Nieuwe software 4.8.25 werkt niet lekker | Eneco Community
vraag

Nieuwe software 4.8.25 werkt niet lekker

• 19 oktober 2017
  • 11 reacties
  • 360 Bekeken

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 23 reacties
hoi hoi,

ik heb net de toon geupdate naar 4.8.25 .

nu zie ik een nieuwe tegel staan cv ketel, en ook in de popup op het scherm.

druk je daar op ga je naar het begin scherm van de cv ketel tegel.

dan moet je op het rechtse pijltje drukken om verder te gaan maar dan gebeurt er niets.

kn drukken wat ik wil , je ziet dat er op het pijltje gedrukt wordt maar er gebeurt niets.
ook blijft de melding in de popup staan dat toon de cv ketel in de gaten houd, die melding gaat niet weg .

en ik merk ook dat als ik op berichten druk , dat het scherm ook helemaal wit is.

heb de toon al gereset, ketel module 1 min stroomloos gemaakt enz.

zie op internet dat je je ketel gegevens moet invullen , maar zover kom ik niet of heb nooit die pagina gezien op de toon.

help

thanks alvast

11 Reacties

Reputatie 3
@ laushub,

Hartelijk dank voor het toevoegen van je klantnummer. Ik laat dit voor je uitzoeken door de software ontwikkelaars. Zodra we meer weten, nemen we contact met je op!

Groet, Sabrina
Reputatie 6
Badge +7
Kijk dat word snel opgepakt @lausbub
Reputatie 7
Badge +5
@lausbub

Nog geen nieuws, maar mijn collega Sabrina plaatst direct een bericht zodra er iets bekend is. We houden contact ;-)

Groet, Denise
Reputatie 3
@ laushub,

Welkom op de community en goed dat je even aan de belt trekt. Om je verder op weg te kunnen helpen heb ik je klantnummer nodig.
Wil je dit toevoegen aan je profiel?

Groet, Sabrina
Heb ik net gedaan @Sabrina
Dank je wel @Sabrina.
Zeker @picardo
@ laushub,

Hartelijk dank voor het toevoegen van je klantnummer. Ik laat dit voor je uitzoeken door de software ontwikkelaars. Zodra we meer weten, nemen we contact met je op!

Groet, Sabrina

@Sabrina hoe lang duirt het meestal tot dat jullie een antwoord hebben /krijgen van de ontwikkelaars
Reputatie 7
Badge +8
@ laushub,

Groet, Sabrina

@Sabrina hoe lang duirt het meestal tot dat jullie een antwoord hebben /krijgen van de ontwikkelaars

Dit verschil per incident. De 1 is makkelijker te reproduceren dan de andere. Oplossing is voor de enne incident ook makkelijker te creëren dan voor de andere.

Kortom: Zit niks anders op dan te wachten totdat er uitsluitsel is. Eneco zal morgen waarschijnlijk ook wel reageren, hoop voor jou dat ze dan al antwoord hebben gehad.
Hoi @Denise

Is het niet mogelijk om de software opnieuw te instaleren .

Hoor het graag
Reputatie 7
Badge +5
@lausbub

Die mogelijkheid is er niet.

Groet, Denise
@Denise

Oke dat is jammer.

Hoop dat het probleem opgelost kan worden. Anders een andere Toon. Betaal natuurlijk wel abo kosten voor een goed werkende toon.

We wachten ff de reactie van de ontwikkelaars af

Reageer