Poll: Prioriteit voor Schakelschema's Slimme Stekkers okt-'16 | Eneco Community

Poll: Prioriteit voor Schakelschema's Slimme Stekkers okt-'16

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

637 Reacties

Badge +5
@Danielle @Folkert, is het bezwaarlijk dit topic een periode Sticky te maken? Door het ongemak van de recente app verstoring zijn er zoveel andere berichten cq topics actueel dat het slimme stekker topic snel op een twee pagina verdwijnt.
Laat eens weten wat jullie ervan vinden

Sticky maken werkt alleen in de hoofdgroep zelf.
Bij deze 10 topic's die op "meest recent geplaatste reacties" zijn gesorteerd zal dat dus niet werken.

Als ze dit topic zelf ook zien zitten lijkt me dit best te realiseren echter is er al lange tijd geen ondersteuning voor dit slimme stekker schakel vraagstuk dus verwacht ik er ook niet zoveel van.
Als er topics samengesteld of verwijderd kunnen worden waarom deze dan niet Ton?
Waar een wil is is een weg.
@Danielle @Folkert, is het bezwaarlijk dit topic een periode Sticky te maken? Door het ongemak van de recente app verstoring zijn er zoveel andere berichten cq topics actueel dat het slimme stekker topic snel op een twee pagina verdwijnt.
Laat eens weten wat jullie ervan vinden

Sticky maken werkt alleen in de hoofdgroep zelf.
Bij deze 10 topic's die op "meest recent geplaatste reacties" zijn gesorteerd zal dat dus niet werken.

Als ze dit topic zelf ook zien zitten lijkt me dit best te realiseren echter is er al lange tijd geen ondersteuning voor dit slimme stekker schakel vraagstuk dus verwacht ik er ook niet zoveel van.
Als er topics samengesteld of verwijderd kunnen worden waarom deze dan niet Ton?
Waar een wil is is een weg.

Tja Theo de hoogste rechten zitten uiteraard bij InSided.
De systematiek voor de eerste 10 meest actieve topic's laat dat dus niet toe.
Denken we even aan stemmen op deze Poll????
Reputatie 3
Badge
Hier ook gestemd met 6 stekkers zeker een must voor een schakelschema
Reputatie 4
Badge +4
Nog maar eens een "schop" geven. Alle bezitters van slimme stekkers en toekomstige bezitters: STEM!!!
We zitten aan de 42 stemmers met 15.700 leden...........
Badge +5
We zitten aan de 42 stemmers met 15.700 leden...........

Hoi Ton, er is dan toch een klein sprongetje gemaakt maar te weinig gezien de reacties door de jaren heen omtrent het gemis van de schakelschema's en nu dan de bruikbaarheid van Toon®️ Channel.

Beste medeforumleden, lees het stemgedeelte van dit topic en geen je stem en eventuele mening.
Alvast bedankt!
En Theo de grootste sprong is met de afgelopen storing gemaakt.

Daarvoor zaten we op krap 14.000 en nu dus 1.700 erbij; veel hebben hun ergenis vermoedelijk (terecht uiteraard) geuit, maar ik hoop dat we er in de toekomst nog vele van terug zullen zien.
De ervaring leert dat het niet zo is, maar wie weet heb ik het nu wel verkeerd.........

Hoe dan ook: STEMMEN s.v.p
Reputatie 3
Badge
Ik heb ook even gestemd. Ik ben ook voorstander van deze functie.

Jammer dat Eneco tot heden niets doet aan deze functie, het is veel gevraagd door de community. Sterker nog, Eneco vraagt regelmatig de mening van ons. Maar er lijkt nauwelijks iets mee gedaan te worden.

Hopelijk kunnen we zo samen het verschil maken. Vind sowieso dat het ontwikkel team werkt op slakken tempo.

Overigens, ik zie dat er na een week nog niemand van Eneco hier een reactie op gegeven wordt. Lijkt wel of er oogkleppen dicht gaan voor dit soort topics bij Eneco?
Badge +5
Ik heb ook even gestemd. Ik ben ook voorstander van deze functie.

Jammer dat Eneco tot heden niets doet aan deze functie, het is veel gevraagd door de community. Sterker nog, Eneco vraagt regelmatig de mening van ons. Maar er lijkt nauwelijks iets mee gedaan te worden.

Hopelijk kunnen we zo samen het verschil maken. Vind sowieso dat het ontwikkel team werkt op slakken tempo.

Overigens, ik zie dat er na een week nog niemand van Eneco hier een reactie op gegeven wordt. Lijkt wel of er oogkleppen dicht gaan voor dit soort topics bij Eneco?

Dat klopt, Eneco doet er het zwijgen toe als het om dit onderwerp gaat. Dat siert ze niet.

Hoe dan ook bedankt voor je stem!
Reputatie 3
Badge
Misschien een idee dat we met z'n alle dit topic rapporteren met de vraag of er gereageerd kan worden door Eneco?
Dan kunnen ze het moeilijk "over het hoofd zien"

Zo heb ik het volgende gestuurd:
Hallo Eneco!

Helaas hebben jullie nog geen reactie gegeven op dit topic. Kunnen jullie eens schakelschema's onder de aandacht brengen en de community niet langer negeren?
Ik rapporteer dit topic zodat jullie hem niet kunnen missen! Blijkbaar lezen jullie er iedere keer overheen. Een reactie is wel zo gepast.

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Badge +5
Misschien een idee dat we met z'n alle dit topic rapporteren met de vraag of er gereageerd kan worden door Eneco?
Dan kunnen ze het moeilijk "over het hoofd zien"

Zo heb ik het volgende gestuurd:
Hallo Eneco!

Helaas hebben jullie nog geen reactie gegeven op dit topic. Kunnen jullie eens schakelschema's onder de aandacht brengen en de community niet langer negeren?
Ik rapporteer dit topic zodat jullie hem niet kunnen missen! Blijkbaar lezen jullie er iedere keer overheen. Een reactie is wel zo gepast.

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Mee eens, dat negeren schaadt het vertrouwen behoorlijk.
Na plaatsing van dit bericht zal ik tevens een melding maken dmv het vlaggetje.
Reputatie 4
Badge +1
Ik heb heb het intern voorgelegd. Als ik meer informatie heb, laat ik dit aan jullie weten!

Groet,
Mike
Badge +5
Ik heb heb het intern voorgelegd. Als ik meer informatie heb, laat ik dit aan jullie weten!

Groet,
Mike

Dank je wel Mike.
Reputatie 7
Badge +9

Groet,
Mike

Thanks Mike..

Inprincipe zijn de schakelprogramma's op de slimme stekkers een must have .. Basis is er al op Toon. 🙂
Reputatie 4
Badge +4

Groet,
Mike

Hallo Mike,

Ik hoop (en vele anderen) dat er nu eens serieus werk van wordt gemaakt. Dit onderwerp is al verschillende keren aangekaart maar sterft steeds een stille dood. Steeds wordt er gezegd we geven het door en vervolgens gebeurt er niets (andere prioriteiten). Als je de slimme stekkers alleen kunt gebruiken voor aan/uit en het zien van het verbruik dan vind ik het een dure aangelegenheid. ENECO maak hier nu eens een prioriteit van. Ik denk dat veel bezitters van slimme stekkers dit met gejuich zullen ontvangen.
Om een ieder weer eens even te herinneren aan de Beta mogelijkheden, die we ooit zagen, hier nog een paar screendump's van o.a. de scenes voor Slimme Stekkers.
Deze foto's horen uiteraard juist in deze Poll voor te komen:

Dit topic zakt wat weg, dus voor even naar boven gehaald!

47 stemmers pas; komop forumleden, die nog niet gestemd hebben!!!!!

Kijk ook eens naar de vorige reactie, dan zie je wat je allemaal mist............
Badge
Ook een stem achtergelaten, overwoog om ze aan te schaffen maar gezien de beperkte mogelijkheden maar weer voor 8 euro een schakelklokje bij de gamma gekocht...........
Reputatie 1
Badge +2
ook maar even gestemt wordt tijd dat ik me 8 domme stekkers kan omdopen tot 8 slimme stekkers. of was ik degene die zo dom was om Eneco te geloven dat ze slim waren :?
Badge +5
Goede morgen forumleden, een mooie zonnige dag toegewenst!
Hebben we nog even tijd om een stem uit te brengen in de poll?

Neem er even een minuut de tijd voor en stem.
Reputatie 2
Badge +1
ook maar even gestemt wordt tijd dat ik me 8 domme stekkers kan omdopen tot 8 slimme stekkers. of was ik degene die zo dom was om Eneco te geloven dat ze slim waren :?

Uh nee..
Reputatie 7
Badge +8
I.v.m. de storingsperikelen totaal overheen gelezen.
Stem uitgebracht, vier erg slimme stekkers die niet volledig ondersteund worden door Toon.

Evenals de rookmelders, deze worden ook maar beperkt ondersteund.
Ik heb enkele weken geleden bezoek mogen ontvangen voor de Toon is thuis applicatie, toen ook mijn ongenoegen geuit maar nul info kunnen loswerken.

Maar na 26 maanden ENECO... Schaam je diep! En behalve de eeuwige reactie ik heb het intern voorgelegd (Niets persoonlijks Mike, jij bent ook maar het gezicht van) is het om te huilen.

Maar sinds kort overgestapt van een Fibaro Home center lite naar een Home center 2 echt lekker aan het werk. Had toch mooi geweest om dit niet nodig te hebben. Misschien maar een andere thermostaat welke in mijn domotica setje past en geen 3,50 kost p/m met een hoge storingsgevoeligheid. Dan heb ik geen Triggi nodig maar kan het gewoon uit een App.

Wel grappig trouwens. Je kunt de Meter module aan Fibaro koppelen en zelf programmeren. Krijg je ook je stroomverbruik binnen.
Badge +5
De aanmaak van nieuwe topics over het niet bereikbaar zijn via de app is weer in volle hevigheid losgebarsten.

Breng ook even je stem uit voor de slimme stekkers. Een kleine moeite.
Reputatie 3
Badge
@Ton van Rijn
Ik ben dit ook van plan ivm me de vele storingen bij Toon en de nalatigheid van Eneco waardoor inderdaad de slimme stekkers en slimme rookmelder via Toon helemaal niet zo slim zijn.
Wat is het verschil tussen de fibaro lite en de hc 2 ?