vraag

Nieuwe versie TOON app

Badge
Is al bekend wanneer er een nieuw versie van de TOON app beschikbaar komt. Ik lees dat er al een versie met Zon op Toon beschikbaar is en dat zou de app een stuk waardevoller maken.

18 Reacties

Reputatie 2
Badge +1
Voor iOS is net een update uitgebracht☺
Badge
En voor Android.....? 😉
chatzmann wrote:

En voor Android.....? 😉

Heb je in de Playstore gekeken?
Ik denk versie 2.162.1
Badge
Gedaan ?ik moet zeggen een hele grote stap vooruit en verbetering.
Reputatie 2
Badge +1
Geen idee ik heb geen Android😎
chatzmann wrote:

Gedaan ?ik moet zeggen een hele grote stap vooruit en verbetering.

Goed hè?
Dit is een hele stap vooruit. Zeker voor de Zon op Toon®️ gebruikers.
Heb je ook de Vakantiestand gezien?
En je kan de grafiek nu met 1 stap (de Y-as) vergroten cq verkleinen.
Badge
Helaas nog geen Warmte verbruik zichtbaar voor stadsverwarming....
Badge
Ik heb met de vorige versies mogen genieten van de Toon app, kan deze terug voor mij geactiveerd worden? Ondanks mijn "speciale" status...
Ik kon inloggen met dit forum gebruiksn en ww
Bedankt mocht het mogen..
Reputatie 5
Badge
@Pat de Belg goedemorgen,

Het is mij niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Wil je weer gebruik maken van de oude app of bedoel je wat anders?

Groet, Tina
kkc1983 wrote:

Helaas nog geen Warmte verbruik zichtbaar voor stadsverwarming....

Aantal maanden verder en nog steeds geen 'warmte' in Toon te vinden... Weet iemand of dit er ooit nog bij komt?
Reputatie 6
Badge
@Martini7

Kan je überhaupt geen verbruik van warmte zien op Toon ? of is het specifiek niet zichtbaar in bijvoorbeeld status verbruik. Ook wil ik je vragen om de externe toegang aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.
Wel te zien in Toon aan de muur, maar niet in de ‘nieuwe’ Toon app (iOS).
De ‘oude’ Toon app liet dit wel zien..
Reputatie 5
Badge
@Martini7

Dat is gek en hoort natuurlijk niet. Wil je de Toon App verwijderen en opnieuw downloaden en daarnaast een foto sturen van wat je op de App ziet?

Groet,
Mitchel
Zoiets?
En de ‘oude’ app geeft dit:
Reputatie 5
Badge
@Martini7

Bedankt voor de screenshots. Ik zie al welke versie je hebt. De warmte functie's zitten (nog) niet in de hybride versie van de Toon App.
Momenteel staat deze ook (nog) niet op de planning om toe te voegen. Sorry daarvoor.

Zodra we weten wanneer dit wel zo is, dan laten we het je uiteraard weten.

Fijne zondag!
Mitchel
Reputatie 2
Badge +5
Kleine off-topic vraag, waar is nu de Toon Inovators sectie in dit forum ? En heb al lang geen update van de bèta app ontvangen.
In het hoofdstuk Thermostaat Toon®️ is de laatste sub categorie Toon Innovators.
Als je die niet ziet is het een rechten kwestie en daar zou sinds kort een onderzoek naar lopen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen