Poll: Wij willen ons ingeschatte jaarverbruik weer zien op Toon | Eneco Community

Poll: Wij willen ons ingeschatte jaarverbruik weer zien op Toon

Reputatie 7
Badge +8
Sinds de nieuwe update van Toon (te wetende: 3.7.x), zijn wij onze jaarverbruik kwijt (het bekende Itje als je bij inschatting ging kijken) .. Wil zeggen dit is niet meer inzichtelijk voor ons Toon-gebruikers..

Persoonlijk vind ik dit een schandelijke zaak.. Deze jaarverbruiken inzien is essentieel ter controle of alles goed is verstuurd naar Toon..

Jaarverbruik weer inzichtelijk maken op Toon

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

106 Reacties

Vandaag nieuwe update naar 4.3.... helaas zit het ''ingeschatte jaarverbruik'' er weer niet bij.
Eneco luistert goed naar zijn klanten. :?

Dus dit Topic verdient wel weer een trap naar boven.. Niet dat Eneco echt luistert, maar het gaat om het idee. :8
[quote=marcel1970]

Eind Mei een update...maar? maar wat? kans groot dat je stokpaardje er weer niet bij zit en bij volgende release's ook niet want. Brandje, (escuse moi) je mag dan wel "heer en meester" spelen op dit board maar uiteindelijk maakt Eneco zijn eigen agenda en als jou stokpaardje daar niet in past heb je pech.

Het onderwerp in dit topic is "weergave geschatte jaarverbruik"
Wat je er verder allemaal bijsleept is niet ter zake doende en beschouw ik maar als gefrustreerd afreageren.

Jouw stelling is dat Eneco niet luistert naar voorstellen en ideeën van leden; ik denk dat op dit onderwerp in dit topic je er toch totaal naast zit. Als veldtester weet ik inmiddels meer hoe er met mijn stokpaardje wordt omgegaan.

Kennelijk ben je niet op de hoogte wat in de door mij genoemde topic's zich heeft afgespeeld.

En inderdaad in de volgende update zit het geschatte jaarverbruik nog niet in.

Maar Eneco/Quby heeft inmiddels begrepen/aangegeven dat vele leden dit terug willen hebben; er wordt dus kennelijk WEL geluisterd naar de leden.............
Reputatie 1
Badge +1

Zonder in detail te gaan kan ik je melden dat je er GEHEEL naast zit met je zeer algemene stelling: "er wordt niet naar de leden geluisterd"
Dus dit door forumlid @mAiden gestarte topic is zeker GEEN verspilde moeite!

Als je dit topic en nog een ander topic inzake scenes goed gevolgd zou hebben, dan had je kunnen lezen dat er 3 leden zijn die zich enorm hebben ingezet om e.e.a vlot te trekken.

In de volgende update 4.2 (volgens een moderator) vermoedelijk eind mei 2017, zal het volgens mij nog niet aanwezig zijn, maar...........

Kijk dat je teleurgesteld bent, omdat je kennelijk niet gehoord wordt in een ander topic, wil niet zeggen dat er op ander gebied geen eer te behalen valt.

En misschien heb je de mogelijkheid om op 24 mei 2017 op de door Eneco georganiseerde ledenavond je te HQ R'dam te laten horen.

Gezien u in elk topic wel vooraan staat met reageren zal u ook zien dat véél topics met klachten genegeerd worden door de moderators 😉 daarbij maken veel leden de opmerking dat er weinig tot niets gecommuniceerd word door de moderators aangaande update's/problemen. Was dat ook zo 3 jaar geleden brandje? dacht het niet...

Eind Mei een update...maar? maar wat? kans groot dat je stokpaardje er weer niet bij zit en bij volgende release's ook niet want. Brandje, (escuse moi) je mag dan wel "heer en meester" spelen op dit board maar uiteindelijk maakt Eneco zijn eigen agenda en als jou stokpaardje daar niet in past heb je pech.

Wat betreft je opmerking over dat ik teleurgesteld word in een ander topic neem ik maar voor lief van je, want dat gaat niet om teleurstelling maar om feiten dat Eneco mij als simpel klant met een toon met een probleem laat zitten en de moeite niet neemt om er op te reageren omdat ze de oplossing niet kunnen bieden, dat vind ik zwak snap je. Maar goed Brandje, we lopen niet allemaal zoals u braaf en zonder comments achter Eneco aan en maak gewoon mij statement, en dat recht neem ik net als een ieder ander hier.

Wat betreft 24 Mei, nee sorry geen behoefte aan.

Gr Marcel

Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen wordt de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic :(

Het weer opnieuw zichtbaar maken van het geschatte jaar overzicht (vandaar deze Poll) is een stokpaardje van mij.
Als er 1 enorm kwaad is geweest op Eneco en uiteraard Quby over het klakkeloos verwijderen van het geschatte jaarverbruik in Toon ben ik het wel.

Zonder in detail te gaan kan ik je melden dat je er GEHEEL naast zit met je zeer algemene stelling: "er wordt niet naar de leden geluisterd"
Dus dit door forumlid @mAiden gestarte topic is zeker GEEN verspilde moeite!

Als je dit topic en nog een ander topic inzake scenes goed gevolgd zou hebben, dan had je kunnen lezen dat er 3 leden zijn die zich enorm hebben ingezet om e.e.a vlot te trekken.

In de volgende update 4.2 (volgens een moderator) vermoedelijk eind mei 2017, zal het volgens mij nog niet aanwezig zijn, maar...........

Kijk dat je teleurgesteld bent, omdat je kennelijk niet gehoord wordt in een ander topic, wil niet zeggen dat er op ander gebied geen eer te behalen valt.

En misschien heb je de mogelijkheid om op 24 mei 2017 op de door Eneco georganiseerde ledenavond je te HQ R'dam te laten horen.
Reputatie 7
Badge +8
Ik trap hem weer even aan.... ik vind het wel erg lang duren voor een software update. :@

Ik heb een aantal pagina's terug al gezegd dat dit topic geen nut heeft. Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen word de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic :(

Gewoon niet reageren als je die mening is aangedaan.
Eerst volgende software update staat zoals de verwachting is, eind mei op de agenda.

Ik geloof dat dit zin heeft, gelukkig vele met mij.
Reputatie 1
Badge +1
Ik trap hem weer even aan.... ik vind het wel erg lang duren voor een software update. :@

Ik heb een aantal pagina's terug al gezegd dat dit topic geen nut heeft. Eneco heeft zijn eigen agenda en wat de leden willen word de laatste 2 jaar weinig tot niets mee gedaan. Sorry dat ik het zo bot zeg, maar echt verspilde moeite dit topic 😞
Ik trap hem weer even aan.... ik vind het wel erg lang duren voor een software update. 😠
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Wanneer er iets bekend is hierover dan delen we dit uiteraard, op dit moment heb ik geen nieuwe informatie voor jullie.
Reputatie 7
Badge +8
Ik schop dit topic nog is omhoog..

In de hoop dat er nou eindelijk is een Moderator gaat reageren op de vraag van Brandje.
Hoi moderators!

Wat is de status van dit issue nu?
Het laatste wat ik weet is dat dit in het overleg is besproken en dat er nog nadere mededelingen zouden volgen.
Het is nu een beetje stil op het gebied van het geschatte jaarverbruik.
Inmiddels wordt versie 4.2.24 getest op Toon®️ en daar zit het nog niet in.

Is er al zicht op wanneer het geschatte jaarverbruik weer zichtbaar is op Toon®️?
Reputatie 7
Badge +8
Ik schop hem nog wel maar en keertje omhoog, voor de gene die nog niet gestemd hebben: Jaarverbruik zien? Stem hier!
Reputatie 7
Badge +8
Ik zag het goede nieuws ook van de week voorbij komen.. Toch bump ik het topic nog en keertje! Gewoon for sure, dat het onder de aandacht blijft! 😃
@Allen

We https://forum.eneco.nl/servicevragenzijn nog in overleg, er volgt snel meer informatie!

