Meetmodule ivm slimme meters | Eneco Community
vraag

Meetmodule ivm slimme meters

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Ik wil graag een meetmodule voor een slimme meter (2018) bestellen. Momenteel is het voor mij niet mogelijk de slimme meter uit te lezen.

Vr. gr. Daniël

11 Reacties

Reputatie 5
Badge
@DNL

Welkom op de Toon Community! Inzicht hebben in verbruik is natuurlijk wel handig, zeker in dit seizoen van het jaar. Heb je wel een meet module voor het uitlezen van het verbruik? Zo ja, welke versie heb je?

Ik hoor het graag van je.

Tip: voeg je klantnummer toe aan je profiel.

Groet,
Mitchel
Dank!

Nee, ik heb geen meetmodule in mijn bezit. Ik heb de Toon van iemand overgenomen en daar zat geen meetmodule bij.

Vr. gr. Daniël
Reputatie 7
Badge +6
@DNL

Ik heb een meetmodule voor je besteld. Deze ontvang je uiterlijk binnen 10 werkdagen.
Helemaal top! Ik wacht het rustig af.
Vandaag de meetmodule binnen gekregen. Bedankt voor de snelle verzending!

Er zit alleen geen P1 kabel bij. Kan ik die nog verwachten of had ik die mee moeten bestellen?
Ja idd die had je meteen mee moeten bestellen.
Maar een 4 aderig kabeltje met RJ11 blokjes is ook zelf snel gemaakt hoor....🤔😏
Reputatie 7
Badge +6
@DNL

Ik nu heb ook een p1 kabel voor je besteld 😉
De P1 kabel was vorige week vrijdag binnen. Zeer snel waarvoor dank. Nu alleen nog wachten tot ik mijn gasverbruik kan inzien.
Reputatie 6
Badge
@DNL

Ik ben bang dat de weergave van je gasverbruik nog wel even op zich kan laten wachten 😰. Ik zie namelijk dat Toon nog niet aan jou is gekoppeld. Heb je al een fabrieksherstel uitgevoerd en de activatiecode gebruikt die je van ons hebt ontvangen?

Groet, Urgel
Nee, heb ik nog niet gedaan. Is dat nodig om het inzicht in het gasvebruik te laten werken? Elekticiteitsverbruik wordt nl. wel weergegeven.
Reputatie 6
Badge
@DNL

Het is eerder noodzakelijk voor het optimaal kunnen gebruiken van je Toon. Mocht het gasverbruik alsnog niet doorkomen dan kunnen we eventueel ook met je meekijken naar waar het aan kan liggen.

Groet, Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen