vraag

Nieuwe applicatie toon heeft geen landscape mode

Beste Eneco,

Deze vraag heb ik in het verleden al meerdere malen gesteld en heeft betrekking tot de applicatie van Toon.
Doordat de Toon opeen andere locatie hangt in verband met de aanwezigheid van een pellet kachel, hangt bij mijn de woonkamer een ipad mini aan de muur met de applicatie van Toon.
Hierdoor kan ik alles in huis bedienen en heb zicht op mijn verbruik, nu heb ik maanden terug de vernieuwde applicatie geïnstalleerd en nu blijkt dat deze niet in landscape mode kan terwijl de huidige applicatie deze ondersteuning wel heeft.

Nu kreeg ik de melding dat de oude applicatie binnen kort niet meer gebruikt kan worden en zou wel een oplossing willen voor dit probleem, kunnen jullie mij zeggen of er wel na gekeken is om deze optie in te bouwen, als ik de opbouw van de nieuwe applicatie zie dan is deze web based dus het zou moeten kunnen.

Benin afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Eddy Neezen

4 Reacties

De nieuwe App is een hybride uitvoering. Die vraag is al eens eerder gesteld; ik verwacht niet dat het er ooit van komt.
Eneco zet vol in op ondersteuning van de smartphone. Een ondersteuning voor de (mini)  iPad®️ is er niet. Zolang de smartphone uitvoering het nog doet heb je dus geluk.
Helaas doet de android hetzelfde en word Landscape niet ondersteund, dus eigenlijk weer van een volledig werkende applicatie waar ieder zijn situatie op heeft afgesteld naar een uppdate of nieuwe applicatie die niet nodig is en niet goed werkt, jammer dat klanten zoals mij dan weer met dit probleem zitten.
Vanmiddag update gedaan en nu versie 4.19.10 Dit lijkt mij de nieuwste.
2Cor wrote:

Vanmiddag update gedaan en nu versie 4.19.10 Dit lijkt mij de nieuwste.

Dat betreft je Toon®️.
Hier in dit topic gaat het over de App

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen