Mijn ingeschat verbruik over de maanden | Eneco Community
vraag

Mijn ingeschat verbruik over de maanden

• 9 oktober 2017
  • 10 reacties
  • 483 Bekeken

Badge
Mijn ingeschat gas verbruik over de maanden wordt niet correct gepresenteerd op de Toon sinds de laatste software update.
Volgens de grafische presentatie op de Toon zou ik in de warme maanden meer gas gaan verbruiken,
De lijn lijkt enkele maanden verschoven te zijn.

10 Reacties

Heb je Toon al eens een harde reset gegeven?
Dat doet wonderen; je verliest geen instellingen en/of historie.
Badge
Al twee maal, maar dat geeft niet het gewenste resultaat.
De afwijkende presentatie blijft aanwezig.😢
Oké duidelijk nu! Jammer dat dat niet het gewenste resultaat gaf.

Dan zal vermoedelijk het geschatte jaarverbruik opnieuw naar je Toon gepusht moeten worden.
Even wachten dus op aktie van een moderator.
Reputatie 7
Badge +6
@johnths2

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze koman vandaag binnen op je Toon. Mocht dit geen baat hebben dan wil ik je vragen om de externe toegang klantenservice aan te zetten.
Badge
@Folkert

Bedankt, ik wacht het af!
Badge
@johnths2

Ik heb nieuwe verbruiken naar je Toon gestuurd. Deze koman vandaag binnen op je Toon. Mocht dit geen baat hebben dan wil ik je vragen om de externe toegang klantenservice aan te zetten.

Geen wijziging na gisteren.
De Toon geeft nog steeds een verkeerde presentatie van het ingeschatte verbruik.

Reputatie 1
Badge
Hier ook het zelfde probleem
Reputatie 7
Badge +6
@kaipo

Is het mogelijk hiervan een screenshot te posten en de externe toegang klantenservice aan te zetten op je Toon? Dan kaart ik dit aan bij de softwarebeheerders,
Reputatie 1
Badge
@kaipo

Is het mogelijk hiervan een screenshot te posten en de externe toegang klantenservice aan te zetten op je Toon? Dan kaart ik dit aan bij de softwarebeheerders,
maandag zet ik externe toegang aan
Reputatie 5
Badge +3
Dankjewel, we horen graag wanneer deze aanstaat

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen