Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht

1192 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Barr32d

De update staat voor je klaar.

Groeten Chantal
Hoi chantal ,

Dank je wel voor de update.

Klopt het dat de stroommeter nu continue vol staat ,of je nou 60 watt verbruikt of 1500watt de balk is altijd volledig wit ??
Was bij de vorige update niet zo

Nu lijkt het net of je heel veel verbruikt
Reputatie 6
Badge +1
@Barr32d

Goed dat je het meldt. Ik wil je vragen om een reset uit te voeren door de module bij de CV ketel uit het stopcontact te halen voor 30 seconden. Laat als dat gelukt is even weten of de balk zich daarna wel vult.

Groeten Chantal
Reset gedaan,helpt niks
Balk blijft vol (gekleurd/wit) ook al verbruik je weinig hij staat voluit
Reputatie 7
Badge +6
@Barr32d

Kun je eens een foto maken van dit scherm? Dan kijken we er aar voor je.
Graag ook de laatste update naar mijn Toon pushen.
Reputatie 6
Badge +1
Beste @ljcvankoppen,

Welkom op het forum! Ik wil graag de update voor je klaar zetten. Kan je controleren of het klantnummer in je profiel juist is ? Ik kan in ons systeem namelijk geen Toon account vinden onder dit nummer.

Groeten Chantal
Hallo Chantal,

Ik heb het gecontroleerd en volgens mij is het nummer correct.

Kan het zijn dat dit nog niet gekoppeld is?
Toon is vandaag geinstalleerd als onderdeel van de proef slimme warmte, met oa. de eerste drie maanden gratis toon abonnement (welke ik daarna laat doorlopen).

Groet Leendert
Reputatie 5
Badge
@ljcvankoppen

Zo te zien is deze niet gekoppeld. We gaan dit verder uitzoeken en komen erop terug.

Groet,
Glenn
Reputatie 6
Badge +2
ljcvankoppen wrote:

Toon is vandaag geinstalleerd als onderdeel van de proef slimme warmte, met oa. de eerste drie maanden gratis toon abonnement (welke ik daarna laat doorlopen).

Slimme warmte? Nu raak je mijn nieuwsgierigheid. Vertel 🙂
[
thehognl wrote:

Slimme warmte? Nu raak je mijn nieuwsgierigheid. Vertel :-)

Zie bijgevoegde plaatjes voor de uitleg.
Goedemorgen

Kan je de update naar mijn Toon pushen
bvd
Reputatie 5
Badge
@amvdree

Je Toon heeft een update klaar staan :)

Groet,
Glenn
Badge +1
Ik heb software versie: 4.19.10, maar Toon-2 geeft niet aan dat er een update is.
Als er een update is willen jullie deze dan doorsturen a.u.b., Thanks.
Reputatie 6
Badge +1
@Baldie

De update staat voor je klaar.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Hallo,

Naar aanleiding van mijn topic over Toon, zie link:

https://forum.eneco.nl/storingen-en-oplossingen-112/oude-hue-bridge-blijft-in-toon-staan-19866/index3.html#post206277

loopt nu alles met een nieuwe Toon. Heb vanochtend met ze gebeld en de oude werd ontkoppeld en de nieuwe toon klaargezet. Alles draait nu incl. Philips Hue echter zie ik nog geen Toonstore, ondanks abonnement.

Ik heb geupdate naar versie: 4.22.7

Moest de vraag hier neerleggen op advies van @Brandje
Kijk je hebt de nieuwste update al.
Zie mijn voetnoot.
Een toonstore bestaat bij Eneco niet!
Zoek je een App dan heb ik het reeds aan je uitgelegd.
Wat zoek je eigenlijk als uitbreiding, wie weet kan ik je een tip geven.
Reputatie 2
Die oude Toon ging wss wel om een geroote versie met Toon zonder abonnement. Heb geld terug gekregen dus dat is mooi. Maar nu nog de Toonstore erop met abonnement😁

Ok wat ik bedoel is dat er op de oude (wss geroote toon) bovenin een winkelwagentje was afgebeeld. Als ik daar op klikte, dan kon ik diverse appjes downloaden bv:

Verkeersinfo, afvalkalender, Sonos, enz.

Ik heb dus een abonnement en ben er vanuit gegaan dat deze functie dus zichtbaar zou zijn😉
Frl wrote:

Die oude Toon ging wss wel om een geroote versie met Toon zonder abonnement. Heb geld terug gekregen dus dat is mooi. Maar nu nog de Toonstore erop met abonnement😁

Zoals ik al eerder schreef dat bestaat niet bij Eneco!!
Reputatie 2
Brandje wrote:

Frl wrote:

Zoals ik al eerder schreef dat bestaat niet bij Eneco!!

Heb nog wat toegevoegd voor de duidelijkheid.
Ik begrijp het uiteraard! Daarom had je een geroote Toon®️. Zoals ik al zei bij Eneco heb je die (store) mogelijkheden niet!
Reputatie 2
Ok duidelijk. Zou misschien wat voor de toekomst zijn? Wel apart dat het bij een geroote versie wel kan en bij een standaard niet🤔
Is niet aparts bij!
Een gekraakte Toon®️ biedt mogelijkheden die Eneco niet ondersteunt. Er zitten idd zaken tussen waar Eneco/Quby de wens ook van weet.
Of dat ooit op een legale Toon®️ door Eneco vrijgegeven wordt is helaas koffiedikkijken
Reputatie 1
Badge
Kunnen jullie mij de nieuwste software versie sturen
Hoi @Bramduin ,

De moderator @Mitchel is nu online; dat moet goed komen.
Dan hoor ik later wel of dit soulaas heeft geboden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen