verbruiksmeter krijgt?

Verder is eigenlijk het totale Wattage van de aantallen panelen van belang bij de 2 verschillende prijzen.

Die uiteindelijke keuze laat Eneco over aan de monteur die dit ter plaatse moet beoordelen.
Reputatie 6
Badge +3
Waarom is dit nog steeds zo onduidelijk Eneco? Neem gewoon nou eens over wat @Brandje hier boven zegt op de website en jullie offertes. Dan is het duidelijk.
Reputatie 6
Badge +7
Ik heb het ook al meerdere malen hier een bij eneco aangegeven.

Het verschil is gewoon of je een 1 of 3 fase omvormer hebt. Van daaruit word bepaald of je 1 fase (99 euro) of 3 fase (199 euro) verbruiksmeter krijgt. Heel simpel.

Eneco snapt het gewoon niet..
De omvormer is een SE 4000 enkel HD wave.

Ik denk dat dit 1 fase is, zal vandaag nog eens bellen want wil wel graag weten wat het kost voordat de installateur voor de deur staat.
Reputatie 6
Badge +7
De omvormer is een SE 4000 enkel HD wave.

Ik denk dat dit 1 fase is, zal vandaag nog eens bellen want wil wel graag weten wat het kost voordat de installateur voor de deur staat.

Dit is een 1 fase ja . Dus 99 euro ..
Net gebeld met de helpdesk van Eneco en deze wist na overleg met de leidinggevende te melden dat het 99 euro is als het 1 fase is, de in het contract gemelde bedragen kloppen niet, Ik heb gevraagd om nieuw contract maar dat kan niet en ook een bevestiging van het gesprek lukt niet.
Ik ga er maar van uit dat de monteur de juiste bedragen in rekening brengt zo niet meld ik mij weer.
Ik ga er maar van uit dat de monteur de juiste bedragen in rekening brengt zo niet meld ik mij weer.
Hoi Joop, @joop vredeveld

Zoals ik al eerder meldde bepaalt dus eigenlijk de monteur uiteindelijk ter plekke wat de situatie is, dus neem van mij maar aan dat dat echt wel goed komt.
Je hebt 1 fase dus is de prijs €99; simpel zat!

Reageer