Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

• Anonymous
  • 0 reacties
Toon ontvangt automatisch de nieuwste software, je krijgt een melding in je Toon zodra er een nieuwe update beschikbaar is. De update kan je via Menu>Instellingen>Software uitvoeren, of hier laat een collega van Toon Support zien hoe je dit kan doen. Draait jouw Toon toch nog op een oudere versie? Meld dit dan in dit topic. We sturen de nieuwste software dan zo snel mogelijk naar je toe! We willen je dan wel vragen om je klantnummer toe te voegen in je profiel, zodat we de update naar je kunnen sturen.

1194 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik heb bij iedereen hierboven de software update toegekend.
Reputatie 7
Badge +6
@JeroenD, @Krisrock, @Jan453, @Snader1986, @Lausbub, @Tom en @Jolanda H,

4.11 staat ook voor jullie klaar!
Reputatie 6
@Bossie38 Mag ik het ook doen?
4.16 staat voor je klaar!

Groet Vinny
Reputatie 1
ja alles draait weer
ook het status verbruik komt weer in beeld.
18 euro meer verbruikt dan ingeschat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geweldig weten we dat ook weer.
nu ook denk ik end van de maand het eindverbruik weer wel zichtbaar.
allemaal bedankt jullie hebben mijn geweldig geholpen.
Reputatie 7
Badge +6
@S. Keps,

4.13 heb ik zojuist aan je toegekend waarmee het probleem met Philips Hue wordt opgelost!
Weet niet wie er aan het werk is, maar ik heb update gekregen en de foutmelding is weg.
Alles werkt weer zoals het zou moeten!
Reputatie 7
Badge +4
@mAiden

Blijkbaar, hopeloos dit! ? Fijn weekend, allen!
Reputatie 5
Badge
@amvdree

Je Toon heeft een update klaar staan :)

Groet,
Glenn
Sabrina wrote:

@Christian Siegers,

De update is onderweg!

Thanks, update wordt nu geinstalleerd
Reputatie 1
Badge
Dank je Danielle voor de service op zondag,wordt zeer gewaardeerd
Hij is weer op tot date
Heb de Intergas er nu instaan.
Reputatie 3
Goedemiddag, @Annemiek0710, @Cindy, @roncpjovertoom, @Wimmer23, @nico557, @Hazet, @Fransentom, @RalfR, @schabaro, @Patrick_92, @Jlo2292, @avanderdrift, @Dirkhaan, @kalkhoven, @Masterbas, @Masterbas,

Bedankt voor jullie enthousiasme! De update staat voor jullie klaar of is momenteel onderweg naar jouw Toon.

@michel30, ik vind onder jouw profiel wel de displaycode van Toon maar vervolgens geen display welke gekoppeld is. Wil je dit aanpassen naar het klantnummer? Alvast bedankt!

Veel (bespaar)plezier!

Rodney
Reputatie 7
Badge +4
@alexander001, @Ralleygolfg60, @Bert S, @Klaasboschma, @Rubben.Vallinga & @Con

Update 4.9.23 staat voor jullie klaar! Overigens is de uitrol hiervan nog niet gestopt, dus mocht je Toon willen updaten; laat het gerust hier weten.

Groet, Denise
Reputatie 4
Badge +4
@Krisrock & Wimmer23,

De nieuwste update is naar jullie Toon verzonden. Veel plezier met de nieuwe software. 😃
Reputatie 5
Haha! Ik had toevallig deze topic nog open staan. Denise draait tot 21:00 uur.
Fijne avond 🆒
Hallo

Vandaag is Toon bij mij geïnstalleerd.
Bij softwareversie staat 3.2.18

Zou ik een update kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

ArnoV
Reputatie 6
Badge +1
Hey @Brandje,

Snap dat jullie met smart wachten op de update 😃 Heb zojuist de vraag uitgezet bij de softwareontwikkelaars. Zodra we een antwoord hebben dan zullen we het laten weten. Voor nu nog heel even geduld.
Reputatie 7
Badge +6
@Kalkhoven en @Avanderdrift,

De nieuwste update staat voor jullie klaar!
Reputatie 4
Badge +4
@Mill88 & steefzz,

Welkom hier! :)

Ik heb de nieuwst update aan jullie beide toegestuurd. Veel plezier ermee!
Reputatie 7
Badge +8
Urgel wrote:

@mAiden

Ik begrijp dat je na 8 maanden meer dan bugfixes zou willen ervaren van een nieuwe release. Toch blijft het altijd spannend te zien wat een update met zich meebrengt, toch? 🤗

Dit neemt niet weg dat jullie wensen, waaronder het ingeschatte jaarverbruik, nog onbeantwoord blijven. Hier gaan wij als moderators zelf achteraan door dit onder de aandacht te blijven brengen en zo hopelijk het proces te versnellen 💪🏾

Spanning is er inmiddels wel vanaf @Urgel. Ik zie graag functies waar je wat aan heb, staan er genoeg op het lijstje, wat is doorgegeven door de consument. Snap ik dat niet iedereen tevredengesteld kan worden, maar in die 3jaar dat ik nu bij Eneco zit, is er nog niet 1 gelanceerd. Ik heb Quby hoog zitten, heb hele fijne contacten binnen Quby, waar ik 1 ieder dankbaar voor ben. Maar ook dan vind ik dat ik kritisch mag zijn.
Reputatie 2
Badge +3
Saida wrote:

Hoi @Wimmer23,

Bedankt voor je bericht. Balen dat WiFi eruit klapte! Wil je Toon eens een reset geven door aan de onderkant van Toon het reset knopje in te drukken? Hierna zal je de update weer uit kunnen voeren, als deze al niet is geïnstalleerd.

Geen reset nodig. Update stond weer klaar. Nu download 100% en bezig met installeren...... Bedankt
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Ik heb de openingspost iets aangepast er is nu ook een filmpje waarin uitgelegd wordt, hoe je een update die wij toegekend hebben, kunt binnenhalen.
Reputatie 7
Badge +4
@whm.severens

Hij staat voor je klaar. Alvast een fijn weekend gewenst!
Reputatie 5
@Marco

Update staat voor je klaar hoor!

Vergeet je niet even je klantnummer toe te voegen ;-)

Groet, Vincent
Vincent wrote:

@Marco

Update staat voor je klaar hoor!

Vergeet je niet even je klantnummer toe te voegen ;-)

Groet, Vincent

Tja dit vind ik toch wel een heeeeele goeie!!!!😀
Dank voor je hulp @Vincent, de update heb ik zonder problemen kunnen draaien. Ondertussen werken we gestaag door naar nieuwe updates!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen