Krijg ik een toon 2? | Eneco Community

Krijg ik een toon 2?

  • 17 januari 2019
  • 17 reacties
  • 929 Bekeken

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Hallo Eneco community,

Ik heb laatst een Toon besteld en hij wordt geinstaleerd op 3 april.
Waar Ik me nu zorgen over maak is of ik een Toon 1 of 2 krijg?
Ik zou namelijk graag een Toon 2 willen zodat Ik zeker weet dat Ik de "meest verse" Toon heb.

Alvast bedankt! :)

Thom

17 Reacties

Reputatie 3
Badge

@Vistaus


Je kunt het beste even contact opnemen met 088 - 8 955 955, dan kunnen zij de verschillende opties met je bespreken.

Groet,

Folkert
Sorry voor de late reactie! Ik heb contact opgenomen en helaas kan er niks aan gedaan worden volgens de medewerkster die ik gesproken heb. Een nieuwe Toon, met zo'n glazen scherm, gaat me €200 kosten en voor de rest valt er niks aan te doen. Jammer, dan moet ik kennelijk maar leren leven met een nauwelijks responsief scherm...


Ook geen korting van 100 euro?
Ik heb volgens mij ergens in Januari gebeld over het vervangen van een toon v1 naar een toon v2.
Moeilijk doen over mijn contract dat nog 3 jaar zou lopen en dat er eigenlijk geen optie was.
Toen ik aangaf er graag voor te willen betalen was er ineens een korting mogelijk van 100 euro.
Misschien is dit een beetje afhankelijk van hoe lang je al klant bent en of je net als ik al 5 jaar je toon v1 had hangen.
Reputatie 5
Badge +1
@Vistaus

Bedankt voor je bericht. Jammer dat er niets mogelijk is. Heb je al geprobeerd de stekker van de ketelmodule 30 seconden uit het stopcontact te halen? Ook staat de nieuwst softwareversie klaar. Deze vindt je bij Menu > Instellingen > Software > Update.

Laat je ons weten of dit heeft gewerkt?

Groeten,
Tina
Of uiteraard Marktplaats in de gaten houden; tot er weer een mooi aanbod Toon2 komt. 😀
Dan krijg je vanzelf een mailtje.😉
Reputatie 2
@Vistaus

Je kunt het beste even contact opnemen met 088 - 8 955 955, dan kunnen zij de verschillende opties met je bespreken.

Groet,

Folkert

Sorry voor de late reactie! Ik heb contact opgenomen en helaas kan er niks aan gedaan worden volgens de medewerkster die ik gesproken heb. Een nieuwe Toon, met zo'n glazen scherm, gaat me €200 kosten en voor de rest valt er niks aan te doen. Jammer, dan moet ik kennelijk maar leren leven met een nauwelijks responsief scherm...
Reputatie 7
Badge +6
@Vistaus

Je kunt het beste even contact opnemen met 088 - 8 955 955, dan kunnen zij de verschillende opties met je bespreken.

Groet,

Folkert
Reputatie 2
Hallo,

ik heb vorig jaar een Toon gekregen bij mijn energiecontract met zo'n plastic scherm, wat erg onprettig werkt, met name omdat het scherm vaak niet goed reageert. Moet vaak (bij wijze van spreken) 1000x drukken op een knopje voordat 'ie het pakt, maakt niet uit hoe hard of hoe zacht ik druk. Nu hebben mijn ouders onlangs ook een Toon gekregen en zij hebben er eentje met een glazen scherm, die véél beter reageert op aanrakingen. Is het mogelijk dat ik er ook zo eentje kan krijgen?
Geeft niks!😏
Het is idd jammer dat het zo lang moet duren.
Reputatie 1
Whoops! Had ik niet gezien. Bedankt!
Hoi Thom,

Maar volgens mij had ik in het andere topic al gemeld dat er wat kleine leveringsprobleempjes zijn. 😉
Reputatie 1
Hallo Toon community,

Al eerder hebben een paar aardige communitygebruikers mij laten weten dat ik een Toon 2 krijg. (Superbedankt trouwens 🙂 )
Maar de reden(en) dat we de Toon hadden aangeschaft is dat onze oude thermostaat kapotgegaan is. En we wilden energie besparen.

Nou wilden we een afspraak in gaan plannen. Hebben we gedaan voor 3 april.
Nu is mijn probleem, is er een bijzondere reden dat het zo laat is?
Ik vind het niet "heel erg" alleen ik zou het graag willen weten.

Alvast bedankt!

Thom
Reputatie 6
Badge
@Thom

Bedankt voor het aanvullen van je klantnummer, super! Ik kan je ook bevestigen dat er bij jou een Toon 2 aan de muur komt te hangen 😉.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Hallo Toon/Eneco community,

Zoals jullie hadden geadviseerd heb ik het klantennummer dat ik in mijn Toon welkomsmail kreeg aan mijn profiel toegevoegd.

Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

Thom
Kijk ik begrijp de reserve wel die @Mitchel inbouwt, als bv een Toon1 defect is en vervangen wordt, wordt vaak wèl een Toon1 geplaatst.
Maar gezien jouw plaatsingdatum, wat ver in de toekomst, ga ik er vanuit dat we het over de plaatsing van een nieuwe Toon2 hebben.
Er zijn wat kleine leveringsproblemen met Toon2😢

Maar net wat mod Urgel net plaatst is het altijd goed om het na te laten kijken.
Reputatie 6
Badge
@Thom

Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel kunnen we het, just in case, nog altijd voor je nakijken.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Bedankt voor de antwoorden!
Ik maakte me zorgen maar dat hoeft gelukkig niet meer :)
Nogmaals bedankt

Thom
Reputatie 5
Badge
@Thom

Welkom op de Toon Community! Leuk dat je gebruik gaat maken van Toon en je stelt een goeie vraag waar ik eerlijk gezegd het antwoord (nog) niet op weet. ik ga ervanuit dat je een Toon 2 krijgt, maar om het zeker te weten kijk ik graag met je mee.

Heb je al een klantnummer gekregen? Zo ja, wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik wat er is afgesproken.

Groet,
Mitchel
Hoi Thom,

Het antwoord is simpel: er worden geen oude Toons meer geïnstalleerd.
Dus je krijgt gewoon een Toon2😏

Je zorgen zijn dus over!!

Reageer