vraag

Meet module

ik ben denk ik al 30 jaar bij Eneco en één van de eerste gebruikers van toon. Sinds kort slimme meters door stedin geplaatst. Ik sluit dus Toon aan maar krijg geen energie verbruik door verouderde module. Heb geen abonnement meer op de toon, voor mij nutteloos. Nu wordt ik dus gechanteerd door Eneco om een abonnement af te sluiten anders krijg ik geen nieuwe module. Weet iemand of ze ergens te koop zijn.

5 Reacties

Er zijn een paar mogelijkheden. Je kan ook een abo nemen en vragen wat de minimale termijn is.
Want opzeggen kan per maand.
De meetmodule kan je ook proberen op Matktplaats te kopen. Het typenr moet eindigen op 0201!
Maar pas op want MP blijft een gok.
Reputatie 2
Badge +1
Op marktplaats heb je soms geluk. Maar het is natuurlijk dan lastig te bepalen of je wel de juiste koopt.
Wat je ook kan doen is even kort een abonnement afnemen. Is waarschijnlijk goedkoper dan kopen via marktplaats.
Reputatie 2
Badge +1
Twee zielen zelfde advies 😃
Bedankt voor het advies, zit waarschijnlijk niets anders op dan om abbo af te sluiten, maar voelt niet goed om zo gechanteerd te worden na zolang klant te zijn
Roeltje wrote:

Bedankt voor het advies, zit waarschijnlijk niets anders op dan om abbo af te sluiten, maar voelt niet goed om zo gechanteerd te worden na zolang klant te zijn

Graag gedaan!
Tja als je je Toon®️ voor monitoring wilt blijven gebruiken, dan is dat een mogelijkheid.
Eén ding is zeker, dat je dan voorzien wordt van de juiste type meetmodule. Slim is om meteen een wit data kabeltje erbij te vragen voor koppeling met je P1 poort.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen