Krijg ik een toon 2? | Eneco Community

Krijg ik een toon 2?

Reputatie 1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 3 reacties
Hallo Eneco community,

Ik heb laatst een Toon besteld en hij wordt geinstaleerd op 3 april.
Waar Ik me nu zorgen over maak is of ik een Toon 1 of 2 krijg?
Ik zou namelijk graag een Toon 2 willen zodat Ik zeker weet dat Ik de "meest verse" Toon heb.

Alvast bedankt! :)

Thom

13 Reacties

Hoi Thom,

Het antwoord is simpel: er worden geen oude Toons meer geïnstalleerd.
Dus je krijgt gewoon een Toon2😏

Je zorgen zijn dus over!!
Reputatie 5
Badge
@Thom

Welkom op de Toon Community! Leuk dat je gebruik gaat maken van Toon en je stelt een goeie vraag waar ik eerlijk gezegd het antwoord (nog) niet op weet. ik ga ervanuit dat je een Toon 2 krijgt, maar om het zeker te weten kijk ik graag met je mee.

Heb je al een klantnummer gekregen? Zo ja, wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik wat er is afgesproken.

Groet,
Mitchel
Reputatie 1
Bedankt voor de antwoorden!
Ik maakte me zorgen maar dat hoeft gelukkig niet meer :)
Nogmaals bedankt

Thom
Reputatie 6
Badge
@Thom

Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel kunnen we het, just in case, nog altijd voor je nakijken.

Groet, Urgel
Kijk ik begrijp de reserve wel die @Mitchel inbouwt, als bv een Toon1 defect is en vervangen wordt, wordt vaak wèl een Toon1 geplaatst.
Maar gezien jouw plaatsingdatum, wat ver in de toekomst, ga ik er vanuit dat we het over de plaatsing van een nieuwe Toon2 hebben.
Er zijn wat kleine leveringsproblemen met Toon2😢

Maar net wat mod Urgel net plaatst is het altijd goed om het na te laten kijken.
Reputatie 1
Hallo Toon/Eneco community,

Zoals jullie hadden geadviseerd heb ik het klantennummer dat ik in mijn Toon welkomsmail kreeg aan mijn profiel toegevoegd.

Hopelijk kunnen jullie er iets mee.

Thom
Reputatie 6
Badge
@Thom

Bedankt voor het aanvullen van je klantnummer, super! Ik kan je ook bevestigen dat er bij jou een Toon 2 aan de muur komt te hangen 😉.

Groet, Urgel
Reputatie 1
Hallo Toon community,

Al eerder hebben een paar aardige communitygebruikers mij laten weten dat ik een Toon 2 krijg. (Superbedankt trouwens 🙂 )
Maar de reden(en) dat we de Toon hadden aangeschaft is dat onze oude thermostaat kapotgegaan is. En we wilden energie besparen.

Nou wilden we een afspraak in gaan plannen. Hebben we gedaan voor 3 april.
Nu is mijn probleem, is er een bijzondere reden dat het zo laat is?
Ik vind het niet "heel erg" alleen ik zou het graag willen weten.

Alvast bedankt!

Thom
Hoi Thom,

Maar volgens mij had ik in het andere topic al gemeld dat er wat kleine leveringsprobleempjes zijn. 😉
Reputatie 1
Whoops! Had ik niet gezien. Bedankt!
Geeft niks!😏
Het is idd jammer dat het zo lang moet duren.
Reputatie 2
Hallo,

ik heb vorig jaar een Toon gekregen bij mijn energiecontract met zo'n plastic scherm, wat erg onprettig werkt, met name omdat het scherm vaak niet goed reageert. Moet vaak (bij wijze van spreken) 1000x drukken op een knopje voordat 'ie het pakt, maakt niet uit hoe hard of hoe zacht ik druk. Nu hebben mijn ouders onlangs ook een Toon gekregen en zij hebben er eentje met een glazen scherm, die véél beter reageert op aanrakingen. Is het mogelijk dat ik er ook zo eentje kan krijgen?
Reputatie 7
Badge +6
@Vistaus

Je kunt het beste even contact opnemen met 088 - 8 955 955, dan kunnen zij de verschillende opties met je bespreken.

Groet,

Folkert

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen