Nieuwe Toon applicatie i.c.m. iPhone X | Eneco Community
beantwoord

Nieuwe Toon applicatie i.c.m. iPhone X

Hallo allen,

Vanmiddag ontving ik een sms met het bericht dat er een nieuwe Toon applicatie beschikbaar is voor de iPhone. Met volle verwachting werd de nieuwe applicatie gedownload en geïnstalleerd. Na het inloggen met mijn Eneco gegevens kreeg ik een niet-werkende Eneco app.

De nieuwe applicatie lijkt niet geoptimaliseerd / compatibel te zijn met de nieuwe iPhone X. Tevens werkt de 'oude' stabiele applicatie ook niet naar behoren, aangezien deze volledig bevriest bij het invoeren van een wachtwoord.

Op basis van het bovenstaande kom ik tot het volgende dilemma: wij hebben een Toon abonnement afgesloten met het idee dat wij op afstand de gewenste temperatuur kunnen instellen. Helaas is dat met beide applicaties niet realiseerbaar en zou ik graag, samen met u, naar een oplossing zoeken.

Wie kan mij hier mee verder helpen?
icon

Beste antwoord door Brandje 25 januari 2018, 16:47

Wat je in je 1e bericht schreef heb ik gelezen.
Ik heb het over de volgorde van invullen.
Bekijk origineel

8 Reacties

Je oude App gebruik je met de volgende methode:

Eerst je WW invullen en daarna pas je gebruikersnaam.
Probeer het maar even.

Zoals zo veel bedrijven is deze nieuwe App nog niet geoptimaliseerd voor  Iphone®️ X.
Uiteraard is dat bij Eneco bekend en wordt er aan gewerkt.
Je oude App gebruik je met de volgende methode:

Eerst je WW invullen en daarna pas je gebruikersnaam.
Probeer het maar even.

Brandje, ik ben bekend met de werking van de Toon applicatie. Zoals in de OP is aangegeven, is het invoeren van het wachtwoord niet mogelijk. De applicatie bevriest volledig.

Tevens werd mij door het webcare team van Toon geadviseerd om de nieuwe applicatie te installeren, echter werkt deze ook niet.

Bedankt, dat heeft geholpen. Wordt de nieuwe Toon applicatie ook nog gebruiksvriendelijk gemaakt voor de iPhone X?

Bedankt, dat heeft geholpen. Wordt de nieuwe Toon applicatie ook nog gebruiksvriendelijk gemaakt voor de iPhone X?

Kijk dat bedoel ik maar! ?
Graag gedaan uiteraard??

Jazeker dat schreef ik dus in m’n 1e bericht.
Er wordt aan gewerkt; in welke update dat zit is afwachten.
Gewoon het forum in de gaten houden of af en toe even een update binnen halen voor de App.
Het is nu eenmaal een App die verre van af is, dat is ook bij de download info te lezen.
Hier een stukje daarvan:

Bovenstaande heeft gewerkt maar de iPhone X is er toch echt al een tijdje en het feit dat ik zelf mijn antwoord moeten zoeken na een reactie in de app store op mijn klacht vindt ik bizar..

Tja een forum voor Toon is er al meer dan 5 jaar.
En nu sinds bijna een jaar een forum puur alleen voor Toon gerelateerde zaken.

Vreemd dat je het forum nooit eerder hebt gevonden.
Op de site van Eneco en via nieuwsbrieven is e.e.a. is er toch veel aandacht aan geschonken.
Reputatie 7
Badge +4
@Eline

Het probleem wat @Boekenkast aanhaalt is geen Toon probleem, maar in bug die zich in iOS apparaten voordoet. We hadden dit graag zelf opgelost, maar die samenwerking met Apple is er (nog) niet. ;-)

Ik durf niet te zeggen wat je precies hebt vermeld in je review, maar wij verwijzen regelmatig door naar het forum voor meer informatie of het daar kenbaar maken van je vraag/storing. Hier kunnen forumleden en moderators namelijk in gesprek met je, dit is in de reviews niet mogelijk.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen