Poll: Prioriteit voor Schakelschema's Slimme Stekkers okt-'16 | Eneco Community

Poll: Prioriteit voor Schakelschema's Slimme Stekkers okt-'16

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

637 Reacties

Badge +5
Ja dat klopt. Men is nog erg druk met de storing helaas.
Is inderdaad helaas mij ook bevestigd!
Gelukkig heb ik alleen 'Weer Applicatie' problemen op Toon.
Maar ach die interesseren me niets ivm genoeg andere Apps op de  Iphone 6 S Plus.
Badge +5
Maar ach die interesseren me niets ivm genoeg andere Apps op de  Iphone 6 S Plus.

18 stemmen (en 6 duimpjes, ook niet onbelangrijk :P). Je zou toch verwachten dat het hier storm zou lopen, maar wie weet nu de rust weer terugkeert na de storing kan men zich hier nog even afreageren door te stemmen.;);););)

18 stemmen (en 6 duimpjes, ook niet onbelangrijk :P). Je zou toch verwachten dat het hier storm zou lopen, maar wie weet nu de rust weer terugkeert na de storing kan men zich hier nog even afreageren door te stemmen.;);););)

Ja dat met die duimpjes dat wordt te gek zeg bij jou; ik word jaloers:D
We zakken weg.........
Reputatie 7
Badge +7
tja ik zie ook weinig stem reactie,s van de leden
kom op dames en heren
dit is wel noodzakelijk om Eneco in beweging te krijgen en te houden betreffende dit onderwerp:$
Reputatie 5
Badge +6
Dat Eneco het probleem niet oppakt zou dat geen Toon hardware probleem kunnen zijn? Voor schakel schema's is voor elk eventueel aan te sluiten stekker (of ander toekomstig apparaat) geheugen ruimte nodig. Wellicht is dat inmiddels schaars geworden. (staat het topic weer even bovenaan)
Badge +5
Een nieuwe dag en nieuwe kans om je stem uit te brengen in de poll voor het schakelschema ten behoeve van de slimme stekkers.
Reputatie 1
Is zeker heel hard nodig, ik gebruik hier 6 van die dure stekkers die ik nu alleen op afstand aan en uit kan zetten, en Triggi werkt op dit moment helemaal niet meer.
Goed initiatief.

Groet, Ruud
Badge +5
Is zeker heel hard nodig, ik gebruik hier 6 van die dure stekkers die ik nu alleen op afstand aan en uit kan zetten, en Triggi werkt op dit moment helemaal niet meer.
Goed initiatief.

Groet, Ruud

Ja Ruud, jammer dat Triggi helemaal niet meer overweg kan met Toon®️ Channel.
Mijn moto, zoveel mogelijk stemmen verzamelen omdat het lang genoeg heeft geduurd.
Groet, Theo.
Badge +5
Schopje omhoog.
Reputatie 4
Badge +4
Het aantal stemmers valt mij tot nu toe erg tegen. Er zijn toch meer mensen die in het bezit zijn van een of meerdere slimme stekkers. Kom op laat je stem niet verloren gaan en stem massaal! Hoe eerder de schakelschema's er zijn hoe beter.
Forumleden het is zondag!

Dus neem even de tijd om dit topic te lezen en er te stemmen!!!
Badge +5
Forumleden het is zondag!

Dus neem even de tijd om dit topic te lezen en er te stemmen!!!

Dit gaat het niet worden Ton, veel geschreeuw maar weinig wol.

Jammer dat er uitsluitend aandacht is voor zaken als het fout gaat of incidenteel een wens droppen.
Dit zou toch de gelegenheid kunnen zijn even iets van je te laten horen.
Ja Theo, even rond kijken is er niet bij, even een reactie plaatsen en wegwezen is het vaak.
Maar het topic is weer even ververst!
Badge +5
Ja Theo, even rond kijken is er niet bij, even een reactie plaatsen en wegwezen is het vaak.
Maar het topic is weer even ververst!

Ja bedankt Ton. Morgen weer een keer naar Valsplat. Mijn bijdrage leveren.
Goedzo Theo!
Ach met de trein ben je er zo en 5 minuten later zit je aan de Nespresso. Doe je best!!
Ik kon 2 november komen, maar helaas pindakaas, ben dan bezet....
Badge +5
Er is een stem voor een ander voorstel, maar wat is dat voorstel?
Hoi Forumleden!!!!!

Denken we nog even aan het stemmen op deze Poll......
Even stemmen forumleden!!!
Badge +5
Er zit geen beweging in.
En terwijl we op het forum zijn; denken we dan ook even aan het stemmen voor de Poll.......
Reputatie 5
Badge +1
Ok, ik weet dat het niet opschiet, maar 1 stem er bij...... Overigens ben ik daarnaast neutraal, omdat ik inmiddels gekozen heb voor Qivicon met intelligente stekkers...

Toon is echter onvolprezen en blijft in de kamer hangen... Dus vooruit met die geit...
Badge +5
@Danielle @Folkert, is het bezwaarlijk dit topic een periode Sticky te maken? Door het ongemak van de recente app verstoring zijn er zoveel andere berichten cq topics actueel dat het slimme stekker topic snel op een twee pagina verdwijnt.
Laat eens weten wat jullie ervan vinden
@Danielle @Folkert, is het bezwaarlijk dit topic een periode Sticky te maken? Door het ongemak van de recente app verstoring zijn er zoveel andere berichten cq topics actueel dat het slimme stekker topic snel op een twee pagina verdwijnt.
Laat eens weten wat jullie ervan vinden

Sticky maken werkt alleen in de hoofdgroep zelf.
Bij deze 10 topic's die op "meest recent geplaatste reacties" zijn gesorteerd zal dat dus niet werken.