Opsomming van de vernieuwingen & verbeteringen in Toon App versie 2.214 | Eneco Community

Opsomming van de vernieuwingen & verbeteringen in Toon App versie 2.214

• 25 april 2018
  • 4 reacties
  • 720 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2
Hola forumleden,

Het is weer zo ver. Een update van de Toon App naar versie 2.214. Bij deze wil ik de vernieuwingen en verbeteringen binnen deze update met jullie delen.

Verbeteringen
•Als Toon display niet verbonden is met het service Center, verschijnt er een error melding in de app waarin staat dat Toon offline is. Zodat de gebruiker meer inzicht krijgt in zijn Toon app.
•Het tandwieltje bij het opstarten van de app is weg gehaald. De app zal direct naar het start scherm gaan.
•Ook na deze release zal de app sneller data laden na het opstarten. De vertraging in het weergeven van de data is voor het grootste geval afgenomen.
•Als je in de app op de knoppen drukt is dit visueel zichtbaar gemaakt.

BugFix:
•De app probeert vaker data binnen te halen voordat er een error verschijnt.
•Mogelijke fix voor het steeds opnieuw moeten inloggen.

Net zoals altijd is jullie feedback meer dan welkom! Schroom je niet en deel vooral jullie bevindingen. Zo laten we het team, dat hier bloed zweet en tranen in heeft gestopt, weten of de verbeteringen naar wens zijn.

Alvast dank en een mooie dag verder.

Groet, Urgel

4 Reacties

Idd laden gaat sneller
Idd laden gaat sneller

Ja kan ik beamen, maar zie je nu ook de rookmelders?
Urgel heeft ze niet genoemd, dus ik was even benieuwd.
Reputatie 7
Badge +2
Ja kan ik beamen, maar zie je nu ook de rookmelders?
Urgel heeft ze niet genoemd, dus ik was even benieuwd.

Heel scherp opgemerkt @Brandje. Aan deze feature wordt nog steeds gewerkt. Pin me er niet aan vast, maar de verwachting is dat deze binnenkort in een update verwerkt zit.
Oké @Urgel

Dan is dat ook voor nu weer even opgelost. ?
In ieder geval gaat het laden van de App nu aanvaardbaar snel en is het deel zinder VC eigenlijk bijna af. ?
En nu hoop ik zeer dat ook dat deel nu goed aangepakt gaat worden, zoals @Hayad schreef, zodat de App een nog wat breder draagvlak krijgt. ?

Reageer