Nieuwe software update Toon | Eneco Community
vraag

Nieuwe software update Toon

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

68 Reacties

Beste Brandje, ik heb er geen haast mee, als ik de brandmelder in huis heb dan is het vroeg genoeg.
Maar ik praat wel even met Folkert, of ik "voorrang krijgt" t.o.v. de zonaanbidders;-]
Beste Brandje, ik heb er geen haast mee, als ik de brandmelder in huis heb dan is het vroeg genoeg.
Maar ik praat wel even met Folkert, of ik "voorrang krijgt" t.o.v. de zonaanbidders;-]

Nou dat zal best lukken, want het is inmiddels weekend en volgens Folkert komen volgende week de niet Toon-Zonners aan de beurt!
Reputatie 7
Badge +6
@Gigi54 & Spike

De update staat klaar voor jullie!
ik ontvang ook graag de laatste update
dank je wel
Beste Folkert,

Up-date gestart, na een uur blijft deze hangen op 37%. de boel gereset, in plaat van een paars opstartscherm een rose scherm, voortgang 1 stipje van de drie. Na een uur blijft ook daarop hangen.
weer een reset, en weer het zelfde. Ik heb de Toon van de muur geschroefd en de Nefit thermostaat weer gemonteerd. Woensdag komt er een monteur,als er dan GEEN passende oplossing voorhanden is, dan zou ik graag willen dan hij de Toon meeneemt. En dat jullie mij contract terug draait na het oude. Ik sta er wel op dat ik een ter plekke een schriftelijke bevestiging krijgt dat de Toon is meegnomen.
Hoi Spike,

Jammer dat je al omgewisseld hebt.
Op het forum is het 37% issue vele keren behandeld.
Een harde reset is de simpele oplossing.
Soms dient dat 3 keer (ik spreek uit ervaring!!) te gebeuren en dan opeens loopt de update gewoon door en is de update alsnog gelukt.
Reputatie 7
Badge +7
wat een ongeduldige mensen zijn er toch op deze aardkloot:(
wat een ongeduldige mensen zijn er toch op deze aardkloot:(

Ja en wat nog vervelender is, dat het diverse keren op het forum als issue is gemeld!
Ik heb alle geduld van de wereld, het is een opsomming van de laatste dagen. En by the way, ik heb de wel vier of vijf maal gerest. Maar er zijn vandaag meer dingen gebeurt met onze vrienden van eneco ik zal jullie er niet mee lastig vallen, ik dacht alleen maar ik zit in een nachtmerrie. Maar de Up-date was de druppel. Keteltje loopt weer zoals het hoort, prachtig, misschien plak ik als compensatie mijn iPad tegen de muur...ik heb ik iets aan de meer dat wel werkt na behoren zoals het hoort.
Reputatie 7
Badge +7
inmiddels als ik het goed gelezen heb in een ander topic Ton ,
wil deze man van Toon af omdat die niet met zijn ketel zou samenwerken.
Reputatie 7
Badge +7
inmiddels als ik het goed gelezen heb in een ander topic Ton ,
wil deze man van Toon af omdat die niet met zijn ketel zou samenwerken.

aanvulling:
succes met de ipad aan de muur 🙂
Is dat raar dan?????????? dat jij ermee akkoord gaat prima. Ik hoef geen halfbakken troep in huis.
Maar er zijn mensen die het voor lief nemen, als het niet werkt....
Ik blijf het jammer vinden. De update had misschien een oplossing kunnen brengen.
Hij heeft het steeds over resetten, maar harde reset hoor ik 'm niet zeggen.
Ik heb zelfs na de zoveelste harde reset een keer op het zwarte knopje voor een reset moeten drukken, omdat de witte blokjes weer bleven hangen.
Wel heb ik altijd rond de 20 minuten gewacht eer ik een volgende/nieuwe harde reset gaf.
Het lijkt er op dat de update 3.2.10 toch de nodige moeite had/heeft met een update over de versie 2.10.12/5 heen.

Maar goed, Toon is af begrijp ik, maar dan heeft een ander forumlid misschien nog baat bij mijn reactie!
Reputatie 7
Badge +7
beste @ Spike
werkt hier perfect ook met een ketel die in eerste instantie weerbarstig was .
door geduld / lezen / en informeren op google en op dit forum alles goed werkend gekregen.
op opentherm modulerend (AWB ketel)

als er in de gebruiksaanwijzing van een ketel staat dat deze b.v.b geen opentherm heeft.
of dat er vermeld staat ( alleen aan/uit thermostaat) dan is het logisch dat Toon alleen op aan/uit kan.
ivdl,
Ik ben geen mongool die graag een gadget aan de muur wil hebben, werkend of niet.
En natuurlijk heb ik informatie ingewonnen bij Eneco, Nefit, en hier op het forum...... Maar als jij weet wat zich heeft afgespeeld tussen mij en eneco, dan begrijp je mij, daarnaast weet ik wat voor ketel er hangt.
Mocht ik er woensdag uitkomen met de monteur, dan geef ik het nog een kans en anders einde toon
Ik zou ook graag de update voor onze toon ontvangen.
Alvast bedankt !
Reputatie 7
Badge +6
@M.R.A. Hofland & J.C. Goethart

Jullie kunnen de update binnenhalen. Dit topic is gesloten, volgende aanvragen kunnen gedaan worden in dit topic.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen