Oude software versie, nieuwe Toon | Eneco Community

Oude software versie, nieuwe Toon

Beste Meneer/Mevrouw,
Vandaag heb ik mijn toon geïnstalleerd. Nu ben ik bezig met handleiding en instellingen. Ik heb geconstateerd dat ik een oude versie van software heb. In de handleiding staat dat mijn versie 3.2 moet zijn. Maar op toon zelf staat het als 2.10.15. Er is geen optie voor een update ook. Kunt u mij aanraden how kan ik de nieuwere software krijgen (handleiding die ik gekregen heb is ook voor de nieuwe software versie.
Met vriendelijke groet,
Julija

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

47 Reacties

Hoi Julija,

Goed bezig met het doorlezen van de handleiding!!

Heb je gekeken bij menu/instellingen/software?
Staat daar achter versie 2.10.15 niet "Update"

Anders zal je even moeten wachten op de reactie van een moderator; die stelt de nieuwste update dan voor je beschikbaar en dan zie je dat op eerder bedoelde plaats verschijnen.

Dus nog even geduld.
Hoi Brandje!

Dank je voor de snelle reactie :)
Ja, helaas staat er geen "update" button.
Dus wacht ik ever op de reactie van een moderator.
Mvg
J
Reputatie 7
Badge +6
@J. Sumrova-Dijoka,

De update heb je inmiddels binnen gehaald zie ik! Veel plezier ermee. 😉
Hoi Danielle!
Ja! Het is gelukt! Dank je! 🙂
Hallo,
Kunt u voor mij ook een software update beschikbaar stellen?
Ik zit ook nog op versie 2.10.15
Thanks
Reputatie 7
Badge +6
Beste G.J. Arts,

Welkom op de community. Je kan de update binnen halen, via menu-instellingen-software.

Groet,

Folkert
Kunt u voor mij ook een software update beschikbaar stellen?
Ik zit ook nog op versie 2.10.15
Hallo, ik kwam achter dat ik nog niet mijn homescherm kan veranderen en met de nieuwe verzie wel... Zouden jullie mij de nieuwe update willen toe sturen
Reputatie 7
Badge +6
Beste scvanloo,

Welkom op de community! Via Menu-Instellingen-Software kun je de update binnen halen.

Groet,

Folkert
Reputatie 7
Badge +6
Beste Media Starters,

Welkom! Ik heb de nieuwste update aan je toegekend.

Groet,

Folkert
Hallo,

Zojuist nieuwe toon gehad met oude software. Er staat nog geen envelopje klaar. Graag update beschikbaar stellen voor mij.

Bedankt alvast!
Cyrille
Hallo,

Zojuist nieuwe toon gehad met oude software. Er staat nog geen envelopje klaar. Graag update beschikbaar stellen voor mij.

Bedankt alvast!
Cyrille

Het Is inmiddels geluk via de helpdesk! Bedankt:D
Reputatie 1
Badge
Hallo, ook ik heb nog versie 2.10.15 en zou ook graag de nieuwe versie ontvangen.
Blijf het opmerkelijk vinden dat er nog veel oude toons in omloop zijn. Hier het geluk dat er al een 3 versie geleverd werd, en meteen naar de allernieuwste werd geüpdatet.

Morgen zal een moderator uw vraag beantwoorden en de nieuwste SW naar u toon pushen
Zeker weten dat de 3 versie al lang uitgerold was en dat er nog steeds Toons met 2.10.15 werden geleverd en geplaatst.
Is tenslotte ook helemaal niet erg want de klant kon na installatie zelf de 3.x versie downloaden.
Eneco had, desgevraagd, het beleid dat updaten de monteur minimaal 30 minuten zou kosten.
Zonde van zijn tijd uiteraard. Dus werd dat tijdens de installatie NIET gedaan.

Uiteindelijk is de hardware identiek dus maakt de lagere SW versie niets uit.
Hallo, ook ik heb nog versie 2.10.15 en zou ook graag de nieuwe versie ontvangen.

Heb je wel gekeken of de update knop niet al actief is bij menu/instellingen/software??
Reputatie 1
Badge

Heb je wel gekeken of de update knop niet al actief is bij menu/instellingen/software??
Uiteraard.
Jammer, want Eneco heeft reeds eerder gemeld dat iedereen de nieuwste(ere) versie toegewezen had.
Dan ben je er kennelijk toch doorgeslipt.
Zeker weten dat de 3 versie al lang uitgerold was en dat er nog steeds Toons met 2.10.15 werden geleverd en geplaatst.

Uiteindelijk is de hardware identiek dus maakt de lagere SW versie niets uit.

Mee eens Ton, echter de laatste batches van toon komen uit de 1e kwartaal 2015 en de laatste uitleveringen2016 hebben al de 3.X versie.

Heb onlangs voor enkele oud buren Toon geïnstalleerd, en heb er nu ook weer 1 liggen voor mijn vriend die mij veel geholpen heeft tijdens de verhuizing/verbouwing. opmerkelijk is dat de verpakking uit een nieuwe voorkant bestaat waarop staat dat de abo kosten 4,95 de SW is 3.0 echter de handleiding is van een oude serie.

Bij beide was de update naar de laatste 3 versie direct beschikbaar. Deze toons komen uit de vrije verkoop.

En wat jezelf ook al aangaf is dat eneco monteurs blijkbaar dus de oudere series nog installeren wat op zich niet erg is.
Hoi Mark,

Ongetwijfeld wil Eneco aan de klanten, die geen leveranciers-abo hebben de nieuwste Toons verstrekken; zeker ivm de afwijkende abo-prijs van 4,95.
Ik zou ook erg graag versie 3.2 krijgen, mvg Bart Dekker
Ik zie dat ik hem net heb gekregen. Danku voor de snelle service
Reputatie 1
Badge +1
Beste, ik heb ook vandaag mijn nieuwe Toon gekregen maar ook met de oude 2.10.15 software. Ik heb ook geen update knop helaas. Kan ik ook de update naar 3.3.8 krijgen? Ik heb dit ook al ergens gepost maar ben bang dat het daar niet gelezen wordt...
Badge
Beste,

Ik heb gisteren ook mijn Toon gekregen, maar nog geen update.
Zou mijn Toon ook ge-update kunnen worden?

Met vriendelijke groet,
Dolf Doddema
Reputatie 7
Badge +6
@Frahes en @DolfDoddema,

Leuk dat Toon sinds kort geïnstalleerd is! De update staat al klaar, dus via Menu > Instellingen > Software > Update kunnen jullie de meest recente versie binnen halen.
Veel plezier verder!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen