Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht

1194 Reacties

@Edgar
Een ethernetkabel is op zich prima, het design van Toon is echter weer zodanig dat je die niet simpel (achterlangs) kunt wegwerken.
Hotspot is leuk idee. Alleen als ik wegga en mijn mobiel meeneem kan ik je wel voorspellen wat er dan gebeurt...

Waarom wegwerken?@Edgar
Laat de utp kabel gewoon enkele dagen naar beneden uitgaand en onafgewerkt zo zitten.
Als er dan geen problemen zijn en na enkele dagen ook op WiFi niet, dan is het opgelost.
Zo niet zit er toch een fout in Toon en zou Eneco moeten beoordelen of je Toon vervangen moet worden.
Is in het verleden wel meer gebeurd, helaas.
@Siebo,

De update stond al klaar! Je kunt hem binnen halen via Menu > Instellingen > Software > Update.

Hoi Siebo,

Kijk dat bedoel ik nou met automatisme in mijn reacties hiervoor!
Dus dat werkt al bij jou......🙂
@Siebo,

De update stond al klaar! Je kunt hem binnen halen via Menu > Instellingen > Software > Update.

Hoi Siebo,

Kijk dat bedoel ik nou met automatisme in mijn reacties hiervoor!
Dus dat werkt al bij jou......🙂

Klopt na mail overleg met Eneco is deze vanmorgen op mijn verzoek klaar gezet. Had gisteren nog op advies van @Brandje contact gehad met de Whatsapp groep maar dat liep helemaal uit de hand en leide helaas nergens toe.
Inmiddels de versie geïnstalleerd en hoop dat de Toon mij zal bevallen, ziet er in ieder geval goed uit.
Fijn dat het gelukt is!

Jammer van het WhatsApp gebeuren; dat is normaliter een beproefd recept.
Negatieve ervaringen heb ik hier nog daarover niet meegemaakt.

Veel plezier met je Toon en de nieuwe versie!
Reputatie 3
Badge
Hallo Folkert kan de update naar mijn Toon pushen dank je wel
Badge +1
Graag zou ik de nieuwe update naar mijn Toon gepusht willen hebben.
Reputatie 2
Badge +1
Graag zou ik ook deze nieuwe update naar mijn Toon gepusht krijgen. Alvast hartelijk bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Dank voor het meedenken Maiden.
Mijn Toon heeft nu geen internetverbinding en draait nu stabiel, dwz geen reboots. Maar dat lijkt me niet de gewenste opzet.
Een smartphone is idd wat anders dan een Toon, echter het punt dat ik wil maken is dat - welk apparaat dan ook - niet zo van slag mag raken als er een probleem is met de internetverbinding dit leidt tot spontane reboots. Dat is gewoon slecht ontwerp.
Een ethernetkabel is op zich prima, het design van Toon is echter weer zodanig dat je die niet simpel (achterlangs) kunt wegwerken.
Hotspot is leuk idee. Alleen als ik wegga en mijn mobiel meeneem kan ik je wel voorspellen wat er dan gebeurt...

Hotspot moet je natuurlijk niet aanlaten, is puur alleen om even te controleren of Toon zijn WiFi verbinding houd, verbind met Service Center.
Tip die Brandje gaf over WiFi kanaal, is ook een hele goede.. Toon houdt niet van hoge WiFi kanalen. 😉
Reputatie 7
Badge +5
@Roontje, @Patrick_92 & @Mat88

Welkom op de Toon Community! De update staat voor jullie klaar, jullie kunnen hem binnen halen via menu > instellingen > software. Veel plezier ermee 😉
Badge +1
@Roontje, @Patrick_92 & @Mat88

Welkom op de Toon Community! De update staat voor jullie klaar, jullie kunnen hem binnen halen via menu > instellingen > software. Veel plezier ermee ;-)

Top. Bedankt, ben nu op mijn werk, zodra ik thuis ben, zal ik de update installeren
Badge
Hallo allemaal. Leuk forum. Zojuist lid geworden. Willen jullie voor mij ook de update pushen?

Dank alvast.

Edwin
Reputatie 7
Badge +5
Leuk @Edwin, welkom! De update staat voor je klaar, hoop dat deze ook bevalt 😉
Badge
Leuk @Edwin, welkom! De update staat voor je klaar, hoop dat deze ook bevalt ;-)

Dank je wel Denise 😁
Reputatie 3
Badge
Dank je wel Denise Top
Hoi!

Kunnen jullie mijn een update sturen naar mijn toon?
Reputatie 7
Badge +6
Beste Ouder101,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. De update is aan je toegekend.

Groet,

Folkert
Hallo,
Graag een update pushen naar mijn Toon, ik heb naast de software versie geen update knop. Hij draait op versie 3.7
Ons klantnummer is 12963523
Alvast bedankt!
Badge
Zou je mij de update kunnen pushen naar mijn toon aub?
Badge
sorry vergeten klantnummer erbij te vermelden 40518437-1
Zou je de laatste update ook aan mijn toon kunnen toewijzen?

Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +9
sorry vergeten klantnummer erbij te vermelden 40518437-1

Klant nummer zo openbaar neerzetten is niet slim.. Kan je beter in je profiel zetten, in je profiel is die alleen zichtbaar voor Eneco medewerkers 😉
@Folkert Graag de update pushen, ik heb wel een mail gehad maar zie hem nog niet staan.
Ik heb nog 3.7.9 en wil best de nieuwe software ontvangen. Graag! Bedankt alvast.
@Folkert Graag de update pushen, ik heb wel een mail gehad maar zie hem nog niet staan.

Kan soms enkele uren duren.
Je kan proberen Toon een harde reset te geven; misschien dat de update er dan in springt.
Badge
Ga ik doen, bedankt

Reageer