beantwoord

Meetmodule bijwerken?

Reputatie 2
  • Energiekeling (level 11)
  • 27 reacties
Sinds een paar versies geleden is er iets veranderd op Toon waardoor de meetmodule-versie verplaatst is naar een aparte sectie. Echter, ik zie nergens dat 'ie aangeeft dat er een update is. Ligt het aan mij of is er gewoon al heel lang geen update voor de meetmodule meer geweest?
icon

Beste antwoord door Brandje 18 september 2018, 15:18

Heb je op het potloodje gedrukt.?
Is dit de versie: 0.25/0.13?

Dan is het perfect en ben je up-to-date.

Bekijk origineel

5 Reacties

Heb je op het potloodje gedrukt.?
Is dit de versie: 0.25/0.13?

Dan is het perfect en ben je up-to-date.
Reputatie 2
Inderdaad 0.25/0.13

Oké, dan ben ik dus up-to-date. Dank! Maar als er wel een update is, dan komt er dus in datzelfde schermpje een update-knop? Of moet ik dan ook weer op het potloodje drukken of hoe zit dat?
Vistaus wrote:

Inderdaad 0.25/0.13

Oké, dan ben ik dus up-to-date. Dank! Maar als er wel een update is, dan komt er dus in datzelfde schermpje een update-knop? Of moet ik dan ook weer op het potloodje drukken of hoe zit dat?

Toon®️ geeft dat gewoon aan en door en soms is het slim om alleen de module even van zn plaats te halen en dicht bij Toon®️ te houden. Een update gaat dan verder vanzelf.

Meestal zit het in een nieuwe update verwerkt en dan lees je het ook in de release notes die altijd gepubliceerd worden door een moderator.
Reputatie 2
Helder! Bedankt 🙂
Vistaus wrote:

Helder! Bedankt :-)

Graag gedaan!?
Veel plezier weer van je nu goed werkende Toon®️
Fijne avond.!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen