Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht

1194 Reacties

Reputatie 5
Badge
@ChantalS dank voor je berichtje, ik zal het zo even nakijken.
Reputatie 2
Kan ik de update ook gepusht krijgen? 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Folkert
Graag krijg ik de software update 4.22 gepusht
Reputatie 5
Badge
@Vistaus & @Abonte

De update staat klaar ;)

Groet,
Glenn
Reputatie 2
@Glenn Hartstikke bedankt! Toon is nu bezig 'm te installeren 🙂
Reputatie 4
Badge +3
@Glenn

Dank!!
Installatie geslaagd!
Badge
Hier tot op heden nog steeds de oude 4.19 versie en geen mogelijkheid tot installeren van de 4.22 versie.
Kan deze gepusht worden naar ons?
Reputatie 5
Badge +1
@FW84

Ik heb je vraag voor het overzicht naar dit topic verplaatst. De nieuwste software heb ik naar jouw Toon gepusht.

Groet,

Tina
Badge
Bedankt Tina, excuses voor het posten in een verkeerd gedeelte!
@Folkert

kunnen jullie voor mij de nieuwe software klaarzetten.
Alvast dank en goed weekend.

Groet,
Jan
Reputatie 6
Badge
@HamersJan

De nieuwe software staat voor je klaar 🙂.

Groet, Urgel
@Urgel

Top.

Groet
Jan
Badge
Goedemorgen,
Mijn Toon heeft van tijd tot tijd moeite met wifi en verbinding met Service Center! Nu weer een paar dagen. Herstarten helpt niet. Wifi op andere apparaten werkt prima.
Sofware is 4.19.10. Misschien verouderd? maar ik zie geen melding van nieuwe update, gaat het niet automatisch dan?
Kunt u er iets aandoen?
Met vriendelijke groet
Mevr.Govaert
Reputatie 6
Badge
@Patricia

Goedemorgen en welkom op het Toon forum. Goed dat je hier je ervaring met ons deelt en ik kan begrijpen dat je op zoek bent naar een oplossing. Heb je verder binnen het Toon forum gezocht naar gelijke situaties? Oplossingen die worden aangedragen en heb je deze dan ook geprobeerd toe te passen? Verder, om vervuiling van dit topic te voorkomen wil ik je wel vragen je vraag in een ander topic te stellen. Een topic dat bijvoorbeeld gaat over de wifi verbinding, zoals problemen met wifi verbinding?

Groet, Urgel
@Folkert

Graag voor mij de nieuwe software vast klaarzetten.

Mijn hartelijk dank

Grtz.

Marty
Badge
@Urgel,
het spijt mij te horen dat mijn bericht als vervuiling van uw topic wordt aangezien. Het was zeker niet mijn bedoeling!
Zelf oplossen lukte niet, dus heb ik mij hier aangemeld. Ik dacht dat de topic over "nieuwe software" misschien wel een oplossing zou kunnen zijn.
Met vriendelijke groet
Mevr.Govaert
Reputatie 6
Badge
@Patricia

Geen zorgen, vervuiling bedoel ik hier niet op zo een zware wijze. Meer dat jouw onderwerp/probleem niet bedoeld is om besproken te worden in dit topic en dat hier andere meer gepaste topics voor zijn. Dit topic dekt gewoonweg een andere lading.

Groet, Urgel
Badge
@Urgel,
Wanneer mag ik de nieuwe update verwachten, ik lees veel over update 4.22 terwijl mijn Toon nog steeds 4.19 laat zien??
met vriendelijke groet,
Mevr.Govaert
Reputatie 6
Badge
@Patricia

De uitrol van update 4.22 is afgelopen week van start gegaan en wordt gefaseerd uitgerold. Als je je klantnummer toevoegt aan je profiel kan ik het voor je nakijken.

Groet, Urgel
Badge
@Urgel,
Mijn klantnummer heb ik zojuist aan mijn profiel toegevoegd.
Met vriendelijke groet
Mevr.Govaert
Reputatie 4
Badge +1
@Folkert
Kan je de nieuwe software pushen naar mijn toon ?
Bedankt
Na het lezen van dit hele forum kom ik er eigenlijk niet uit
Heb ik met mijn toon 2
Software 4.19.10 ketelmodule 37 recht op een update?
Is er een update

En krijg je deze ook al je geen betaald abonnement hebt voor je toon?
Reputatie 6
Badge +2
Software 4.22.7 is uit en ja ook al heb je geen abonnement, je kan een update verwachten. Alleen krijg je die wel als allerlaatste 🙂 Dan kan rustig een paar maanden duren.
Reputatie 7
Badge +8
Is niet altijd zo hoor @thehognl. Z'n verhalen bekend dat niet abonees opeens van 4.13.x naar 4.19.10 zijn gegaan. Is maar net hoe Eneco ermee omgaat.
Reputatie 6
Badge +2
Klopt. Maar het is wel hoe Eneco het zelf aankondigd (hou je niet-abonneerde toon aan de wifi/vpn want dan krijg je nog wel updates).
Waarschijnlijk alleen als het echt gaat om stabiliteit/security zaken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen