Nieuwe versie (1.50) Toon op afstand in de Apple store | Eneco Community

Nieuwe versie (1.50) Toon op afstand in de Apple store

• 1 december 2014
  • 11 reacties
  • 577 Bekeken

De nieuwe versie is net ter beschikking gesteld.
De HUE lampen zijn nu ook bedienbaar!!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

11 Reacties

Badge +5
Wat ook een fijne uitbreiding is ook dat je nu kunt zien hoe laat de volgende programmastap komt, wel zo handig.
Wat ook een fijne uitbreiding is ook dat je nu kunt zien hoe laat de volgende programmastap komt, wel zo handig.

IK was er van overtuigd dat dat bij de vorige versie ook al zichtbaar was........
Reputatie 3
Badge
Idd voor Android ook vandaag de 1.5 update 😉
Badge +5

IK was er van overtuigd dat dat bij de vorige versie ook al zichtbaar was........

Nee Ton, ik heb de apps zowel op iPhone als iPad en de een liet na het updaten meteen het verschil zien ten opzichte van de andere.
Oke Theo,

Dan moet ik mij vergist hebben. Sorry!
Badge +5
Is niet erg hoor. 😉
Badge +5
@Folkert of @Danielle.

Hebben jullie hier een verklaring voor, 2 verschillende instellingen op hetzelfde moment?

De instellingen van Toon op Afstand "Weg", "Thuis" en "Comfort" zijn niet mijn instellingen en ook nooit geweest.
Toon op Afstand komt niet overeen met mijn Toon en Tablet app.
Reputatie 7
Badge +6
@Yobotje,

We hebben er niet direct een verklaring voor, wel wordt dit uitgezocht. Veranderen de instellingen naar de juiste op Toon op Afstand als je de App verwijdert en opnieuw toevoegt?
Badge +5
@Yobotje,

We hebben er niet direct een verklaring voor, wel wordt dit uitgezocht. Veranderen de instellingen naar de juiste op Toon op Afstand als je de App verwijdert en opnieuw toevoegt?

Hi Danielle, even later heb ik de app opnieuw geopend (zonder de app echt af te sluiten) en dat leverde de juiste instellingen. Raar hè, ik heb het fenomeen niet meer gezien en ik heb toch echt niet gedroomd getuige de foto's.
Reputatie 7
Badge +6
Bedankt voor de melding en de foto's. De instellingen voor de programma's die je eerst op de Toon op Afstand App zag, zijn standaardinstellingen. Mogelijk was de App even gedesoriënteerd, want wij zien ook niet direct een aanleiding voor de onjuiste weergave.
In ieder geval fijn dat de instellingen weer kloppen. 🙂
Badge +5
Bedankt voor de melding en de foto's. De instellingen voor de programma's die je eerst op de Toon op Afstand App zag, zijn standaardinstellingen. Mogelijk was de App even gedesoriënteerd, want wij zien ook niet direct een aanleiding voor de onjuiste weergave.
In ieder geval fijn dat de instellingen weer kloppen. :)

Dat zou natuurlijk kunnen. Bedankt voor je reactie!