Ik las vandaag deze melding:

https://forum.eneco.nl/servicevragen-mijn-eneco-meterstanden-andere-vragen-90/hulp-gevraagd-moderator-13834/index1.html#post143588

Zou ons hartekreet dan toch gevolg hebben dat het geschatte jaarverbruik weer terugkomt......
Namens de VVD... Hier ook even Uw stem uitbrengen. ?
Als je hier even online bent en zaken niet welke ligt fan aan het grootschalig onderhoud wat nog tot 16:00 uur duurt.
Kan je mooi even stemmen op deze Poll als je dat nog niet gedaan hebt.

Hier is de link:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index4.html#post142008
Denken we even aan het stemmen op deze Poll. Straks wil je je geschatte jaarverbruik weten en kan je het nergens meer vinden op je Toon®️.

Dus stem op deze Poll en laat Eneco weten dat het menens is.

Hier is de link:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index4.html#post142008
Wil je net als vele anderen je geschatte jaar verbruik op je Toon weer kunnen zien?
Stem dan op deze Poll, want Eneco heeft het nu sinds versie 3.7.X voor ons verstopt.
Ons inzicht is daardoor weg; gelukkig loopt er nu een overleg en maken we misschien kans op terugkomst van deze info
Dus iedere stem maakt dat Eneco ziet dat het menens is!

Hier is de link:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index1.html#post139400
Ben je toch online en heb je op deze Poll nog niet gestemd?
Doe het alsnog!

Straks wil je zelf je geschatte jaarverbruik eens bekijken en dan merk je dat Eneco dat voor ons verstopt heeft.
Het moet uiteraard net als voor versie 3.7.X zichtbaar zijn.

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index1.html#post139400
Ben je online?
Op deze Poll nog niet gestemd?
Doe het alsnog.
Straks wil je je een keer je geschatte jaarverbruik zien/controleren en dan merk je dat Eneco dat voor ons verstopt heeft.
Stem en laat Eneco merken dat het ons menens is en we deze info weer zichtbaar willen hebben:

https://forum.eneco.nl/software-releases-bug-fixes-111/poll-willen-ingeschatte-jaarverbruik-weer-zien-op-toon-13583/index1.html#post139414
@Allen

We zijn nog in overleg, er volgt snel meer informatie!

Hoi Denise,

Bedankt voor de update; goed dat er nog over gepraat wordt, dat maakt me blij dat het onderwerp bij jullie erg leeft en de nodige aandacht krijgt.

Hopelijk wordt de klant weer snel Koning op dit gebied!
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

We zijn nog in overleg, er volgt snel meer informatie!
Irritant dat je het het maandelijkse verbruik niet meer kunt vergelijken met het verbruik van diezelfde maand vorig jaar. Op deze manier heeft het voor mij geen zin meer om maandelijkse op MijnEneco te kijken. Ik begin steeds meer aan de kutservice van Eneco te storen.

Ik snap je probleem eigenlijk niet.
Waarom kan ik dat dan wel:

2016

2017

En waarom moet er schutting taal gebruikt worden........
Irritant dat je het het maandelijkse verbruik niet meer kunt vergelijken met het verbruik van diezelfde maand vorig jaar. Op deze manier heeft het voor mij geen zin meer om maandelijkse op MijnEneco te kijken. Ik begin steeds meer aan de kutservice van Eneco te storen.
Hoi moderators!!!

Is er vanmorgen, deze dag woensdag 8 maart, mbt dit onderwerp nog nieuws te melden vanuit jullie overleg, wat eerder door Danielle werd aangekondigd?

Hoi Moderators,

Kan Danielle of een andere moderator hier nadere info over verstrekken??
Hoi moderators!!!

Is er vanmorgen, deze dag woensdag 8 maart, mbt dit onderwerp nog nieuws te melden vanuit jullie overleg, wat eerder door Danielle werd aangekondigd?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen