Is een Inruil actie een idee?

Toon eerste bericht

121 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Urgel wrote:

Johnniekk wrote:

Folkert wrote:

@MAiden

Deze staat gepland op 12 november, maar deze datum is niet in steen geschreven.

Het mag ook gewoon op een stuk papier...

😁

Ben er klaar voor, ben er klaar voor, ben er klaar voor.....
Reputatie 7
Badge +8
Stond niet in steen geschreven hé. Zal denk ik verplaats zijn, agian.
Reputatie 7
Badge +2
Dag is nog niet om 🤔
Reputatie 7
Badge +8
@TinaC,

Wat is er met de uitrol van de volgende update aan de hand? Deze zou volgens planning 12 november uitgerold worden.
Er word wel meer verkondigt door Eneco... hun uitspraken of beloftes moet je met een korreltje zout nemen. Dat zou je nou toch wel eens moeten weten... 🃏
Reputatie 5
Badge
@Allen

Er is niets aan de hand met de uitrol van de update. We zijn voornemens de nieuwe update deze week in fases uit te rollen. In dit geval hadden we de expliciete datum misschien niet moeten benoemen. Wat hebben jullie liever, wel of geen datum?

Groet,

Tina
TinaC wrote:

@Allen

Er is niets aan de hand met de uitrol van de update. We zijn voornemens de nieuwe update deze week in fases uit te rollen. In dit geval hadden we de expliciete datum misschien niet moeten benoemen. Wat hebben jullie liever, wel of geen datum?

Groet,

Tina

een datum natuurlijk maar wel eentje die klopt 🤣
Reputatie 7
Badge +8
TinaC wrote:

@Allen

Groet,

Tina

Wel gewoon een datum. Maar in fases, dat start morgen?
Reputatie 6
Badge +2
In je footer staat 5.01 .. foutje ? 😉
Reputatie 5
Badge +3
Da's de opvolger...
Reputatie 2
Badge
Wat is er nieuw als ik mag vragen?
Ik zie nog niks klaar staan..
Reputatie 7
Badge +6
@xsjlo

Dit foto met deze update is bewerkt aangezien er nog niets is uitgerold. Om verwarring te voorkomen heb ik de reactie met deze foto verwijderd.
Reputatie 2
Badge
@Folkert Dat is jammer..

Wanneer verwachten jullie de update?

Groet,
Xsjlo
Reputatie 5
Badge +3
Folkert wrote:

@xsjlo

Dit foto met deze update is bewerkt aangezien er nog niets is uitgerold. Om verwarring te voorkomen heb ik de reactie met deze foto verwijderd.

Sorry, geintje tussendoor om de spanning wat op te voeren...
Reputatie 6
Badge +2
Volverwachting klopt ons hart
Reputatie 2
Badge
En het blijft stil. Ben erg benieuwd wanneer de update eindelijk gaat komen. sinterklaas cadeautje?
Update staat hier klaar, hij is nu aan het downloaden

Reputatie 2
Badge
En hier na een spontane reboot is hij er ook!
Reputatie 6
Badge
@xsjlo

We rollen de update in fases uit. We hebben nu de update uitgerold voor de eerste groep en zullen later de update voor de andere groepen klaarzetten.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
ChantalS wrote:

@xsjlo

We rollen de update in fases uit. We hebben nu de update uitgerold voor de eerste groep en zullen later de update voor de andere groepen klaarzetten.

Groeten Chantal

@ChantalS Ik heb hem ook binnen gehad ondertussen hoor 🙂

Groet,
Xsjlo

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen