Nieuwe versie Toon op Tablet (v1.3) in de App store | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe versie Toon op Tablet (v1.3) in de App store

• 2 december 2014
  • 20 reacties
  • 1333 Bekeken

Reputatie 3
Badge
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 181 reacties
Zojuist de nieuwe versie van Toon op de tablet geïnstalleerd op mijn iPad.

In eerste instantie crashte de app continue (iPad 4), maar na het volledig verwijderen van de app en het opnieuw installeren (en alles weer opnieuw instellen :@) werkt het nu goed.
De Hue wordt natuurlijk ondersteund en de volgorde van de tegels is nu door slepen aan te passen.
icon

Beste antwoord door Danielle 3 december 2014, 15:36

@Allen,

Onderstaand een toevoeging op het crashen van de TabletApp na de update.

Het crashen van de App treedt op in de volgende combinatie van factoren:
- iOS8.x softwareversie
- Vorige versie (met de hard coded Pop-overs) geïnstalleerd.
- Sluipverbruik geactiveerd en al resultaten binnengekregen

Wanneer je met deze combinatie de update installeert, crasht de app bij starten.
De app verwijderen en opnieuw installeren is de workaround. Dan werkt alles weer naar behoren voor 1 dag. Zolang de Sluipverbruik App aan staat zal de App elke dag als deze uit de slaapstand komt crashen. De enige echte workaround is dus voorlopig de Sluipverbruik functie uitschakelen in de iOS tablet app
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

20 Reacties

Reputatie 1
Badge
Hallo,
Heb zojuist ook de nieuwe versie geïnstalleerd. Bij mij werkt het verslepen van tegels en het zien van ingeschatte verbruik niet. Heb zelfs de iPad helemaal uitgeschakeld en daarna opnieuw geïnstalleerd. Wat doe ik fout?

Remy
Ik denk dat je niets fout doet. Ik moest ook helemaal nieuw beginnen.
Slepen van tegels werkt volgens innig steeds niet. Ik heb niet gelezen dat dat op de iPad nu wel zou kunnen.
Maar het ingeschatte verbruik heb ik ook niet kunnen vinden.

Kijken wat een moderator daar van vindt.
Reputatie 3
Badge
Voor het verslepen van tegels moet je rechts boven op wijzigen drukken en dan de tegel die je wil verplaatsen selecteren en even "ingedrukt" houden totdat deze van kleur veranderd. Je kan de tegel dan verplaatsen.
Hoi Remy,

Nee, ik vergis me qua slepen!!
Het werkt nu wel.
Eerst wijzigen aan klikken, dan het tegeltje even aangedrukt houden en je kan slepen.
Reputatie 1
Badge
@ allen
Het verslepen lukt mij nu ook. Maar kan iemand mij aangeven wat de veranderingen van deze update tov de vorige versie.

Remy
Reputatie 6
Badge +1
Ik heb geen problemen ervaren. Bij mij ging het in een keer goed. Niks opnieuw instellen. Het enigste wat ik vervelend vind is de "krant" icoontje rechts boven in het beeld. Druk je daarop, krijg je tips.

Op zich een leuk element, maar sls ik hem gelezen heb, mag hij bij mij wel verdwijnen en pas weer terug komen als er nieuw nieuws is.
Reputatie 6
Badge +1
@ allen
Het verslepen lukt mij nu ook. Maar kan iemand mij aangeven wat de veranderingen van deze update tov de vorige versie.

Remy

Verslepen van tegens ( eerst wijzigen aanklikken en dan op het te verslepern tegel gaan staan ( net als bij apps) en dan kun je hem verslepen.

Inplantatie huw lampen.

En de "krant" icoon rechts boven met daarin tips van Eneco mbt Toon.

Vergelijk tussen 2 periodes

Ook het ingeschat verbruik door Eneco is geinplanteer

Daarbij nog kleine verbeteringen.

------dat zijn de wijzigingen volgens de apple store-----
Reputatie 1
Badge
Hallo Jürgen ,
Het ingeschatte verbruik daar was ik juist naar op zoek. Ik kan dat niet vinden. Jij wel?
Reputatie 6
Badge +1
Hallo Jürgen ,
Het ingeschatte verbruik daar was ik juist naar op zoek. Ik kan dat niet vinden. Jij wel?

Nee ik ook niet, maar ik heb 28 nov mijn jaarafrekening gehad, dus ik heb daar nog geen vraagtekens bij gehad. Maar misschien dat Ton direct reageert.
Ik denk dat je niets fout doet. Ik moest ook helemaal nieuw beginnen.
Slepen van tegels werkt volgens innig steeds niet. Ik heb niet gelezen dat dat op de iPad nu wel zou kunnen.
Maar het ingeschatte verbruik heb ik ook niet kunnen vinden.

Kijken wat een moderator daar van vindt.

@Moderators!!

Op de iPad met Toon op tablet zou ik het ingeschatte verbruik kunnen vinden.......
Hoe zit dat?
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Deze functionaliteit kun je activeren op de TabletApp bij Grafiek > Toevoegen. Daar kun je het ingeschat verbruik aanvinken en zie je de lijn verschijnen.
Hoi Danielle,

Bedankt, dat had ik nog niet door.
De optie is dus beschikbaar voor de maandweergave.
Danielle,

De maanden worden dubbel weergegeven.
Hebben meer gebruikers dit?
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Ik heb het doorgegeven, ik kom erop terug.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Onderstaand een toevoeging op het crashen van de TabletApp na de update.

Het crashen van de App treedt op in de volgende combinatie van factoren:
- iOS8.x softwareversie
- Vorige versie (met de hard coded Pop-overs) geïnstalleerd.
- Sluipverbruik geactiveerd en al resultaten binnengekregen

Wanneer je met deze combinatie de update installeert, crasht de app bij starten.
De app verwijderen en opnieuw installeren is de workaround. Dan werkt alles weer naar behoren voor 1 dag. Zolang de Sluipverbruik App aan staat zal de App elke dag als deze uit de slaapstand komt crashen. De enige echte workaround is dus voorlopig de Sluipverbruik functie uitschakelen in de iOS tablet app
Badge +5
Danielle,

Hoi Ton, ik zie bij ingeschat verbruik geen dubbele maanden bij de grafiek aanvulling!
Reputatie 1
Badge
@Brandje,

Deze functionaliteit kun je activeren op de TabletApp bij Grafiek > Toevoegen. Daar kun je het ingeschat verbruik aanvinken en zie je de lijn verschijnen.

Hoi Danielle,
Deze aktie moet elke keer uitvoeren als de maandgrafiek een keer verlaten hebt. Of doe ik iets niet goed.

Remy
Danielle,

Hoi Ton, ik zie bij ingeschat verbruik geen dubbele maanden bij de grafiek aanvulling!

Klopt Theo,

Ik ben maar voor de 3e keer gaan installeren en toen was het weer weg.
Helaas zitten er nog wel wat kinderziektes in....
Maar ik blijf het een perfecte App vinden!:D
Badge +5
Het is inderdaad een betere app alleen baal ik ervan dat de Repeater als slimme stekker er niet meer bij zit.:@

Heb nog geen reactie van Danielle.
Reputatie 1
Badge +1
Vandaag de nieuwe app op mijn Samsung tablet geinstalleerd en wat zie ik tot mijn stomme verbazing.
Bij al die nieuwe functies is het blijkbaar nog niet gelukt om de week- en maandtotalen juist weer te geven zonder iedere keer opnieuw te moeten inloggen.
Helaas een gemiste kans, dit problemeen kunnen ze blijkbaar niet oplossen en iedereen ziet dus verkeerde totalen.
Jammer, jammer