Is mijn Toon up to date? | Eneco Community
Sticky

Is mijn Toon up to date?

Toon eerste bericht

1194 Reacties

Perfect dan komt het vast goed!
@Folkert
Zou je de update naar mijn Toon willen sturen?
B.v.d.
Reputatie 5
Badge +5
@Eric T

Welkom op het Toon forum! Ik heb de update naar je Toon gestuurd.
Reputatie 7
Badge +6
@Ton van Rijn

Je kan de update nu binnenhalen!
Reputatie 7
Badge +9
@Erica :

WOW, wat een mooie profielfoto 😎
Reputatie 5
Badge +5
@mAiden

Bedankt 🙂
Reputatie 2
Badge +3
Zou de update ook naar mijn Toon gestuurd kunnen worden.
Bvd. Willem
@Folkert

Zou je de update ook naar mijn Toon willen sturen?
Reputatie 1
Badge
Folkert. Heb je voor mij ook de update ?
@Folkert/@Erica Ook ik zou de laatste update graag ontvangen.
Ik heb eindelijk wer internet, maar helaas updat is nog niet klaar voor mijn toontje. Wellicht kan deze nog een keer verstuurd worden?

@Folkert
Reputatie 4
Badge +3
Er staat soms wel UPDATE bij software zonder dat er een envelop in de bovenbalk staat.
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb eindelijk wer internet, maar helaas updat is nog niet klaar voor mijn toontje. Wellicht kan deze nog een keer verstuurd worden?

@Folkert

Inderdaad.
Kijk even bij : Menu >> instellingen >>software

Grote kans dat er een update knop te voorschijn komt.

@Folkert

Hoi Masterbas,

Je schrijft "nog een keer".
Had je de update (het update knopje) dan eerder wel al gezien?
Nee hoor, maar zag wel dat er op andere werd gereageerd, maar ik heb nog niks mogen ontvangen. Dus vandaar ben gewoon ongeduldig, maar moet nu toch wachten tot morgen.
Nee hoor, maar zag wel dat er op andere werd gereageerd, maar ik heb nog niks mogen ontvangen. Dus vandaar ben gewoon ongeduldig, maar moet nu toch wachten tot morgen.

Oké, tja dan is het inderdaad even wachten tot een moderator morgen je de update toekent. Komt goed!
Tip: heb je wel je klantnummer ingevuld bij je profiel voor dit forum?
Anders mislukt het alsnog?
Reputatie 1
Badge
Zou je de update naar mij kunnen sturen. Klantnummer staat bij mijn profiel
@Eric T

Welkom op het Toon forum! Ik heb de update naar je Toon gestuurd.

Ter info:
Enekele uren nadat de update was verstuurd, was er nog steeds geen melding binnen gekomen. Toen ik via het menu Instellingen > Software probeerde te zien of de update al klaar stond, bleef Toon hangen. Na een paar minuten resette Toon automatisch, waarna de melding van de update binnen kwam. Daarna de update zonder problemen uitgevoerd.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

De update staat voor jullie klaar.

@Masterbass voor jouw staat deze ook klaar, excuses dit had gisteren al moeten gebeuren.
Badge
Kan de update ook naar onze toon worden gepushd?

Alvast bedankt
Beste moderators,

Zouden jullie de update ook naar onze Toon willen pushen?

Bij voorbaat dank
Reputatie 7
Badge +5
@Wouter9636 & @Wander

Hij staat voor jullie klaar via menu > instellingen >software. Veel plezier ermee!
Wil heel graag de software update ontvangen.
Alvast bedankt!
Badge +1
Toon ontvangt automatisch de nieuwste software, je krijgt een melding in je Toon zodra er een nieuwe update beschikbaar is. De update kan je via Menu>Instellingen>Software uitvoeren. Draait jouw Toon toch nog op een oudere versie? Meld dit dan in dit topic. We sturen de nieuwste software dan zo snel mogelijk naar je toe! We willen je dan wel vragen om je klantnummer toe te voegen in je profiel, zodat we de update naar je kunnen sturen.

Mijn Toon heeft nog de oude software, aub een update..
Reputatie 7
Badge +9
Toon ontvangt automatisch de nieuwste software, je krijgt een melding in je Toon zodra er een nieuwe update beschikbaar is. De update kan je via Menu>Instellingen>Software uitvoeren. Draait jouw Toon toch nog op een oudere versie? Meld dit dan in dit topic. We sturen de nieuwste software dan zo snel mogelijk naar je toe! We willen je dan wel vragen om je klantnummer toe te voegen in je profiel, zodat we de update naar je kunnen sturen.

Mijn Toon heeft nog de oude software, aub een update..

Zorg dat je klantnummer in je profiel staat, zo kunnen de moderators jou de update toekennen.. 😉

Reageer