Nieuw! Volg uw apparaten met Toon® Slimme Stekker | Eneco Community

Nieuw! Volg uw apparaten met Toon® Slimme Stekker

Reputatie 7
Badge +7
  • Top poster (level 15)
  • 3858 reacties
hebben jullie de nieuwe nieuwsbrief al ontvangen ?

U heeft inzicht in uw totaalverbruik, maar wat kost uw verlichting of waterkoker eigenlijk? Hiervoor introduceren we Toon®️ Slimme Stekker. Met deze designstekker bedient u zelfs op afstand uw apparaten. En, als nieuwsbrieflezer kunt u deze eerder bestellen!

Wanneer is Toon Slimme Stekker verkrijgbaar?
U kunt Slimme Stekkers vanaf medio augustus bestellen in de Eneco webshop. Begin augustus is het icoontje al zichtbaar op uw Toon via ‘Menu’. Medio augustus ziet u dit op uw Toon op Tablet en Toon op Afstand app (voor uw smartphone).

Schrijf u nu alvast in en profiteer van de speciale Toon-korting!
Speciaal voor Toon-gebruikers kost Toon Slimme Stekker straks eenmalig € 49,99 (winkelwaarde € 64,99). En als Toon-nieuwsbrieflezer kunt u zich nú alvast inschrijven. Een unieke kans! Vult u hieronder uw gegevens in, dan ontvangt u in augustus als eerste een volledig vrijblijvend aanbod per e-mail.

kassa als je zoals ik er minimaal al 3 a 4 nodig hebt

dat is dan 100 euro aftikken
en dat is mij te veel.

ps winkelwaarde is zover ik nu kan vinden op internet 52, zoveel eurie,s

en ze zullen nog wel goedkoper te vinden zijn
dus de 49,99 is al veelste te veel .

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

258 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
pfft wat een getob :)
maar t,staat er op

fijn weekend iedereen🆒
Erg leuk en innovatief die slimme stekkers!!
Maar dit heeft, met zo'n prijs, toch niets te maken met besparen (!)
Het kost een vermogen als je er een aantal aanschaft, en die besparing haal je je leven niet meer uit.:(
Reputatie 6
Badge +1
Eneco is ook de goedkoopste aanbieder op dit moment. Zeker met het speciale aanbod, maar daarna ook nog.
Waar zie ik het totale verbruik van de slimme stekker? Kan dat nergens vinden. Raar dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Dat staat op het doosje vermeld.

Ik bedoel het dag- of weekverbruik van het apparaat dat via de slimme stekker aan staat.

Dat zie je via de App Toon op je tablet; als je die uiteraard hebt.
Als je op de stekker klikt en dan op overzicht dan zie je het gevraagde.
Waar zie ik het totale verbruik van de slimme stekker? Kan dat nergens vinden. Raar dat er geen Nederlandse handleiding bij zit.

Dat staat op het doosje vermeld.

Ik bedoel het dag- of weekverbruik van het apparaat dat via de slimme stekker aan staat.

Maar niet op Toon zelf???

Dat zie je via de App Toon op je tablet; als je die uiteraard hebt.
Als je op de stekker klikt en dan op overzicht dan zie je het gevraagde.
Helaas niet op Toon zelf.
Maar wie weet komt dat nog!
Reputatie 1
Badge +1

Dat heeft mij doen besluiten toch te wachten met deze slimme stekker. Ik ben er van overtuigd dat op termijn deze stekkers zwaar onder de huidige prijs gaan duiken en-of ze opduiken op marktplaats voor en fractie. Het uitlezen van wat mijn laptop kost vind ik niet zo enorm belangrijk, het aan/uit schakelen weer wel maar dan zijn voor nu veel goedkopere oplossingen voor. Dus voor mij nog even geen slimme stekker.
Reputatie 6
Badge +1

Dat heeft mij doen besluiten toch te wachten met deze slimme stekker. Ik ben er van overtuigd dat op termijn deze stekkers zwaar onder de huidige prijs gaan duiken en-of ze opduiken op marktplaats voor en fractie. Het uitlezen van wat mijn laptop kost vind ik niet zo enorm belangrijk, het aan/uit schakelen weer wel maar dan zijn voor nu veel goedkopere oplossingen voor. Dus voor mij nog even geen slimme stekker.

Ik verwacht niet dat ze voor nieuw onder de prijs komen, waar Eneco ze nu voor aanbied. Daarbij houden deze stekkers erg hun waarde. Ook op internet
Mee eens.

We hebben ze nu met 5 euro korting gehad. Straks zal er vermoedelijk een aanbod komen voor alle Toon gebruikers voor 54,95 euro; dus toch nog flink onder de de going prijs en die is 64,50 euro.

Gezien het mooie design en de zeer kleine uitvoering zal m.i. de prijs niet veel verder zakken. Alles heeft zo zijn prijs.
Vergelijk het maar met goedkopere uitvoeringen, die zijn altijd aanmerkelijk groter. Logisch die zijn makkelijker en goedkoper te fabriceren.
Reputatie 4
Badge

Misschien wel goedkoper, maar niet mooier als deze. En misschien met minder functies?
Reputatie 1
Badge +1

Misschien wel goedkoper, maar niet mooier als deze. En misschien met minder functies?

alles in bulk word prooi van concurrentie, nu is Eneco de goedkoopste, maar de duurdere aanbieders willen ook van hun voorraad af dus zullen ze uiteindelijk mee moeten gaan in de prijs, en om er sneller van af te zijn nog iets onder de prijs. Maar time will tell right :8
Als ik de melding van Danielle nog voor de geest kan halen zou het aanbod voor de Toongebruikers tot 31 december 2014 doorlopen; dus voor 54,95.
Daarna komt er een 10 euro bij en is Eneco net zo duur als de marktprijs.
Gezien de grote vraag zal er dus voorlopig wel geen prijsdaling plaatsvinden, maar hoe lang dat duurt...........
Reputatie 6
Badge +1

alles in bulk word prooi van concurrentie, nu is Eneco de goedkoopste, maar de duurdere aanbieders willen ook van hun voorraad af dus zullen ze uiteindelijk mee moeten gaan in de prijs, en om er sneller van af te zijn nog iets onder de prijs. Maar time will tell right :8

Je vergeet 1 ding. Alleen klanten van Eneco kunnen ze kopen en dat is dus niet iedereen. En daar zit nu net de krux van het verhaal. Je moet dus, of eerst Eneco klant zijn, of Eneco klant worden, voordat je ze goedkoper kunt bestellen dan de marktprijs.
( of je moet iemand hebben die bij Eneco zit) Daarbij zal het me niet verbazen, dat je ze straks ook alleen voor de prijs kunt kopen als je ook een Toon bezit. Dan is het helemaal inkoop ten bate van een speciale groep, en heb je niks met marktwerking te maken.
Reputatie 4
Badge

Maar dat kan heel lang duren. Als je daarop wilt wachten oké. Ik wil ze liever nu hebben.

Je vergeet 1 ding. Alleen klanten van Eneco kunnen ze kopen en dat is dus niet iedereen. En daar zit nu net de krux van het verhaal. Je moet dus, of eerst Eneco klant zijn, of Eneco klant worden, voordat je ze goedkoper kunt bestellen dan de marktprijs.
( of je moet iemand hebben die bij Eneco zit) Daarbij zal het me niet verbazen, dat je ze straks ook alleen voor de prijs kunt kopen als je ook een Toon bezit. Dan is het helemaal inkoop ten bate van een speciale groep, en heb je niks met marktwerking te maken.

Daar heb je helemaal gelijkt in en de actie duurt straks tot 31 december, maar daarna maakt het natuurlijk niet meer uit waar je zo koopt.
Reputatie 4
Badge

Je vergeet 1 ding. Alleen klanten van Eneco kunnen ze kopen en dat is dus niet iedereen.

Je bedoeld alleen voor die prijs.
Badge +5

Je vergeet 1 ding. Alleen klanten van Eneco kunnen ze kopen en dat is dus niet iedereen.

Je bedoeld alleen voor die prijs.

Het kan niet uitblijven, inmiddels op MP voor €50,00
Reputatie 4
Badge

Maar dat is er maar eentje die iemand te koop aanbied
(Oldenzaal zeker)

Hoi Theo,

Dat blijft een gok.
Je bent geneigd gezien eventueel de afstand het op te laten sturen.
En als ie dan defect is..................

Ik zou 'm alleen zo kopen indien het dichtbij is en ter plekke even een test gedaan kan worden.
Badge +5

Hoi Theo,

Dat blijft een gok.
Je bent geneigd gezien eventueel de afstand het op te laten sturen.
En als ie dan defect is..................

Ik zou 'm alleen zo kopen indien het dichtbij is en ter plekke even een test gedaan kan worden.

Niet mijn keus voorlopig. Te ver weg om te testen en op te halen en bovendien is Eneco meer betrouwbaar.
Reputatie 7
Badge +7
wat een gezemel over die slimme steker ee stekker bedoel ik :)
deze zijn gewoon voor iedereen te koop ook voor een niet Eneco klant
de prijzen zullen vanzelf dalen ( kan een jaartje duren )
en anders gewoon wachten op een goed 2dehands aanbod:8
zoals Toon 2dehands op de markt is gekomen , komt ook de stekker vanzelf wel.
Reputatie 4
Badge

En die niet willen of kunnen wachten moeten nu gewoon de volle pond betalen, het is niet anders.
Ik zou hem ook niet van MP willen, of hij moet bij mij om de hoek wonen.
Reputatie 7
Badge +7
daarom wachten we ook ff 🙂
Reputatie 4
Badge
Kan wel eens een jaartje duren, zei je. Misschien heb je dan wel weer iets nieuws. Ook weer duur, dus weer wachten tot het goedkoper wordt. :8
wat een gezemel over die slimme steker ee stekker bedoel ik :)
deze zijn gewoon voor iedereen te koop ook voor een niet Eneco klant
en anders gewoon wachten op een goed 2dehands aanbod:8
zoals Toon 2dehands op de markt is gekomen , komt ook de stekker vanzelf wel.

Je hebt helemaal gelijk Jan.
Tot eind van het jaar gewoon het voordeel van Eneco pakken en daarna de boer op!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen