Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht

1194 Reacties

Reputatie 6
Badge +7
Heb je je klantnummer in je profiel staan ? Dan weten ze wie je bent ..
Dan is het zo gepiept wanneer een moderater je bericht lees .
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden

We verwachten op korte termijn. Een exacte datum kan ik niet geven, maar we proberen binnen nu en twee weken te starten met de uitrol, dit is wel afhankelijk van een aantal factoren.
Ja dat heb ik. Thanks.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden

We verwachten op korte termijn. Een exacte datum kan ik niet geven, maar we proberen binnen nu en twee weken te starten met de uitrol, dit is wel afhankelijk van een aantal factoren.

Okee.. Dankjewel voor de info Folkert!
Badge
@Allen

De update is nu uitgerold aan alle Toon gebruikers. Wanneer je via Menu>Instellingen>Software naar Software versie gaat kun je de update uitvoeren.

Is binnen en alles geupdate en oke.
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden

@Folkert & @Danielle,

Ik kreeg de nieuwe nieuwsbrief van Eneco per mail.. Daar kwam ik dit tegen (Zie screenshot)

Volgens mij klop dat niet helemaal. Dan bedoel ik de uitrol.

Door verder te kijken, zoeken.. Kwam ik opeens deze release notes tegen:

https://www.toon.nl/service/faq/software/software-update-44-per-begin-juli-2017-wat-is-nieuw/

Daar staat het wel goed? uhhmm..
Reputatie 7
Badge +6
@mAiden,

Foutje van onze kant. Het moet begin juli zijn dat de uitrol van softwareversie 4.4 van start gaat!
Reputatie 7
Badge +9
@mAiden,

Foutje van onze kant. Het moet begin juli zijn dat de uitrol van softwareversie 4.4 van start gaat!

Dat kan gebeuren Dani.. 😄
Hier is nog geen update beschikbaar. Kunt u deze naar mij pushen.
Dank u wel.

Huidige softwareversie 3.7.9
Reputatie 7
Badge +9
Hier is nog geen update beschikbaar. Kunt u deze naar mij pushen.
Dank u wel.

Huidige softwareversie 3.7.9

Toevallig al gekeken bij Menu >> Instellingen >> Software .. Kan zijn dat er dan wel een button verschijnt met Update erop! 😉

Toevallig al gekeken bij Menu >> Instellingen >> Software .. Kan zijn dat er dan wel een button verschijnt met Update erop! ;)

Daar vond ik mijn huidige softwareversie. Helaas niet de bekende button 😉
Reputatie 7
Badge +9

Toevallig al gekeken bij Menu >> Instellingen >> Software .. Kan zijn dat er dan wel een button verschijnt met Update erop! ;)

Daar vond ik mijn huidige softwareversie. Helaas niet de bekende button 😉

Aii dat is jammer..
Als je je klantnummer invuld in je profiel. Dan kan @Danielle waarschijnlijk de laatste versie wel doorpushen aan je! 😉
Die heb ik in mijn profiel staan. @Danielle kan jij dat verzorgen voor mij. Thanks!!
Reputatie 7
Badge +6
@Royvanderwiel,

De update was al toegekend. Als je de updatebutton niet ziet dan kan je Toon een harde reset geven door de ketelmodule 30 seconden stroomloos te maken. Daarna zie je de button als het goed wel via Menu > Instellingen > Software > Update. Kun je dat testen?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Update 4.3.20 is volledig uitgerold! Via Menu > Instellingen > Software > Update kun je de versie binnen halen. Ontbreekt die button? Dan kun je Toon een harde reset geven door de ketelmodule 30 seconden stroomloos te maken. Daarna kun je wel verder met de update. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
@Allen,

Update 4.3.20 is volledig uitgerold! Via Menu > Instellingen > Software > Update kun je de versie binnen halen. Ontbreekt die button? Dan kun je Toon een harde reset geven door de ketelmodule 30 seconden stroomloos te maken. Daarna kun je wel verder met de update. :)

Duidelijk Dani. Thanks..
hallo zouden jullie mij de nieuwe software update kunnen sturen mijn toon draait nog op versie 3.2
Klantnummer: 16429195
hallo zouden jullie mij de nieuwe software update kunnen sturen mijn toon draait nog op versie 3.2
Klantnummer: 16429195

Zie de reactie van Danielle. Even je Toon opnieuw laten opstarten door de ketelmodule even stroomloos te maken. Succes.
Iedereen zou de nieuwste versie al ter beschikking gehad hebben.
Heb je gecontroleerd via menu/instellingen/software of de update ikoon er al staat?

Je kan het ook oproepen door Toon een harde reset te geven.
Reputatie 6
Badge +3

Een herstart (Menu -> Instellingen-> Software ->Toon herstarten) doet precies hetzelfde, scheelt je een keer naar je ketel lopen.

Een herstart (Menu -> Instellingen-> Software ->Toon herstarten) doet precies hetzelfde, scheelt je een keer naar je ketel lopen.

dit werkt niet morgen maar even bellen.

dit werkt niet morgen maar even bellen.

Heb je het juiste nr?
Het is net gewijzigd:

088 895 59 59
Reputatie 7
Badge +6
@rhegemans

Je kan de update nu wel binnen halen, er stond iets niet goed. Kun je dit controleren?
Reputatie 2
Badge +1
Kunnen jullie mij ook de nieuwe software 4.4 sturen? Of kan dat niet handmatig?
Zie dit topic:

https://forum.toon.nl/software-updates-26/software-update-4-3-20-154/index6.html

De is de laatste versie tot nu toe.

Reageer