Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Toon ontvangt automatisch de nieuwste software, je krijgt een melding in je Toon zodra er een nieuwe update beschikbaar is. De update kan je via Menu>Instellingen>Software uitvoeren, of hier laat een collega van Toon Support zien hoe je dit kan doen. Draait jouw Toon toch nog op een oudere versie? Meld dit dan in dit topic. We sturen de nieuwste software dan zo snel mogelijk naar je toe! We willen je dan wel vragen om je klantnummer toe te voegen in je profiel, zodat we de update naar je kunnen sturen.

1194 Reacties

Reputatie 1
Badge
Willen jullie mijn Toon ook updaten?
Reputatie 3
Badge +2
Hoi kan je voor die nieuwste software update naar mijn toon puschen.Sorry stond al op Toon bedankt.
Reputatie 6
Badge +1
Goedemorgen @Axelovic

De nieuwe update staat klaar in Toon.

Groet,
Tina
Hoi,Ik zou ook graag de nieuwe update willen.

GR Axelovic
Reputatie 5
Badge
@Pandabeer40

Ook voor jou staat er een update gereed in Toon! :)

Groet,
Glenn
Badge
Hallo Support,

Ik heb ook wel belang bij de nieuwe update - alvast bedankt voor het klaar zetten
Reputatie 5
Badge
@Bigpapa

Je hebt een update op je Toon klaar staan.

Groet,
Glenn
Badge
Is het mogelijk dat ik de allernieuwste update krijgt. Ik hoor vrienden van mij over 5.04?
Badge +2
Super, thanks voor de snelle actie!
Reputatie 6
Badge +1
@Loutje020

De laatste software versie staat klaar.

Groet,

Tina
Badge +2
Zou ik de laatste software gepusht kunnen krijgen?
Reputatie 7
Badge +2
@Loutje020

De laatste versie is 4.22.7. Op dit moment hebben wij voldoende testers, bedankt voor je interesse.

Groeten Chantal
Badge +2
Kan ik me ergens inschrijven om beta software te testen? Wat is de laatste versie van toon op dit moment?
Reputatie 6
Badge +3
Krijgen de toon's waar geen betaald abonnement op zit wel de updates, of worden die ook hiermee overgeslagen?

Die krijgen uiteindelijk wel de updates maar dat kan weken of maanden duren. Voornamelijk afhankelijk van de wijziging in de updates. Als het beveiliging is komt ie natuurlijk direct. Is het vanwege een functionele wijziging in een app die alleen voor abonnement houders van toepassing is heeft het geen zin om die op een toon zonder abonnement door te voeren.
Reputatie 2
Badge +2
Krijgen de toon's waar geen betaald abonnement op zit wel de updates, of worden die ook hiermee overgeslagen?
Reputatie 1
Badge
Bedankt
Reputatie 5
Badge +1
@Bramduin

Bedankt voor de snelle reactie! De update staat voor je klaar.

Groet,
Mitchel
Reputatie 1
Badge
Heb ik gedaan
Reputatie 5
Badge +1
@Bramduin

Wil je je klantnummer toevoegen aan je profiel, dan kijk ik wat ik voor je kan doen?

Geef je me een seintje wanneer je dit hebt gedaan?

Groet,
Mitchel
Hoi @Bramduin ,

De moderator @Mitchel is nu online; dat moet goed komen.
Dan hoor ik later wel of dit soulaas heeft geboden.
Reputatie 1
Badge
Kunnen jullie mij de nieuwste software versie sturen
Is niet aparts bij!
Een gekraakte Toon®️ biedt mogelijkheden die Eneco niet ondersteunt. Er zitten idd zaken tussen waar Eneco/Quby de wens ook van weet.
Of dat ooit op een legale Toon®️ door Eneco vrijgegeven wordt is helaas koffiedikkijken
Reputatie 2
Ok duidelijk. Zou misschien wat voor de toekomst zijn? Wel apart dat het bij een geroote versie wel kan en bij een standaard niet🤔
Ik begrijp het uiteraard! Daarom had je een geroote Toon®️. Zoals ik al zei bij Eneco heb je die (store) mogelijkheden niet!
Reputatie 2

Die oude Toon ging wss wel om een geroote versie met Toon zonder abonnement. Heb geld terug gekregen dus dat is mooi. Maar nu nog de Toonstore erop met abonnement😁Zoals ik al eerder schreef dat bestaat niet bij Eneco!!

Heb nog wat toegevoegd voor de duidelijkheid.

Reageer