Nieuw! Volg uw apparaten met Toon® Slimme Stekker | Eneco Community

Nieuw! Volg uw apparaten met Toon® Slimme Stekker

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

258 Reacties

Reputatie 1
Badge
Ook met de internet module van klik aan klik uit kun je programma's instellen. Ik zelf maak al jaren gebruik van schemerschakelaar in combinatie met TM 502 timer afstandbediening. Maw lampen schakelen wanneer donker gaat worden en op elk gewenst tijdstip uitschakelen met de TM 502. Daarnaast kan ik mbv de "simpele" afstand bediening alle lampen in- en uitschakelen
Ook met de internet module van klik aan klik uit kun je programma's instellen. Ik zelf maak al jaren gebruik van schemerschakelaar in combinatie met TM 502 timer afstandbediening. Maw lampen schakelen wanneer donker gaat worden en op elk gewenst tijdstip uitschakelen met de TM 502. Daarnaast kan ik mbv de "simpele" afstand bediening alle lampen in- en uitschakelen

Ja kijk nu komt er een apparaat bij!
Dan krijg je de keuze ga ik daar mee door of zet ik in op Toon.............

Ja kijk nu komt er een apparaat bij!
Dan krijg je de keuze ga ik daar mee door of zet ik in op Toon.............

ja klopt maar als je voor toon al die stekkers wilt kopen moet je ook een god's vermogen voor uit geven . waar bij de klik aan klik uit producten waarvan de duurste maar 100 euro kost en de gemiddelde prijzen voor de stekkers en schakelaars onder de 30 euro liggen . in vergelijking met dat van toon waar een simpele stekker al 60 euro kost
Badge +5
KaKu is inderdaad de helft goedkoper en ook voor de helft betrouwbaar. Niet ieder commando werkt altijd. Het komt me toch een aantal malen in het jaar voor op enkele willekeurige ontvangers dat een schakeling niet wordt opgepakt. Daarom blijft voor mij KaKu op de 2e plaats en komt daar geen uitbreiding voor van enige omvang.
KaKu is inderdaad de helft goedkoper en ook voor de helft betrouwbaar. Niet ieder commando werkt altijd. Het komt me toch een aantal malen in het jaar voor op enkele willekeurige ontvangers dat een schakeling niet wordt opgepakt. Daarom blijft voor mij KaKu op de 2e plaats en komt daar geen uitbreiding voor van enige omvang.

Helemaal mee eens! En natuurlijk is het goedkoper, maar de kwaliteit is dan ook totaal niet met elkaar te vergelijken.
En zeker niet ook nog eens een soort bridge.....
Hier ook af en toe uitval en een terugkoppeling is er niet; nu zie je op Toon; iPhone of iPad exact wat je doet en straks scenes ook nog.
Reputatie 1
Badge
Wie weet dat KAKU ooit een app maakt geschikt voor Toon
Wie weet dat KAKU ooit een app maakt geschikt voor Toon

Die komt er niet aangezien Toon niet kan communiceren met KaKu.

Toon communiceert via Z-Wave met de slimme stekkers slimme meters en voor de Philips Hue lampen wordt een verbinding met Hue Bridge gemaakt doormiddel via een Wifi verbinding.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen